Arcelor Mittal « Terug naar discussie overzicht

Arcelor Mittal TIEN-euro feestje/borrel/bijeenkomst

208 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
[verwijderd]
0
NewKidInTown
0
quote:

@Jagger schreef op 6 april 2017 08:48:

Goedemorgen,
Super leuk initiatief!!
Wat is het gewenste minimale kennisnivo?

Het minimale kennisniveau is dat je de lokatie op de gewenste aanvangstijd weet te vinden. Voor de rest mag je jouw kennis, visie en ervaring met anderen delen of hoofdzakelijk luisteren, net waar je zin in hebt. Geen eisen e.d.
voda
0
quote:

@Jagger schreef op 6 april 2017 08:48:

Goedemorgen,
Super leuk initiatief!!
Wat is het gewenste minimale kennisnivo?

Alleen een vrolijk humeur meebrengen is genoeg. :-)
[verwijderd]
0
Ik ben net een zonnetje, dus dan kom ik ook (mits ik kan op de uiteindelijk gekozen dag)
voda
0
Ik had ook al aangegeven te komen, tenzij het vervoer een drama wordt.
Ik hoop dat ik met iemand uit Den Haag met de auto kan meeliften. :-)
Octavia 2
0
Fijn om te lezen dat iemand de koe bij de horens heeft gevat en dat we hier fijn positief kunnen praten en hopelijk iets gezelligs kunnen afspreken.
Schrijf mij maar in voor 1 persoon.
Octavia 2
0
quote:

voda schreef op 6 april 2017 19:06:

Ik had ook al aangegeven te komen, tenzij het vervoer een drama wordt.
Ik hoop dat ik met iemand uit Den Haag met de auto kan meeliften. :-)
Voda

Mocht dat meerijden niet lukken, als jij met de trein naar Amersfoort kunt komen pik ik jou daar wel op en rijden we samen naar Apeldoorn en breng ik jou na afloop weer naar station Amersfoort. Hou maar in gedachten !!
Kerncentrale
0
Als een vrolijk humeur genoeg is kom ik graag uiteraard vergezeld met man. Het beleggen zegt hem niets en begrijpt er geen ruk van (zijn woorden) maar we doen alles samen.
Octavia 2
0
quote:

Kerncentrale schreef op 6 april 2017 19:17:

Als een vrolijk humeur genoeg is kom ik graag uiteraard vergezeld met man. Het beleggen zegt hem niets en begrijpt er geen ruk van (zijn woorden) maar we doen alles samen.
Leuk dat jij als vrouw ook komt in dit 'mannenwereldje' zal tegengewicht geven binnen de groep. De woorden van je man zijn hem / jou vergeven LOL LOL
voda
0
quote:

Octavia 2 schreef op 6 april 2017 19:16:

[...]

Voda

Mocht dat meerijden niet lukken, als jij met de trein naar Amersfoort kunt komen pik ik jou daar wel op en rijden we samen naar Apeldoorn en breng ik jou na afloop weer naar station Amersfoort. Hou maar in gedachten !!
Hartelijk dank voor het aanbod, maar woon jij niet in Den Haag?
Dan kan in naar Centraal gaan.
Octavia 2
0
quote:

voda schreef op 6 april 2017 21:12:

[...]
Hartelijk dank voor het aanbod, maar woon jij niet in Den Haag?
Dan kan in naar Centraal gaan.
Voor zover als ik weet woont Scalino in Den Haag , ik woon in de Flevopolder tussen Harderwijk en Nijkerk.
NewKidInTown
0
quote:

@Jagger schreef op 6 april 2017 18:26:

Ik ben net een zonnetje, dus dan kom ik ook (mits ik kan op de uiteindelijk gekozen dag)
De tijd en plaats staat vast nu:

Datum:
woensdag 17 mei 2017

Locatie:
Wok Orange Apeldoorn
www.restaurantorange.nl/

Tijd:
van 18:00-21:00
Aankomst vanaf ca. 17:30

Zie details: rene l 3 apr 2017 om 22:07
[verwijderd]
0
Woensdag 17 mei ben ik er bij, leuk!

Ik kom uit de omgeving Rotterdam en kan helaas pas rond 16 uur wegrijden (vergadering). Het kan dus zijn dat ik iets later ben.
NewKidInTown
0
quote:

@Jagger schreef op 7 april 2017 07:28:

Woensdag 17 mei ben ik er bij, leuk!

Ik kom uit de omgeving Rotterdam en kan helaas pas rond 16 uur wegrijden (vergadering). Het kan dus zijn dat ik iets later ben.
Als er niemand anders uit Den Haag komt, kan Voda wellicht met jou meerijden. Waar zou je hem op kunnen pikken, Zoetermeer, Gouda ofzo ? Kid, waar bemoei je je toch mee, Voda kan prima z'n eigen boontjes doppen, toch ? Het was maar een tip of gedachte, Sorry :-)
[verwijderd]
0
Ik werk vlakbij station Rotterdam-Zuid (5 minuten lopen).

Ik weet niet of het voor Voda makkelijker c.q. sneller is (ivm mogelijke files), maar hij kan uiteraard meerijden.
Octavia 2
0
quote:

NewKidInTown schreef op 7 april 2017 07:41:

[...]

Als er niemand anders uit Den Haag komt, kan Voda wellicht met jou meerijden. Waar zou je hem op kunnen pikken, Zoetermeer, Gouda ofzo ? Kid, waar bemoei je je toch mee, Voda kan prima z'n eigen boontjes doppen, toch ? Het was maar een tip of gedachte, Sorry :-)
Ik zeg goed bezig !!!
Kerncentrale
0
quote:

Octavia 2 schreef op 6 april 2017 19:40:

[...]

Leuk dat jij als vrouw ook komt in dit 'mannenwereldje' zal tegengewicht geven binnen de groep. De woorden van je man zijn hem / jou vergeven LOL LOL
Och Octavia ik kan me prima aanpassen binnen een "mannenwereldje", pas er ook goed in, ik ben nml. nogal een potige dame, ha,ha.
De vraag is alleen, kunnen jullie mannen je aanpassen bij mij? :-)
[verwijderd]
0
quote:

NewKidInTown schreef op 7 april 2017 05:09:

[...]

De tijd en plaats staat vast nu:

Datum:
woensdag 17 mei 2017

Locatie:
Wok Orange Apeldoorn
www.restaurantorange.nl/

Tijd:
van 18:00-21:00
Aankomst vanaf ca. 17:30

Zie details: rene l 3 apr 2017 om 22:07
Toevallig 5 minuten fietsen voor mij :)
NewKidInTown
0
quote:

Investments schreef op 7 april 2017 10:28:

Toevallig 5 minuten fietsen voor mij :)
Kan ik dan het laatste stukje met jou meerijden, achterop ofzo ? Liever niet voor op de stang ;-)
[verwijderd]
0
quote:

NewKidInTown schreef op 7 april 2017 10:43:

[...]

Kan ik dan het laatste stukje met jou meerijden, achterop ofzo ? Liever niet voor op de stang ;-)
Altijd welkom haha
208 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 12:37
Koers 23,630
Verschil -0,340 (-1,42%)
Hoog 23,940
Laag 23,620
Volume 645.295
Volume gemiddeld 2.566.451
Volume gisteren 3.131.701

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront