Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

Ikbetaalwelweer
4
quote:

@monkeytail schreef op 25 mei 2022 21:19:

Mooi veel reclame voor thuisbezorgd.nl bij wedstrijd Feyenoord-AS Roma, waar bijna iedereen naar kijkt. Campagne is wereldwijd vermoed ik. Just Eat... etc.
Was er reclame van JET?

Mij niet eens opgevallen....weggegooid geld dus.
SEVA_
2
quote:

DeWalt schreef op 26 mei 2022 00:07:

[...]
Getir haalde in maart 2022 nog USD800mln op bij een waardering van usd 11,7mrd. Nu gaan ze 14% personeel op hoofdkantoor ontslaan en focus aanbrengen… twitter.com/business/status/152958210...

Jitse sluit gewoon een deal met UBER en vertrek als een Koning.
11,7 miljard, wat een geld voor die toko. Ik kan me overigens niet voorstellen dat dergelijke clubs het gaan redden.

Ik zou trouwens graag die UBER aandelen willen hebben, maar ik vermoed dat Dara momenteel andere prioriteiten heeft.
objectief
1
quote:

Short_term_investor schreef op 26 mei 2022 07:48:

[...]

Het is niet voor niets een Master Strateeg!

Zulke goede ideeën komen alleen van echte toppers!
Als short investor zou je toch met JET flink moeten verdienen; wat is het probleem!
Short_term_investor
1
quote:

objectief schreef op 26 mei 2022 07:54:

[...]

Als short investor zou je toch met JET flink moeten verdienen; wat is het probleem!
Dat doe ik ook. Met mijn miljoenen geschreven posities loop ik binnen waar je bij staat!
DeWalt
1
Link naar het hele Getir verhaal techcrunch.com/2022/05/25/getir-the-1...

Die gaan de bietenbrug op. Alleen besparen op personeel en marketing is niet genoeg naar mijn mening. Ze zullen landen moeten afstoten, vooralsnog zijn ze dat niet (openlijk) van plan…

Sequoia zegt dus nu tegen portfolio companies (als Getir): “Growth against all costs is no longer rewarded” in de markt.
@monkeytail
1
quote:

Stock123 schreef op 26 mei 2022 00:03:

[...]

Precies! Heel slim van de strateeg.

Lekker een flinke berg geld verbranden voor een flutreclame waar je die centen later keihard gaat nodig hebben om weg te KUNNEN uit USA.
Misschien heb je enig verstand van beleggen, maar van 'branding' en reclame heb je iig geen kaas gegeten.

Short_term_investor
0
pietverdriet
0
quote:

Ikbetaalwelweer schreef op 26 mei 2022 07:52:

[...]

Was er reclame van JET?

Mij niet eens opgevallen....weggegooid geld dus.
Dat kan je vinden.
Maar is het weggegooid geld omdat jij het toevallig mist?

Ik heb het toch al de nodige keren voorbij zien komen. En mijn verwachting is dat zoiets met veel reclames zo gaat.
Dus even goed kijken. Dan maak je in jouw optiek zomaar wat geld nuttig besteed.
DeWalt
2
quote:

kassa! schreef op 26 mei 2022 08:35:

www.telegraaf.nl/financieel/494180445...

Ondergronds ? Bezorgen ze dan via het riool?
Psst wil je een appel kopen? Of wat lekkers om te roken? Ik zie ze al staan op een brug in Amsterdam zonder herkenbaar outfit ;-)
bezinteergebelegt
0
Vandaag maar weer eens kijken of er iets beet gehouden kan worden van de 4% plus van gisteren.

Om iig nog enig perspectief te houden op een koers van > 20 de komende weken/maanden.
Ikbetaalwelweer
2
quote:

pietverdriet schreef op 26 mei 2022 08:37:

[...]

Dat kan je vinden.
Maar is het weggegooid geld omdat jij het toevallig mist?

Ik heb het toch al de nodige keren voorbij zien komen. En mijn verwachting is dat zoiets met veel reclames zo gaat.
Dus even goed kijken. Dan maak je in jouw optiek zomaar wat geld nuttig besteed.
Wellicht valt het op als je aandelen JET hebt of andere connecties hebt.

Voor de neutrale kijker is JET nul opgevallen.

Wat waren bijvoorbeeld de andere reclames in het stadion?
Weet je vast niet...omdat je daar geen belang of connectie mee hebt.
wiegveld
0
quote:

DeWalt schreef op 26 mei 2022 08:37:

[...]
Psst wil je een appel kopen? Of wat lekkers om te roken? Ik zie ze al staan op een brug in Amsterdam zonder herkenbaar outfit ;-)
Bijzonder verhaal. Vanuit de parkeergarage boodschappen bezorgen.? Of met de metro?
Wie zijn die adviseurs?
pietverdriet
0
quote:

Ikbetaalwelweer schreef op 26 mei 2022 08:39:

[...]

Wellicht valt het op als je aandelen JET hebt of andere connecties hebt.

Voor de neutrale kijker is JET nul opgevallen.

Wat waren bijvoorbeeld de andere reclames in het stadion?
Weet je vast niet...omdat je daar geen belang of connectie mee hebt.
Vond een andere poster wat stevig in zijn uitspraak dat je wellicht niet zoveel verstand hebt van reclame.
Ben geneigd hem nu te geloven.

Een andere reclame die voorbij kwam op de ouderwetse TV was van DOVE. Heb nieuws voor je, daar heb ik ook geen connectie mee :)
Succes in de trein.
wiegveld
1
Getir, Gorillas, UBER alle drie zetten ze in op kostenbesparing door uitbereiding te voorkomen en stafleden te ontslaan.
lean and mean worden dus!
En wat doet JET? Niets. Niet gek dat je aandelen dan geshort en gedumpt worden door beleggers.
Ikbetaalwelweer
0
quote:

pietverdriet schreef op 26 mei 2022 08:48:

[...]

Vond een andere poster wat stevig in zijn uitspraak dat je wellicht niet zoveel verstand hebt van reclame.
Ben geneigd hem nu te geloven.

Een andere reclame die voorbij kwam op de ouderwetse TV was van DOVE. Heb nieuws voor je, daar heb ik ook geen connectie mee :)
Succes in de trein.
Denk dat BLINDE wat meer zou aanspreken voor de gemiddelde JET belegger.
Ron50
1
quote:

Ikbetaalwelweer schreef op 26 mei 2022 07:52:

[...]

Was er reclame van JET?

Mij niet eens opgevallen....weggegooid geld dus.
Als al die reclame maar geen blufpoker is om de laatste stuiptrekkingen te camoufleren?
Short_term_investor
1
Voorbeurs staat de toko in ieder geval op -/- 3%.

De stijgende lijn wordt voortgezet, zoals jullie zien!!!

Voorbeurs de flopper van de AEX!
73.764 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 ... 3685 3686 3687 3688 3689 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 mei 2024 16:11
Koers 13,615
Verschil -0,255 (-1,84%)
Hoog 13,915
Laag 13,565
Volume 662.886
Volume gemiddeld 2.437.358
Volume gisteren 1.563.751

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront