KPN « Terug naar discussie overzicht

kpn 17 juni -- 24 juni waar blijft bericht?

530 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
appiehappie
0
Ik vermoed dat de veelbesproken terugval na ex dividend praktisch helemaal niet zal plaatsvinden.
[verwijderd]
0
Waar maken we ons druk over. Teken voor 3,357! Inmiddels aangepast naar 3,257! Kan ook zijn dat mijn leesbril niet meer voldoet.
[verwijderd]
0
quote:

SNSN schreef op 21 juni 2016 12:13:

For today: PP=3.333
Resistance: R1=3.375
Support: S1=3.307; S2=3.264

The stock is closing the 'gap' developed yesterday (read recent posts).

The (most probable) maximum potential downside move, restricted by the 30 min 'green cloud' dynamic support, is around ~3.257
Belooft eerdaags niet veel goeds voor AEX; daar is sinds gisteren een behoorlijke kloof ontstaan.
[verwijderd]
0
vrije vertaling;de meest waarschijnlijke maximale neergang wordt beperkt door de 30 minuten groene wolk!!
Dynamisch support rond 3,257

En dan wordt t gek gevonden dat t niet tevolgen is:-)

torkom
0
quote:

appiehappie schreef op 21 juni 2016 12:18:

Ik vermoed dat de veelbesproken terugval na ex dividend praktisch helemaal niet zal plaatsvinden.
Ik vermoed van wel, de beleggers die KPN toch al willen verkopen (geen LT) zullen dat zeker gaan doen nadat de buit van de kapitaal uitkering binnen is..

[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 21 juni 2016 12:19:

Waar maken we ons druk over. Teken voor 3,357! Inmiddels aangepast naar 3,257! Kan ook zijn dat mijn leesbril niet meer voldoet.
je zag t goed.

Hij wordt zenwachtig door dat de steunen alsmaar doorzakken:-)
[verwijderd]
0
Een opvallende daler in de AEX was KPN met een verlies van 2,0 procent. Handelaar Bert van der Pol van Mijn-Effecten wees op een adviesverlaging voor het telecombedrijf door Raymond James. KPN ging van Outperform naar Market Perform. Volgens Raymond James heeft KPN omzetgroei nodig om de winst aan te jagen, terwijl de marktontwikkelingen juist moeilijk zijn.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 21 juni 2016 12:33:

[...]je zag t goed.

Hij wordt zenwachtig door dat de steunen alsmaar doorzakken:-)
Nog even, en hij moet naar de steun voor een paar nieuwe steunzolen.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 21 juni 2016 12:21:

vrije vertaling;de meest waarschijnlijke maximale neergang wordt beperkt door de 30 minuten groene wolk!!
Dynamisch support rond 3,257

En dan wordt t gek gevonden dat t niet tevolgen is:-)

Just one 'correction' - the s-level ~3.257 was formed at ~13.30 yesterday, when the 30 min 'red cloud' died out and a 'green cloud' started to form, keeping the s-level constant (many active d-traders knew this)
[verwijderd]
0
quote:

K9 schreef op 21 juni 2016 12:42:

Een opvallende daler in de AEX was KPN met een verlies van 2,0 procent. Handelaar Bert van der Pol van Mijn-Effecten wees op een adviesverlaging voor het telecombedrijf door Raymond James. KPN ging van Outperform naar Market Perform. Volgens Raymond James heeft KPN omzetgroei nodig om de winst aan te jagen, terwijl de marktontwikkelingen juist moeilijk zijn.
Dan kan Raymond James beter z'n mond houden want het is natuurlijk grote onzin, De marktomstandigheden in de gehele sector zijn moeilijk. Kijk maar eens naar T-Mobile Nederland. De concurrentie zal moordend blijven , meer data weggeven voor een gelijk bedrag of zelfs lager zal de winst p/a niet verhogen maar dat geldt voor elke aanbieder.

Wie niet mee doet is al verloren. Al het gelul over steunen en weerstanden slaat ook nergens op dus volg je eigen gevoel en voor de gok pak ik in elk geval de uitkering mee.

[verwijderd]
0
quote:

Jager63 schreef op 21 juni 2016 12:42:

[...]
Nog even, en hij moet naar de steun voor een paar nieuwe steunzolen.
Die zijn op het moment niet meer aan te slepen :-)

Ik ga naar buiten want naar het scherm kijken is hetzelfde als "navel staren" Het levert niets extra's op
[verwijderd]
0
quote:

SNSN schreef op 21 juni 2016 12:53:

[...]

Just one 'correction' - the s-level ~3.257 was formed at ~13.30 yesterday, when the 30 min 'red cloud' died out and a 'green cloud' started to form, keeping the s-level constant (many active d-traders knew this)
Nou wordt het zwart voor mijn ogen!
[verwijderd]
0
quote:

Starbuck schreef op 21 juni 2016 13:11:

Wat een overdreven reactie op advies van "Raymond James" ...

Natuurlijk reageert de koers totaal niet op zijn advies.
[verwijderd]
0
Na de optimistische toonzetting maandag omtrent het Britse referendum op 23 juni is de markt dinsdag, na het verschijnen van een aantal nieuwe opiniepeilingen, verdeeld over de uitkomst van het referendum over het mogelijke vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie.

Uit een opiniepeiling van het Britse dagblad The Telegraph bleek dat 53 procent voor voortzetting van het Britse EU-lidmaatschap gaat stemmen en 46 procent tegen stemt. Uit een onderzoek van YouGov voor dagblad The Times blijkt echter dat een Brexit met 44 procent van de stemmen het voortouw neemt, versus 42 procent van de stemmen voor het prolongeren van het lidmaatschap van de EU.

"Hoewel het momentum de laatste dagen naar het "blijf" kamp is verschoven is nog steeds sprake van een nek-aan-nek-race", schreef Davy Research in een note.

"Onze inschatting is dat de overwinning van het Brexit-kamp een impact van 15 tot 20 procent op de beursindices kan hebben", stelde analist Alan Vandenberghe van KBC Securities in een rapport. "Echter met aandelenbeurzen op het laagste niveau van de afgelopen drie maanden lijken de markten een "nee" al te hebben ingeprijsd", voegde de marktvorser toe.
RAUL
0
quote:

Starbuck schreef op 21 juni 2016 13:11:

Wat een overdreven reactie op advies van "Raymond James" ...

Ik ken maar ene James en dat is King James die in de nacht van zondag op maandag met zijn basketballteam de Cleveland Caveliers in amerikaanse NBA-competitie favoriet de Golden State Warriors verslagen heeft en daardoor kampioen geworden is. :-)

Daarom ff gegoogled: Raymond James, thuisbasis Saint Petersburg, Florida, USA.

Dit zegt al genoeg..... handelen dus duidelijk in opdracht.....

Van wie daar komen we hopelijk binnenkort wel achter.
[verwijderd]
0
Donderdag 24 juni 28 volle centen ex-dividend, 9%
Wil iedereen er nog ff snel uit om die "sigaar uit eigen doos" voor te blijven?
Kun je kiezen tussen cash/stock?

KPN is nog steeds een geweldige overname/samenwerkings kandidaat.

Alleen is Tele2 nu met de campagne bezig, goedkoop 4G....tot 2000 nieuwe gebruikers per dag, veel KPN-klanten waarschijnlijk!
530 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23 24 25 26 27 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 mei 2024 17:39
Koers 3,467
Verschil +0,013 (+0,38%)
Hoog 3,474
Laag 3,441
Volume 8.945.471
Volume gemiddeld 10.726.750
Volume gisteren 8.483.359

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront