KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN weekdraad van 14 t/m 18 maart 2016 (richting 3,65?)

128 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Digigêne schreef op 15 maart 2016 11:02:

Hoop voor de zittenblijvers dat het stijgt maar ik denk zo binnen 1.5 uur de 3.58-3.57 range weer te zien. Boven de 3.60 slaat de fantasie op hol maar het knalt te vaak weer hard terug. Succes.
Vaak wel maar ik voorzie na winstneming nog een aanval op 3,66
[verwijderd]
0
Nog een goede 5 cent te gaan en het hele technisch beleggende volk komt op visite
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Digigêne schreef op 15 maart 2016 12:57:

3.588 gezien rond 12:20. Er zijn altijd meer wegen.
Zeker, je had de winstnemingen/nieuwe aanloop goed gezien. Trend blijft opwaarts vandaag
[verwijderd]
0
Kan iemand mij even in een nutshell vertellen wanneer en hoeveel aan dividend wij ontvangen dit jaar? Met name de uitkering van het extra div vanuit verkoop TD..
RAUL
0
quote:

Gecko1983 schreef op 15 maart 2016 13:44:

Kan iemand mij even in een nutshell vertellen wanneer en hoeveel aan dividend wij ontvangen dit jaar? Met name de uitkering van het extra div vanuit verkoop TD..
Read old posts. :-)
[verwijderd]
0
quote:

SNSN schreef op 15 maart 2016 10:44:

Above ~3.66 CS will start making profit on his total strategic kpn-investments (read old posts for details).
Ah! De Carlos Slim barrière.
Doe nog eens uit de doeken dan.
Graag met inachtneming van zijn opgenomen leningen met KPN-koers-over-zoveel-jaar als onderpand.

"Op de driejarige lening wordt een rente betaald van 5,25 tot 5,75 procent per jaar. Daarnaast krijgen beleggers 85 procent van het dividend op de onderliggende aandelen KPN uitbetaald. De minimale prijs waartegen de aandelen over drie jaar worden uitgekeerd, komt overeen met de gemiddelde beurskoers, gewogen naar volume, op 10 september 2015. De maximale prijs ligt daar 25 tot 30 procent boven."

De gemiddelde beurskoers op 10 sept 2015 was €3,30.
RAUL
0
quote:

Liromijo schreef op 15 maart 2016 10:42:

.........................................................
.......................................................
De aanhoudende druk op de markt komt doordat de concurrentie de komende jaren alleen nog maar heviger gaat worden en de groeiende inkomsten uit data niet opwegen uit de dalende omzet uit spraak, voorspellen de marktkenners. Ook worden nog problemen voorzien doordat klanten vaker van wifi-verbindingen gebruik zullen maken en door nog strengere roaming-regels in de EU.
Data-verbruik, data-verbruik en nog eens data-verbruik. Dat is het speerpunt in het (nieuwe) businessmodel van alle Telco's. Met een eigen netwerk natuurlijk.
En laat KPN hier nu ver op de rest vooruit lopen.

Gelukkig maar dat die marktkenners de (beurs)wereld niet in pacht hebben. :-)
[verwijderd]
0
quote:

Bowski schreef op 15 maart 2016 14:30:

[...]
Ah! De Carlos Slim barrière.
Doe nog eens uit de doeken dan.
Graag met inachtneming van zijn opgenomen leningen met KPN-koers-over-zoveel-jaar als onderpand.

"Op de driejarige lening wordt een rente betaald van 5,25 tot 5,75 procent per jaar. Daarnaast krijgen beleggers 85 procent van het dividend op de onderliggende aandelen KPN uitbetaald. De minimale prijs waartegen de aandelen over drie jaar worden uitgekeerd, komt overeen met de gemiddelde beurskoers, gewogen naar volume, op 10 september 2015. De maximale prijs ligt daar 25 tot 30 procent boven."

De gemiddelde beurskoers op 10 sept 2015 was €3,30.
NOT really....

CS "average" is/was ~3.24 (read posts from 2013-2014 for details).

But, CS/AM will, indeed, make profit on total (strategic) investments just above ~3.66 (see old posts for calc.). Don't forget that CS's stake was reduced from ~30% to ~20% well under the "average", converting "paper losses" into real ones (read old posts from 2014-2015 for details)

As for two convert. bonds issues, these actually provided CS with just necessary "operational cash"..., as well as, current and (possible) new shareholders with "strategic timing"
hvasd2
0
Aandeel prijs AM nu hetzelfde als KPN…

Dure aandelen kunnen uiteindelijk heel duur worden zo zie je maar weer !
[verwijderd]
0
quote:

hvasd2 schreef op 15 maart 2016 15:49:

Aandeel prijs AM nu hetzelfde als KPN…

AM shares are "stripped" (today), and 'rights' are "traded" separately
RAUL
0
KPN, vandaag weer bevestigd. Het blijft een centenkwestie, maar wel met veel potentieel.

Mijn verkooporder, voor de daghandel welteverstaan, op € 3,619 is weer niet afgegaan. Stond zo te zien achter in de rij, want de € 3,619 is vandaag wel aangetikt.

Gelukkig komen er de komende tijd nog genoeg kansen.:-)

Allen een heel fijne avond toegewenst.
[verwijderd]
0
quote:

RAUL schreef op 15 maart 2016 18:01:

Gelukkig komen er de komende tijd nog genoeg kansen.:-)

That's the spirit
[verwijderd]
0
Hopelijk gaat het met KPN goed vandaag, want een van mijn Amerikaanse fondsen (Valeant) ging gisteren 50% onderuit!
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 16 maart 2016 08:56:

Hopelijk gaat het met KPN goed vandaag, want een van mijn Amerikaanse fondsen (Valeant) ging vannacht 50% onderuit!
Goedemorgen, dat is niet best Jan. Ik hoop voor jou een niet al te grote positie
[verwijderd]
0
quote:

JanK1 schreef op 16 maart 2016 08:59:

[...]

Goedemorgen, dat is niet best Jan. Ik hoop voor jou een niet al te grote positie
Gelukkig niet. Had vorige week al een groot deel verkocht.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 16 maart 2016 09:08:

[...]
Gelukkig niet. Had vorige week al een groot deel verkocht.
Zo zie je toch altijd dat er naast kennis ook een gok element overblijft.
128 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 mei 2024 17:36
Koers 3,373
Verschil -0,035 (-1,03%)
Hoog 3,405
Laag 3,369
Volume 12.113.629
Volume gemiddeld 12.471.851
Volume gisteren 12.509.158

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront