KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN weekdraad van 18 april t/m 22 april 2016 (Op eigen kracht up of toch nog een verrassing?)

155 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
[verwijderd]
0
Adek 2001
0
quote:

Never-Easy money schreef op 21 april 2016 13:17:

Heb slechte dag zit verkeerd met alles
en hoe gaat het met jullie?

grt
ron
zoals gewoonlijk kopen en middelen. en dan hoger verkopen, maar wel heel voorzichtig en alleen met kpn momenteel.
Adek 2001
0
quote:

Never-Easy money schreef op 21 april 2016 13:22:

zit met kpn helemaal scheef 20 k op gemiddeld 3,550
daarom kopen en middelen en nooit in een keer een pluk kopen.
[verwijderd]
0
ja had dit ook gedaan in twee keer.
en stom kon al winst nemen maar doel op € 0,001 niet aangetikt.
stom
Adek 2001
0
quote:

Never-Easy money schreef op 21 april 2016 13:31:

ja had dit ook gedaan in twee keer.
en stom kon al winst nemen maar doel op € 0,001 niet aangetikt.
stom
gebeurt... als ik zoiets zie stel ik bij.
[verwijderd]
0
quote:

Never-Easy money schreef op 21 april 2016 13:17:

snsn can you ell me what for studi you used for these numbers

thanks

ronald
Astrologie!
Adek 2001
0
[verwijderd]
0
quote:

Never-Easy money schreef op 21 april 2016 13:17:

snsn can you ell me what for studi you used for these numbers

thanks

ronald
Hi Ronald,

As for the figures in recent post, these are just standard 'pivot points' (google it for details & calc.) --> used by (almost) all active d-traders, comp-codes, etc.

As for the (standard) r/s-zones, trending, drifts, short/long-balances, etc., they are determined by dynamics of price/volume/time-distributions.

Among other stuff --> standard and non-stationary applications for underlying processes.

[verwijderd]
0
Erg interessant FV:

Orange volgens Berenberg meest waarschijnlijke bieder.


Geruchten dat América Móvil het belang van 21 procent in KPN wil verkopen, zijn niet nieuw. Dit stelden analisten van Berenberg donderdag, er op wijzend dat de Mexicanen het belang al aanmerkten als een "financiële investering".

De analisten van de Duitse zakenbank noemden het wel interessant dat América Móvil een groot deel van het belang in KPN ten gelde heeft gemaakt door de uitgifte van inwisselbare obligaties. In het geval de Mexicanen het belang nu willen verkopen, dan moet het bedrijf een premie in contanten betalen aan de obligatiehouders.

América Móvil heeft 837 miljoen aandelen van de in totaal 900 miljoen KPN aandelen in de inwisselbare obligatielening vast zitten. "De resterende 63 miljoen aandelen KPN zouden vandaag verkocht kunnen worden", aldus de analisten, eraan toevoegend dat de afgelopen dagen omvangrijke blokken aandelen KPN van de hand zijn gedaan voor prijzen tussen de 3,50 en 3,56 euro. De verkoop van de overige 837 miljoen aandelen is vanwege de premie aan de obligatiehouders volgens de analisten echter een kostbare zaak voor de Mexicanen.

Een volledige verkoop door América Móvil "zou louter zin hebben als AMX er zeker van is dat het een prijs ontvangt voor het belang van 21 procent in KPN dat ruim boven de huidige koers van KPN ligt", aldus de analisten. Partijen die volgens Berenberg eventueel bereid zouden zijn het belang van América Móvil in zijn geheel over te nemen en daarvoor een premie te betalen, zijn strategische, te weten Orange, Deutsche Telekom en Altice. Orange wordt daarbij door de analisten als meest kansrijke koper aangewezen.

Orange, Deutsche Telekom en Altice zijn volgens Berenberg mogelijke strategische kopers, waarbij Orange de meest potentiële bieder lijkt, hoewel het telecombedrijf zelf tegenover Bloomberg ontkende te werken aan een overname van een belang in KPN.

Berenberg hanteert een koopadvies met een koersdoel van 3,90 euro voor KPN. Het aandeel noteerde donderdagmiddag op een rood Damrak 1,6 procent lager op 3,48 euro.


Door ABM Financial News. Info@abmfn.nl: +31(0)20-26 28 999


(END) Dow Jones Newswires

April 21, 2016 09:15 ET (13:15 GMT)

*Binck is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden

[verwijderd]
0
Ik bedoel met bovenstaand bericht dat we in een fase van dumpen zitten (CS-cs) in combinatie met negatief beurssentiment en dat het aandeel zich uitstekend houdt. Gaat echt de goede kant op en nog sowieso 28 centjes in het vizier!!!

Suc6 vrienden!

Liro
[verwijderd]
0
Aan een heb ik mijn handen wel vol, zie ik. Maar ik zie niet wat dit met sport te maken heeft.
Adek 2001
0
quote:

Liromijo schreef op 21 april 2016 18:17:

Ik bedoel met bovenstaand bericht dat we in een fase van dumpen zitten (CS-cs) in combinatie met negatief beurssentiment en dat het aandeel zich uitstekend houdt. Gaat echt de goede kant op en nog sowieso 28 centjes in het vizier!!!

Suc6 vrienden!

Liro
Ja het gaat fantastisch! 8 ct eraf vandaag. Jij ook succes! ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 21 april 2016 20:13:

Aan een heb ik mijn handen wel vol, zie ik. Maar ik zie niet wat dit met sport te maken heeft.
Je moet er een beetje ruim naar kijken Jager :)
[verwijderd]
0
quote:

Liromijo schreef op 21 april 2016 21:03:

[...]

Je moet er een beetje ruim naar kijken Jager :)
Heb ik gedaan. Ik ga er alleen maar van achteruit lopen.
155 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 11:04
Koers 3,433
Verschil +0,007 (+0,20%)
Hoog 3,441
Laag 3,422
Volume 856.366
Volume gemiddeld 13.831.648
Volume gisteren 10.532.743

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront