BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi, Juli 2014

131 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
[verwijderd]
0
Intel: recordverkoop chips door PC-markt
16-07-2014 11:59 | Door Pim van der Beek
Chipfabrikant Intel heeft in het tweede kwartaal van 2014 een recordaantal processoren verzocht. Met name de omzet uit chips voor pc's steeg fors. De omzet van de PC Client Group kwam uit op 8.7 miljard dollar, dat is een stijging van 6 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2013. De totale omzet kwam uit op 13,8 miljard dollar, een stijging van 8 procent. De winst steeg met 40 procent tot 2,8 miljard dollar. Intel stelt de verwachtingen voor heel 2014 naar boven bij. Het rekent op 5 procent groei, eerder werd een vlakke omzetontwikkeling verwacht.
Henk van den Eeckhout , Intel-directeur grootzakelijke markt Noord-Europa, vertelt dat Intel veel verwacht van 14 nanometerchips die in het vierde kwartaal van 2014 op de markt komen. Die chips die zijn ontwikkeld in het Broadwell-programma moeten verwerkt zijn in apparatuur die rond de kerstdagen in de winkels ligt.
Read more: www.computable.nl/artikel/nieuws/ictb...
[verwijderd]
0
quote:

Klaver020 schreef op 16 juli 2014 14:56:

Geweldige stijging, lief Besi
Het was te verwachten.Er zullen er velen zijn die nu spijt hebben dat ze zo laag verkocht hebben. Duur terug kopen is nooit leuk.
effegenoeg
0
quote:

Kampie schreef op 16 juli 2014 15:35:

[...]

Het was te verwachten.Er zullen er velen zijn die nu spijt hebben dat ze zo laag verkocht hebben. Duur terug kopen is nooit leuk.
Daar wordt veel pijn in geleden Kampie...
Maar als belegger laat je jezelf niet van de wijs brengen door een halfslachtige zienswijze van doemdenker Kepler.
Overigens zijn in de dagen van dalingen niet veel stukken in de verkoop gegaan.
[verwijderd]
0
De spijtoptanten hebben vanmorgen nog de gelegenheid gekregen om laag in te stappen en dat is een vriendelijke geste van de broker om het geleden leed wat te verzachten.De dumpers kunnen hun winst binnen halen want we zullen echt weer terugkeren naar oude hoogten.
[verwijderd]
0
quote:

Kampie schreef op 17 juli 2014 11:35:

De spijtoptanten hebben vanmorgen nog de gelegenheid gekregen om laag in te stappen en dat is een vriendelijke geste van de broker om het geleden leed wat te verzachten.De dumpers kunnen hun winst binnen halen want we zullen echt weer terugkeren naar oude hoogten.
Ik hou niet zo van dit OP en NERR spelletje.
Voor dit moment een goede koersstijging en vasthouden aub.
[verwijderd]
0
Texas Ins. ook weer sterke cijfers en goede vooruitzichten.De angst van Kepler mag toch wel opnieuw overwogen worden.Volgende week de cijfers. Ze moeten goed zijn en de vooruitzichten ook.We zullen wel weer terug gaan naar de € 13 regionen.
[verwijderd]
0
Het is hier oorverdovend stil.Is deze stijging soms zo vanzelf sprekend dat er geen woord aan gewijd hoeft te worden?
guusje
0
quote:

Kampie schreef op 24 juli 2014 11:26:

Het is hier oorverdovend stil.Is deze stijging soms zo vanzelf sprekend dat er geen woord aan gewijd hoeft te worden?
Wat moet je er van zeggen, de ene dag een daling ,dan weer een stijging,
Om er meer van te weten is toch wachten op de cijfers en vooruitzichten dat word het bewijs over het Besi aandeel.
[verwijderd]
0
quote:

guusje schreef op 24 juli 2014 11:47:

[...]
Wat moet je er van zeggen, de ene dag een daling ,dan weer een stijging,
Om er meer van te weten is toch wachten op de cijfers en vooruitzichten dat word het bewijs over het Besi aandeel.
ASMI kwam vandaag met ciijfers.Front-end was zwak. Back-end (ASMI PT) juist heel sterk.met goede vooruitzichten. Besi zit in het back-end segment.Wordt daarmee de stijging verklaard?
Pokerface
0
Kan er niks over zeggen. Laat die cijfers, maar vooral die outlook voor de tweede helft van het jaar maar komen. Die zullen de koers gaan bepalen. Goede cijfers over het afgelopen kwartaal zullen weinig met de koers doen, want dat zit er al in verwerkt. De outlook, daar gaat het om en ik heb geen idee welke kant dat opgaat.
Pokerface
0
Als je naar de TA van Besi kijkt, dan zie je dat er een mooie trendlijn onder de dalen vanaf 2013 tot nu gelegd kan worden. Vanaf nov 2013 tot april 2014 doken we daar onder, maar sindsdien stopt iedere daling netjes boven deze trendlijn. Zolang we daar boven blijven, staan we aan het eind van het jaar op 14 euro. Wat mij betreft een prima koers. Ik zou er voor tekenen.
[verwijderd]
0
quote:

Pokerface schreef op 24 juli 2014 13:32:

Als je naar de TA van Besi kijkt, dan zie je dat er een mooie trendlijn onder de dalen vanaf 2013 tot nu gelegd kan worden. Vanaf nov 2013 tot april 2014 doken we daar onder, maar sindsdien stopt iedere daling netjes boven deze trendlijn. Zolang we daar boven blijven, staan we aan het eind van het jaar op 14 euro. Wat mij betreft een prima koers. Ik zou er voor tekenen.
Mooie koersstijging vandaag.
Pokerface ik hoop ook op een koers van 14 euro (en meer).
Het is mogelijk. We wachten de Q2 cijfers af en waarschijnlijk komt er overname nieuws. Dan kan de koers de 14 euro al in Augustus aantikken en
er ruim overheen gaan. Dan volgt meestal een correctie.
Einde dit jaar koers 15 a 16 euro. Mits er geen politieke spanningen, enz. en shorters roet in de klimmende koers gooien. Najaar/winter is vaak de beste tijd voor koersstijgingen en beleggers.
guusje
0
Licet,
Alles is mogelijk, het is vandaag weer een mooie stijging, wat de kansen weer meer toenemen.
Pokerface
0
quote:

licet schreef op 24 juli 2014 17:42:

[...]

Mooie koersstijging vandaag.
Pokerface ik hoop ook op een koers van 14 euro (en meer).
Het is mogelijk. We wachten de Q2 cijfers af en waarschijnlijk komt er overname nieuws. Dan kan de koers de 14 euro al in Augustus aantikken en
er ruim overheen gaan. Dan volgt meestal een correctie.
Einde dit jaar koers 15 a 16 euro. Mits er geen politieke spanningen, enz. en shorters roet in de klimmende koers gooien. Najaar/winter is vaak de beste tijd voor koersstijgingen en beleggers.
Waar baseer je het overname nieuws op?
[verwijderd]
0
quote:

Pokerface schreef op 24 juli 2014 23:41:

[...]

Waar baseer je het overname nieuws op?
Op de " berekeningen " van analisten.

Vanaf de start vanmorgen is de voortzetting van de koersstijging van gisteren omgedraaid naar een koersdaling, helaas en fors ook.
Ik had het tegenovergesteld verwacht. Misschien sluiten we eind van de middag met een klein plusje.
[verwijderd]
0
quote:

licet schreef op 25 juli 2014 13:30:

Zie de koerswinst van gisteren is bijna weg.

Zelfs meer dan dat.Twee dagen terug geplaatst.Maar het was van morgen al duidelijk dat we naar beneden moesten. We werden met de verkoop van amper 100 stuks 14cent lager gezet. De hand van de broker was duidelijk zichtbaar.
[verwijderd]
0
quote:

Kampie schreef op 25 juli 2014 17:55:

[...]

Zelfs meer dan dat.Twee dagen terug geplaatst.Maar het was van morgen al duidelijk dat we naar beneden moesten. We werden met de verkoop van amper 100 stuks 14cent lager gezet. De hand van de broker was duidelijk zichtbaar.
Beste Kampie leer mij op welke site je dat hebt kunnen zien over verkoop van amper 100 stuks en daardoor 14 cent lager gezet.

Het lijkt er op dat ik mijn strategie moet aanpassen. Door die broker ben ik na 1 dag veel geld kwijt geraakt. Meerdere met mij. Een koersdoel aanhouden
is op deze wijze niet meer mogelijk, lijkt het. Vandaag had ik op een eind koers van 12.78 euro gerekend en net voor de Q2 volgende week rond de 13.10 euro. Dan een explosie van de koers met 9 procent en dan zo boven de 14 euro komen. Dat lijkt nu niet meer om te verwachten. Of toch wel?
Mijn order limiet verkoop BESI heb ik inmiddels aangepast.
131 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 11:17
Koers 127,350
Verschil -3,050 (-2,34%)
Hoog 129,750
Laag 127,250
Volume 140.455
Volume gemiddeld 502.670
Volume gisteren 790.185

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront