KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN weekdraad van 11 april t/m 15 april 2016 (Uitbetalingen en wie koopt KPN? )

404 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 » | Laatste
[verwijderd]
0
Ik ben benieuwd naar welke brokers er nog meer worden gebruikt en naar de ervaringen ervan
Starbuck
0
DeHardewerker, dat komt dan toch overeen met die 24 euro van mij :-), maar dan begrijp ik die van Never-easy money niet die zou dan op circa 914 moeten uitkomen toch?
[verwijderd]
0
Dividendbelasting 2016 is 25%. DEGIRO houdt bij mij ook 26,4% in. Zal even contact opnemen.
lange frans
0
Dat lijkt me heel vreemd Jager. Volgens mij zou je mogen verwachten dat die 28 cent van de koers af gaat op het moment van uitbetalen. In de praktijk blijkt meestal dat er minder van de koers af gaat, en dat is mooi meegenomen. Zo is die vijf cent van vandaag ook al voor een flink deel goedgemaakt.
[verwijderd]
0
Nou die 28 cent nog even wegwerken, en we staan weer op het niveau van ruim een week geleden. Heb toen gelukkig wat mooie ritjes gemaakt.
[verwijderd]
0
Rode AEX, ex dividend en dan toch in de plus. Ik begrijp niets van dit aandeel. Misschien zijn de kopers vergeten dat het aandeel ex dividend noteert? 5 cent is natuurlijk ook niet veel, zie je snel over het hoofd.
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 15 april 2016 10:22:

Dividendbelasting 2016 is 25%. DEGIRO houdt bij mij ook 26,4% in. Zal even contact opnemen.
Nee hoor, is 15%
[verwijderd]
0
Ik heb wat lange calls kpn sep16 strike 4,00 gekocht voor € 0,08 ( + kosten ).

wat vinden jullie van zo'n move

hvasd2
0
quote:

Never-Easy money schreef op 15 april 2016 11:48:

Ik heb wat lange calls kpn sep16 strike 4,00 gekocht voor € 0,08 ( + kosten ).

wat vinden jullie van zo'n move

Als je even had gewacht dat was de kans groot geweest dat je voor 2 centen erbij een call dec 16 had gehad ?
[verwijderd]
0
quote:

hvasd2 schreef op 15 april 2016 11:51:

[...]

Als je even had gewacht dat was de kans groot geweest dat je voor 2 centen erbij een call dec 16 had gehad ?
Ja hoop niet zo lang te moeten zitten voor flinke winst.
Adek 2001
0
Net wakker... Mijn meisje haar zus vannacht opgehaald van Dublin Airport. Die bracht wat drank uit Litouwen... Te flessen soldaat gemaakt. Koers kpn Mooi. Bij Ing niets te zien. Ik ga nu ook weg bij Binck. Transactie rds van 50 k kost daar 50€ ongeveer. Bij ING de helft. Ga Binck geld verplaatsen naar de giro. Had ik eerder moeten doen.
[verwijderd]
0
Probeer maar eens een transactie bij DEGIRO. Je zult versteld staan van de lage kosten.
[verwijderd]
0
En nog een ritje Delta van 6 cent. Niet veel, maar voor het weekend leuk meegenomen.
RAUL
0
quote:

Adek 2001 schreef op 15 april 2016 13:37:

Net wakker... Mijn meisje haar zus vannacht opgehaald van Dublin Airport. Die bracht wat drank uit Litouwen... Te flessen soldaat gemaakt. Koers kpn Mooi. Bij Ing niets te zien. Ik ga nu ook weg bij Binck. Transactie rds van 50 k kost daar 50€ ongeveer. Bij ING de helft. Ga Binck geld verplaatsen naar de giro. Had ik eerder moeten doen.
He, he .... Beter laat dan nooit. Zo kun je ongemerkt heel wat retourvliegtickets A'dam- Dublin bij elkaar sparen. :-)

[verwijderd]
0
quote:

Never-Easy money schreef op 14 april 2016 09:52:

Hoi Liro,

heb je 120.000 st. kpn en handel je daar dagelijks mee?
ik zelf handel in porties van 10 tot 20.000.
ik heb nu 75.000 st.in positie tot vrijdag....gokte een beetje op eerder die 0,28 cent.
heb je een bepaald trading systeem?

grt

ronald

Zoals eerder aangegeven was ik even uit de lucht maar nu weer terug.

Behalve hetgeen ik in de post hebt geschreven waarop je reageert heb ik geen strategie. Ik denk echt dat je ook geluk moet hebben en een beetje de beurs moet volgen. Neem nu vandaag: KPN gaat ex dividend en na een aanvankelijke koersdaling herstelt de koers zich en zelfs een klein plusje. Vanmorgen kreeg ik 5160 Euro dividend overgemaakt en we wachten nog op 120.000 x 28 cent minus 15% dividendbelasting. Gewoon winst dus. Mijn enige reden om in KPN te zitten is dat het bedrijf door het putje is gegaan en lijkt te herstellen hetgeen onderbouwd wordt door kapitaaluitkeringen aan de aandeelhouders. Hetzelfde lijkt te gebeuren met AM en DL.

Samenvattend: geen enkele systeem. Van Imtech heb ik geleerd weg te blijven van een aandeel van een bedrijf waarvan het bestuur leugen rondstrooit. De bestuurders van Imtech waren (zijn) echte viervoeters met lange staarten.

Suc6
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 14 april 2016 12:50:

Net weer twee ritjes gemaakt. AM + 9 cent en Delta + 8 cent. En wij maar wachten op dat klote dividend!
Jager, weer lekker negatief, heb je toch het dividend geaccepteerd! :)
[verwijderd]
0
Het aandeel KPN stond de afgelopen dagen flink onder druk. Vanaf de top op 3,71 is de koers met bijna 10% gedaald, maar thans ziet het er naar uit dat KPN rijp is voor herstel.

Tot hoe ver kan de reactiebeweging van de stier reiken?

Bodemsignalen

Het aandeel KPN kent al geruime tijd een grillig koersverloop. Geregeld worden significante up- en downswings afgeleverd, duidelijk zichtbaar door de -9 en +9 swings op de chart.

Vanaf de top op 3,71 hebben de beren flinke tikken uitgedeeld, met overwegend zwarte candles is de koers teruggedrukt richting de steunstreep op 3,39. Thans zijn er enkele indicaties dat de neerwaartse druk kan opdrogen.

Vandaag wordt namelijk de -9 swing afgerond met een witte candle, hetgeen in ruim 80% van de gevallen bodemvorming aanwakkert. De bulls maken zich op voor een reactiebeweging, waarbij een herstel richting de Fibozone bij 3,53 tot 3,60 aannemelijk is.

Met steun op 3,39 biedt de huidige propositie een aantrekkelijke risk-reward ratio voor speculatieve koopjesjagers van circa 1:3, het opwaarts potentieel is 3x zo groot als het neerwaarts risico. Het moge duidelijk zijn dat onder 3,39 het steunscenario vervalt, de berendruk zal dan immers flink worden opgevoerd.

Offensieve kansen

Het aandeel KPN lijkt rijp voor herstel. Offensieve beleggers kunnen overwegen om met een stop op 3,39 aan de koopkant in actie te komen om het verwachte herstel richting de Fibozone mee te spelen.

Kortetermijntrendvolgers hebben vooralsnog niets te zoeken op de dagkaart van KPN, zij volgen het bodemproces vanaf de zijlijn.
Adek 2001
0
quote:

Jager63 schreef op 15 april 2016 14:29:

En nog een ritje Delta van 6 cent. Niet veel, maar voor het weekend leuk meegenomen.
jij bent lekker bezig jagertje... Doe je goed!
Adek 2001
0
quote:

RAUL schreef op 15 april 2016 14:52:

[...]

He, he .... Beter laat dan nooit. Zo kun je ongemerkt heel wat retourvliegtickets A'dam- Dublin bij elkaar sparen. :-)

klopt bij ing alweer een fortuin aan handelskosten betaald
404 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 3,356
Verschil -0,017 (-0,50%)
Hoog 3,377
Laag 3,350
Volume 12.119.120
Volume gemiddeld 12.102.394
Volume gisteren 12.113.629

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront