TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Augustus 2021

1.964 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

beursbeurs schreef op 13 augustus 2021 23:06:

[...]

Helemaal mee eens maar het wordt toch wel eens tijd voor HG om de verwachtingen te concretiseren en getallen te noemen.

HERE:

Transport and Logistics (€11.3B TAM in 2025); Tech, Media and Telco (€7.3B TAM in 2025); Automotive (€3.8B TAM in 2025); and Public Sector and Infrastructure (€1.3B TAM in 2025). (All TAM – total addressable market – estimates were supplied by HERE

TOMTOM:

Zie de CMD. Is nog steeds actueel. Corona heeft de boel stilgelegd maar het pad is weer hervat en de onderliggende trends en ontwikkelingen zijn in tact. Waarbij full autonomy langer duurt en ADAS en electrisch sneller komt. Ook door overheidsbeleid. Als je Saucier hoort over HD maps (ik had eerst alleen Strijbosch gehoord) bevestigt dat TT gewoon leidend is.

In plaats van kijken kun je ook eens de transcripts lezen: www.tomtom.com/events/conference/capi...

beursbeurs
0
quote:

*JustMe* schreef op 14 augustus 2021 01:53:

[...]

HERE:

Transport and Logistics (€11.3B TAM in 2025); Tech, Media and Telco (€7.3B TAM in 2025); Automotive (€3.8B TAM in 2025); and Public Sector and Infrastructure (€1.3B TAM in 2025). (All TAM – total addressable market – estimates were supplied by HERE

TOMTOM:

Zie de CMD. Is nog steeds actueel. Corona heeft de boel stilgelegd maar het pad is weer hervat en de onderliggende trends en ontwikkelingen zijn in tact. Waarbij full autonomy langer duurt en ADAS en electrisch sneller komt. Ook door overheidsbeleid. Als je Saucier hoort over HD maps (ik had eerst alleen Strijbosch gehoord) bevestigt dat TT gewoon leidend is.

In plaats van kijken kun je ook eens de transcripts lezen: www.tomtom.com/events/conference/capi...

wederom bedankt

Met TT komt het wel goed uiteindelijk, maar komt het met mijn positie als kleine belegger ook uiteindelijk goed?

Voor het eerst maak ik me daar zorgen over, want de bal wordt wel erg diep onder water gehouden

Wereldbelegger
1
voor € 800.000.000,00 kan de heer Goddijn zijn eigen toko overnemen inclusief de € 350.000.000,00 aanwezige cash.

quote:

Riet v. Milt schreef op 14 augustus 2021 00:29:

[...]

Nee, ik ben gelukkig niet de norm, de koers is de norm als het om beleggen gaat.

6,945, dat is de enige realiteit. Een trieste koers *Justme*

In de Quote-500 is jouw idool goed voor € 800.000.000,00
tatje
0


Om van boven af in Brunssum te komen.
Ging je inderdaad in Echt van de autoweg af, richting Koningsbosch en dan op de neutrale weg naar Schinveld en Brunssum.
Dus tussen Koningsbosch en Schinveld maakte men een weg door Duitsland waar je niet af kon.
Met de komst van de EU is dat veranderd, je rijdt gewoon in Duitsland met 4 of 5 rontondes en afslagen naar links en rechts.

De 1 heeft een beste vriend gehad in Brunssum. NKIT

De ander weet feilloos daar te komen. ( Wereldburger )
Ach Brunssum...
De Staatsmijn Hendrik en het Navo hoofdkwartier.
De weg er naar toe over Duits grondgebied.

Wie gelooft wordt zalig :-)

Misschien kan NKIT enkele posten aanhalen, van 5 jaar geleden,.
De continue insinuaties van tatje .

Omslagpunt voor elektrisch rijden is dichtbij, benzine is soms nu al duurder

Elektrisch rijden wordt steeds goedkoper. Een paar jaar geleden wonnen elektrische auto's het financieel zeker nog niet van benzineauto's, inmiddels is dat anders. Hoewel het enorm van je situatie afhangt of opladen goedkoper is dan tanken, ontstaat er een ware nek-aan-nekrace tussen de twee.

De sector ging er altijd van uit dat het omslagpunt vlak na 2025 zou liggen, zegt Rico Luman van het ING Economisch Bureau, en dat elektrische auto's dan voor de massa goedkoper zouden worden. Maar mede dankzij de belastingvoordelen voor elektrische auto's, lijkt dat omslagpunt al eerder te komen.

Dat een stekkerauto goedkoper wordt, komt vooral door de ontwikkeling van de accu's. Die bepalen voor een groot deel de prijs van een elektrische auto. Volgens onderzoeksbureau BloombergNEF zijn accu's tussen 2010 en 2020 al bijna 90 procent goedkoper geworden. En die trend zet naar verwachting door.

Die prijsdaling zie je niet direct terug in de prijzen van elektrische auto's, zegt transportprofessor Bert van Wee. "Autofabrikanten maken hun auto's niet altijd goedkoper, maar zetten vaak grotere accupakketten in auto's, waardoor ze verder kunnen rijden."

Elektrische auto is soms al voordeliger

Toch is te zien dat de prijsverschillen niet heel groot meer zijn, en dat een elektrische auto in sommige gevallen zelfs goedkoper is. NU.nl zette de totale kosten van een aantal private leaseauto's in verschillende segmenten op een rij. In de prijs van private lease zijn de kosten voor afschrijving en onderhoud al meegenomen, waardoor de auto's makkelijk te vergelijken zijn.

Omdat de gemiddelde Nederlander zo'n 11.000 kilometer per jaar rijdt, hebben we gekozen voor contracten van 48 maanden met 10.000 kilometer per jaar. Voor de brandstofkosten rekenden met een benzineprijs van 1,80 euro en een gemiddelde prijs per kWh van 32 cent, waar de ANWB van uit gaat. In de grafiek hieronder zie je dat de elektrische auto het in sommige gevallen wint van de benzineauto.

Grote prijsverschillen per situatie

De verwachting is volgens Van Wee dat de aanschafprijs van elektrische auto's zal blijven dalen. Maar wanneer wordt het voor jou dan goedkoper om een stekkerauto te kopen?

Dat hangt van veel factoren af, zegt Luman. "Hoe hoger je aantal kilometers, hoe aantrekkelijker het wordt om elektrisch te rijden." Een elektrische auto is in aanschaf namelijk duurder, maar rijdt daarna per kilometer goedkoper dan een benzineauto.

Daarnaast hangt het ervan af waar je de auto oplaadt. Je eigen stroom is het goedkoopst, maar dan moet je wel op je eigen oprit of dicht bij je huis kunnen parkeren. Als je een openbare laadpaal of een snellader langs de snelweg moet gebruiken, bestaat de kans dat de elektrische auto het in jouw situatie nog niet wint van de benzineauto.

En tot slot heeft ook nog de benzineprijs invloed op de vergelijking. Op dit moment ligt die historisch hoog. "Hoe duurder de benzine, hoe aantrekkelijker het is om elektrisch te rijden", zegt Van Wee. Maar, zegt Luman: "Het is heel moeilijk om die lijn door te trekken en te voorspellen hoe hoog die prijs over een jaar ligt." Een algemeen advies vindt hij daarom lastig om te geven.

Stel aankoop nog even uit

Ben je nog niet zeker van de overstap? Het kan goed uitpakken om de aankoop van een nieuwe auto nog even uit te stellen. "Als het nu amper duurder of goedkoper is om een elektrische auto te kopen en je kan nog even vooruit, kan het lonen om nog een jaar of twee te wachten met de overstap", zegt Van Wee. "Dan zijn de accu's nog goedkoper en kun je misschien een auto met een grotere actieradius kopen."

Luman raadt aan om in ieder geval de maatschappelijke ontwikkelingen mee te nemen in je afweging. "Vraag je af wat de inruilwaarde van een benzineauto over vijf of zeven jaar is als je er nu een koopt. Waarschijnlijk raken ze sneller hun waarde kwijt dan nieuwe elektrische auto's."

Harold zei over elektrisch rijden: take rate tussen de 90 en 100%
[verwijderd]
1
quote:

Riet v. Milt schreef op 14 augustus 2021 00:29:

[...]

Nee, ik ben gelukkig niet de norm, de koers is de norm als het om beleggen gaat.

6,945, dat is de enige realiteit. Een trieste koers *Justme*

In de Quote-500 is jouw idool goed voor € 800.000.000,00
Ik had 1 stukje tekst weggelaten in mijn post. Deze luidde:

“Als er dan geen argumenten meer zijn dan wordt er ofwel gezegd “kijk eens naar de koers” of “kijk eens naar het vermogen van Goddijn die beleggers uitlacht vanaf zijn yacht”. Jouw reactie was dus compleet voorspelbaar.

Die laatste een slim gekozen narratief, want er zit een soort emotionele lading aan (die het erg goed doet bij mensen met anti-elitaire gevoelens) en puur als doel heeft om sentiment cynisch te maken. Als ik die CEO hoor, hoor ik vooral iemand die heel diep in de materie zit en een bedrijf bestuurt. Een heel ander beeld dus. En voor mij bestaat een bedrijf niet uit een persoon. TomTom is niet Goddijn en Tesla is niet Musk, etc.
tatje
1
* JustMe * we moeten voorzichtig zijn :-)

Ik wil graag vrienden blijven met Riet.

Riet: Ik ken, geheel toevallig, een klein beetje de inner-circle van Goddijn,

Het kan zomaar van pas komen.

Ik stuur een doos goede wijn naar de Toscane.

Ik ben over enkele weken toch in Italie, Riet geef me jouw adres en ik bezorg de wijn persoonlijk.

Ben direct weer weg, want respecteer jouw privacy :-)

Wat een toppertje.
Wereldbelegger
2
Misschien heb ik de Hendrik en de Emma nog werkend meegemaakt.
Misschien heb ik in schacht vier gewerkt.
Misschien heb ik op de afcent gewerkt.
Misschien heb ik de mis voorgedragen in de Gregoriuskerk.
Voor mij een weet voor u een blijvende vraag.

Maar NKiT ben ik niet, eveneens Riet van Milt ben ik niet.
Maar u bent een vervelend sujet om het weer opnieuw te insinueren,
zij het, opnieuw laf, deze keer bedekt door schijnheiligheid "Wie gelooft wordt zalig :-) "
omdat u bang bent voor ingrijpen door de moderator.

quote:

tatje schreef op 14 augustus 2021 10:10:

Om van boven af in Brunssum te komen.
Ging je inderdaad in Echt van de autoweg af, richting Koningsbosch en dan op de neutrale weg naar Schinveld en Brunssum.
Dus tussen Koningsbosch en Schinveld maakte men een weg door Duitsland waar je niet af kon.
Met de komst van de EU is dat veranderd, je rijdt gewoon in Duitsland met 4 of 5 rontondes en afslagen naar links en rechts.

De 1 heeft een beste vriend gehad in Brunssum. NKIT

De ander weet feilloos daar te komen. ( Wereldburger )
Ach Brunssum...
De Staatsmijn Hendrik en het Navo hoofdkwartier.
De weg er naar toe over Duits grondgebied.

Wie gelooft wordt zalig :-)

Misschien kan NKIT enkele posten aanhalen, van 5 jaar geleden,.
De continue insinuaties van tatje .

tatje
0
Zag de reacties bij mijn zoon.

NKIT heeft een goede vriend gehad in Brunssum.

Wereldburger kent zelfs de Gregorius kerk in Brunssum.

Zal nooit meer over de aliassen beginnen :-) ( te vermoeiend )

Maar ga het ook niet terug nemen :-)

Prettig weekend en veel succes.

Wat een kennis.

Je zal maar een kerk bij naam noemen in zo n uithoek als Brunssum.

Ik zou zeggen Harold doe er je voordeel mee.

Ook al zo n toppertje ;-)
[verwijderd]
2
quote:

*JustMe* schreef op 14 augustus 2021 10:15:

[...]

Ik had 1 stukje tekst weggelaten in mijn post. Deze luidde:

“Als er dan geen argumenten meer zijn dan wordt er ofwel gezegd “kijk eens naar de koers” of “kijk eens naar het vermogen van Goddijn die beleggers uitlacht vanaf zijn yacht”. Jouw reactie was dus compleet voorspelbaar.

Die laatste een slim gekozen narratief, want er zit een soort emotionele lading aan (die het erg goed doet bij mensen met anti-elitaire gevoelens) en puur als doel heeft om sentiment cynisch te maken. Als ik die CEO hoor, hoor ik vooral iemand die heel diep in de materie zit en een bedrijf bestuurt. Een heel ander beeld dus. En voor mij bestaat een bedrijf niet uit een persoon. TomTom is niet Goddijn en Tesla is niet Musk, etc.
Haha, je slaat weer door, je lijkt wel persoonlijk geraakt.

“kijk eens naar de koers” is het enige argument dat telt bij beleggen. Je zit op een fout forum, het gaat hier om rendement en dat is er bij het verliesgevende krimpbedrijfje van de familie Goddijn-Vigreux niet. Althans, niet voor ons.
[verwijderd]
1
quote:

Riet v. Milt schreef op 14 augustus 2021 11:40:

[...]

Haha, je slaat weer door, je lijkt wel persoonlijk geraakt.

“kijk eens naar de koers” is het enige argument dat telt bij beleggen. Je zit op een fout forum, het gaat hier om rendement en dat is er bij het verliesgevende krimpbedrijfje van de familie Goddijn-Vigreux niet. Althans, niet voor ons.
Koers is slechts een momentopname. Stel TT noteert over 2 jaar 20 euro. Is TT dan ineens geen krimpbedrijfje, maar een wereldspeler van formaat. Ik weet zeker dat het dan ineens angstvallig stil wordt. Komt toch een beetje over als scorebord journalistiek. En nee, helaas, ik ben niet persoonlijk geraakt.
[verwijderd]
0
quote:

tatje schreef op 14 augustus 2021 10:35:

Ik wil graag vrienden blijven met Riet.

Leuk dat jullie vrienden zijn ;-)
[verwijderd]
7
quote:

*JustMe* schreef op 14 augustus 2021 12:18:

[...]

Koers is slechts een momentopname. Stel TT noteert over 2 jaar 20 euro. Is TT dan ineens geen krimpbedrijfje, maar een wereldspeler van formaat. Ik weet zeker dat het dan ineens angstvallig stil wordt. Komt toch een beetje over als scorebord journalistiek. En nee, helaas, ik ben niet persoonlijk geraakt.
Die verhalen kennen we nu wel, als als als mijn tante wielen had kon ze fietsen. Ik was in 2016 al heel blij geweest met jouw 16,50. Je praat recht wat krom is.

Noem mijn bijdragen gerust scorebord journalistiek en neem de tijd eens om het rendement van Garmin te vergelijken met dat van TomTom in de afgelopen 15 jaar. +1300% vs. -71%. Dat zijn interessante feiten bij beleggen. Voor elk aandeel TomTom is € 82 verbrand door inschattingsfouten, slechte R&D, onrechtvaardige beloningen en uitzonderlijk slecht management (TT Sports van mevrouw C. Goddijn bijvoorbeeld).

Dan hebben we het over een verliesgevend krimpbedrijfje dat ook nog eens het lef heeft de code Tabaksblat aan zijn laars te lappen.
win some...
0
Car Data Software Company Otonomo Will Go Public via SPAC at $1.4 Billion Valuation
By Eric J. Savitz
Feb. 1, 2021 4:57 pm ET

Otonomo, an Israeli company that collects and sells a range of data from millions of passenger cars, on Monday announced plans to go public via a merger with Software Acquisition Group II, a special-purpose acquisition company, or SPAC.

Under terms of the deal, Otonomo’s existing holders will own 72% of the company after the deal, which it says will value the business at about $1.4 billion. Otonomo will receive about $172.5 million in cash from the SPAC (ticker: SAII).

Otonomo will also offer $172.5 million in stock via a PIPE (private investment in public equity) offering that will include $30 million in secondary shares. Investors in the PIPE include Fidelity, BNP Paribas, Senvest Management, and previous strategic investors Dell Technologies (DELL) and Hearst Ventures.

The deal is expected to close in the second quarter. The company had previously raised $89 million in venture capital, according to Crunchbase.

Founded in 2015 by current CEO Ben Volkow, Otonomo collects a range of data from cars and then repackages and sells it to insurers, financial services companies, fleet operators, emergency services providers, and various other constituencies. The company has relationships with 16 auto manufacturers including Mitsubishi, Nissan, Daimler, BMW, and Fiat Chrysler, among others. The company says it collects data from over 40 million connected cars. Volkow says the total should reach 80 million by the end of the year.

In an interview with Barron’s on Monday, Volkow notes that the company collects data from “every part of the car”–engine data, speed, location, tire pressure, seat belt status, outside temperature, cameras, and almost anything else. He says that the newer the car, the more data they can collect. The company then aggregates data from multiple providers to provide insights for a variety of applications.

He says, for instance, that some insurers will provide discounts to drivers who allow their driving to be tracked. Rental car companies can use data to remotely monitor gas consumption or to handle remote unlocking. He says data can provide information on road hazards to mapping software and emergency services. Volkow says that electric companies want the data to plan for additional new electric-vehicle charging stations. And he notes that the monitoring ability will be useful as more drivers adopt electric vehicles and states look to replace lost fuel tax revenue with mileage-based levies as California lawmakers have proposed.

While the company has identified many potential revenue streams, they are mostly to come. Volkow says Otonomo has only recently begun generating revenue.

On a recent conference call with investors, the company said 2020 revenues were only about $400,000, heading to $3 million in 2021. The company sees revenue of about $600 million by 2025.

While the business is promising, Otonomo stands as a sharp reminder of how SPAC mergers differ from a traditional initial public offering. In recent years, companies have often stayed in the private market for many years before making their stock market debut. Otonomo, while promising, is at such an early stage of financial development that a conventional initial offering might have been difficult to complete. A deal like this one gives the public a chance to get into the story earlier, providing potentially richer returns and higher risks.

The SPAC was founded by Jonathan Huberman and Mike Nikzad, the founders of a software company called Ooyala that was acquired by Telstra in 2014. Huberman and Nikzad also created a SPAC that recently merged with the documentary-focused streaming video service CuriosityStream (CURI).
win some...
0

Otonomo Technologies Ltd. and Software Acquisition Group Inc. II Announce Closing of Business Combination

HERZLIYA, ISRAEL AND LAS VEGAS, NEVADA – August 13, 2021: Otonomo Technologies Ltd. (“Otonomo”) (Nasdaq: OTMO), a premier one-stop-shop for vehicle data, and Software Acquisition Group Inc. II (Nasdaq: SAII) (“Software Acquisition Group”), a publicly-traded special purpose acquisition company, today announced the completion of their previously announced business combination to form a leading mobility data platform through a data ecosystem of OEMs, fleets and more than 100 service providers. The combined company will retain the name Otonomo Technologies Ltd., and its ordinary shares and warrants are expected to commence trading on Nasdaq on August 16, 2021, under the ticker symbols “OTMO” and “OTMOW,” respectively.

SAII stockholders approved the business combination at a special meeting on August 12, 2021.

The business combination, which implies an equity value of approximately $1.26 billion, will fund Otonomo’s growth, accelerate its go-to-market strategy, strengthen its leadership position and unlock new use cases and end markets.

Otonomo’s management team, led by CEO and Founder Ben Volkow, will continue to lead Otonomo. Jonathan Huberman, CEO of Software Acquisition Group, joined the Board of Directors of Otonomo upon consummation of the business combination.

Ben Volkow, Otonomo CEO said

“Today marks an important milestone in Otonomo’s journey to globalize the company and operate as a publicly-traded company. Joining the public market with Software Acquisition Group is part of our commitment to transparency, growth, and profitability. We look forward to adding investors to our stakeholder community and leveraging all available resources to enhance relations with our top-tier clients.”

“Otonomo’s mission is to harness the immense potential of vehicle data and provide thousands of organizations across a broad range of markets the ability to seamlessly access, explore, analyze, and unlock the full power of vehicle data. The momentum of our business lays the groundwork to a significant growth opportunity. We will continue to positively impact the driving experience and create new opportunities for our data consumers across multiple markets and the entire transportation ecosystem.”

Jonathan Huberman, Software Acquisition Group II (SAII) CEO said

“On behalf of the Software Acquisition Group team, I am excited to announce the closing of this transaction, bringing Otonomo to the public markets. Ben and his team not only identified the significant opportunity that exists in the automotive data space but also are early market leaders positioned for impressive growth. We look forward to being their partners for this next chapter.”

Transaction Overview

As a result of the business combination, Otonomo has received approximately $255.1 million in gross proceeds comprised of approximately $112.6 million of cash held in trust following Software Acquisition Group’s public stockholder redemptions and $142.5 million from a private placement in public equity (PIPE), including investments from institutional investors Fidelity Management & Research Company LLC, BNP Paribas Asset Management Energy Transition Fund and Senvest Management LLC, with support from strategic investors Dell Technologies Capital and Hearst Ventures.

Advisors

Citigroup served as financial advisor to Otonomo, and Latham & Watkins LLP and Gross Law Firm served as legal advisors to Otonomo. B. Riley Securities served as placement agent for the PIPE and as capital markets advisor to Software Acquisition Group. Kirkland & Ellis LLP and Gornitzky & Co served as legal advisors to Software Acquisition Group.

About Otonomo

Otonomo fuels a data ecosystem of OEMs, fleets, and more than 100 service providers. Our platform securely ingests more than 4 billion data points per day globally from over 40 million vehicles licensed on the platform, then reshapes and enriches it, to accelerate time to market for new services that improve the in-and-around the car experience. Privacy by design and neutrality are at the core of our platform, which enables GDPR, CCPA, and other privacy-regulation-compliant solutions using both personal and aggregate data. Use cases include emergency services, mapping, EV management, subscription-based services, parking, predictive maintenance, insurance, media, in-vehicle services, traffic management, and smart city solutions. Otonomo is headquartered and has an R&D center in Israel, and it has a presence in the United States, and Europe.
win some...
0
Otonomo Appoints Chief Revenue Officer to Spearhead Growth and Expansion Trajectory
Renowned vehicle data marketplace provider brings in industry veteran Anders Truelsen to achieve ambitious growth plan
July 27, 2021 02:00 ET | Source: Otonomo

...
HERZLIYA, ISRAEL, July 27, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Otonomo Technologies, a leading provider of a pioneering vehicle data platform and marketplace, today announced the appointment of Anders Truelsen as Chief Revenue Officer (CRO). As the newly appointed CRO, Truelsen will build a sustainable sales and revenue pipeline for Otonomo’s next phase of growth and expansion.

An accomplished business executive and industry specialist, Truelsen comes to Otonomo after more than ten years at California-based TomTom in progressive roles. TomTom uses real-time and historical data to generate a traffic index that ranks urban congestion worldwide. Truelsen’s last role at TomTom was Managing Director of Enterprise, leading a team of around 100 employees to achieve global sales and customer success, inside sales, business development, product marketing, customer support and financial goals, generating over $170M in revenue.

Truelsen has a proven track record of building multiple global high-performance sales teams. Having lived in different continents, he is known for his ability to bridge cultural gaps and cultivate a strong company culture across different departments. In addition, he was instrumental in closing large deals with global tech giants.

Ben Volkow, CEO of Otonomo commented: “We are delighted to welcome Anders to the position of Chief Revenue Officer. Anders’ impressive experience in the industry and impeccable sales leadership will strengthen Otonomo’s ability to grow and scale while allowing us to make sure broad market needs are being incorporated into the product.”

Anders Truelsen, newly appointed CRO of Otonomo commented: “Otonomo’s fast-growing marketplace, its marquee client repertoire, and its upcoming Nasdaq listing are testaments to its growing position as a leader in our industry. I’m thrilled to join the company at this exciting time. My focus will be on building out a successful team of product and sales experts, as well as optimizing our entire go-to-market approach to accelerate growth and expansion while at the same time deepening existing relations.”
win some...
1
Vragen die opkomen bij bovenstaande artikelen:

Hoe kan Otonomo op 1,26 miiljard dollar worden gewaardeerd t.ov. een TT met een beurswaarde van 900 mio euro? TT Enterprise alleen heeft al een jaaromzet van 170 mio euro. Otonomo verwacht in 2021 een jaaromzet van 3 mio euro te halen. Wel geven ze aan dat men in 2025 600 mio euro omzet verwacht. Dan is de CAGR toch ietsje hoger dan bij TT?

Anders Truelsen stapt blijkbaar over naar een directe concurrent. Is er niet iets van een concurrentiebeding in de arbeidsovereenkomst? Lijkt mij dat hij toch wel heel veel kennis van TT en de contracten die zijn afgesloten heeft die je niet zomaar met de concurrentie wil delen.
Wereldbelegger
0
Wellicht vanwege een SPAC deal op Nasdaq

Could Otonomo Be The Best SPAC Deal Of 2021? The Bear Cave Thinks So

Israel-based car data management company Otonomo is going public in a SPAC deal valuing the company at $1.4 billion. The Bear Cave, which normally tries to point out bad companies, shared three key reasons why Otonomo could be the best SPAC for 2021 despite low media exposure.

Large Opportunity: Research firm The Bear Cave believes the opportunity for connected car data is huge and still in the beginning stages. It says Otonomo, going public with Software Acquisition Group II (NASDAQ: SAII), has a large opportunity in the market.

“One opportunity is usage-based car insurance,” the research firm said. This could lead to consumers sharing their data and getting better rates from insurance companies.

Fleet management is mentioned as another area of opportunity within the connected car data market. Avis Budget (NASDAQ: CAR) is mentioned as both a customer of Otonomo and an investor.

bron:
finance.yahoo.com/news/could-otonomo-...
tatje
0
Goed bezig win some.

Anders Truelsen, zal ook wel een vergoeding krijgen voor de RSU 2019 2020 2021.
Want die zitten nog in de vesting periode.

Moet dus een nieuwe komen.

Maar als de APIs uit de azure maps een microsoft verfje krijgen, worden ze dus via Microsoft verkocht !!!

tatje
0
Alle API s worden via microsoft verkocht, onder de brand van Microsoft.

Volgens er nog meer !
Wereldbelegger
1
Verwonderd me niet dat u overtuigt blijft in uw eigen gelijk en NKiT, Riet van Milt en Wereldbelegger als één persoon ziet. Grappig alleen dat u mijn alias niet correct schrijft en het opeens vermoeiend vindt om over meerdere aliassen te schrijven terwijl u daar toch herhaaldelijk over begint in uw epistels in de afgelopen weken.

Overigens zou het u sieren in uw verdachtmakingen dat u eerst leest wat NKiT schrijft.
NKiT heeft een goede vriend gehad uit Brunssum en niet zo als u kwezelt IN Brunssum.

Dat u dan als Limburger denkt Wereldbelegger kent Brunssum en NkiT heeft een vriend IN Brunssum
Dus ik heb ze hem ontmaskert! Dat verbaast me totaal niet

Die vasthoudendheid in geloven in eigen gelijk kom ik dagelijks tegen op dit draadje in uw bijdragen. Dat is uw goed recht en ik hoop voor u dat u ooit rendement in TT behaalt en tegen boem! en Justme kan zeggen: zie je wel! Ik/wij hebben al die jaren gelijk gehad! Het Blue Sky scenario is uitgekomen.

U wacht al vanaf 2009 dus wachten tot hallelujah koershoogte 2030 duurt (voor u) niet zo lang meer.

quote:

tatje schreef op 14 augustus 2021 10:55:

Zag de reacties bij mijn zoon.

NKIT heeft een goede vriend gehad in Brunssum.

Wereldburger kent zelfs de Gregorius kerk in Brunssum.

Zal nooit meer over de aliassen beginnen :-) ( te vermoeiend )

Maar ga het ook niet terug nemen :-)

Prettig weekend en veel succes.

Wat een kennis.

Je zal maar een kerk bij naam noemen in zo n uithoek als Brunssum.

Ik zou zeggen Harold doe er je voordeel mee.

Ook al zo n toppertje ;-)
1.964 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 14:55
Koers 5,725
Verschil +0,105 (+1,87%)
Hoog 5,740
Laag 5,580
Volume 206.804
Volume gemiddeld 302.054
Volume gisteren 291.496

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront