ING Groep « Terug naar discussie overzicht

ING Maart 2015

538 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 » | Laatste
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
’Nieuwe Griekse hervormingsplannen cruciaal’

Hoewel beleggers de zorgen over Griekenland nog steeds negeren, lijkt een vertrek van het Zuid-Europese land uit de eurozone steeds dichterbij te komen door de oplopende liquiditeitsspanningen. Dat stelt Ineke Valke, beleggingsstrateeg bij Theodoor Gilissen.

Komende woendag zullen de Grieken naar verwachting nieuwe hervormingsplannen presenteren die cruciaal zijn om in aanmerking te komen voor de laatste tranche uit het steunpakket van de voormalige trojka IMF, EU en ECB, meent Valke.

Volgens Valke zal Griekenland alle zeilen moeten bijzetten om het tij te keren met het oog op de spaargelden die in een snel tempo uit Griekse banken worden onttrokken. Zij wijst er op dat vorige week op één dag €400 miljoen aan spaargelden zijn weggehaald, terwijl het gemiddelde in dagen er voor €80 miljoen per dag lag.

(en in Griekenland is waarschijnlijk de rente nog niet negatief)
[verwijderd]
0
quote:

Tatan schreef op 24 maart 2015 09:27:

Minder groei Franse dienstensector..??

Daling Spaanse industriële orders..??
Italië en Griekenland ??

De ECB kan maar beter beginnen vast met geld drukken..
En wat helikopters inhuren en maar vast beginnen met strooien...
Geld moet naar de consumenten..
Moeten wel vol speed vooruit...

Dat geld behoeft niet meer gedrukt te worden want ouderwets; je koopt je vol met obligaties en het geld stroomt sneller en breder dan Moedertje Rijn door alle delen van Europa en dat gedurende bijna twee jaar.

Wat wil je nog meer ?

Dat er aan het eind een probleempje ontstaat is van later zorg.
[verwijderd]
0
quote:

elf schreef op 24 maart 2015 09:32:

[...]

Dat geld behoeft niet meer gedrukt te worden want ouderwets; je koopt je vol met obligaties en het geld stroomt sneller en breder dan Moedertje Rijn door alle delen van Europa en dat gedurende bijna twee jaar.

Wat wil je nog meer ?

Dat er aan het eind een probleempje ontstaat is van later zorg.
Valt wel mee kijk Japan gaat prima...
Steeds plafond wat omhoog kick the can..
als de schuld nu 2000 miljard is of 6000 miljard als het plafond maar steeds omhoog gaat..
Kan er niks gebeuren...
jefkedeboskabouter
0
Er is nog te weinig geld van de kleine man in aandelen... Dus volgens mij blijven pumpen met die aandelen tot Jan met de pet er terug vol in zit en dan ineens... bam.. sluizen groot open.
p-ingp-ong
0
RT2014
0
quote:

manske1983 schreef op 24 maart 2015 11:22:

Er is nog te weinig geld van de kleine man in aandelen... Dus volgens mij blijven pumpen met die aandelen tot Jan met de pet er terug vol in zit en dan ineens... bam.. sluizen groot open.
Aan je accountgeschiedenis te zien ben jij die kleine man! ;-)
jefkedeboskabouter
0
quote:

RT2014 schreef op 24 maart 2015 11:46:

[...]

Aan je accountgeschiedenis te zien ben jij die kleine man! ;-)
Omdat ik niet veel post ben ik de kleine man? Of waaruit zou je dit afleiden?
[verwijderd]
0
Een Airbus A320 van de Duitse vliegmaatschappij Germanwings met aan boord 142 passagiers en 6 bemanningsleden is dinsdag neergestort in het zuiden van Frankrijk.
Volg ons liveblog:

Dat heeft de Franse premier François Hollande bevestigd.

ande Het toestel met vluchtnummer 4U9525 zou onderweg zijn van Barcelona naar Dusseldorf en is neergestort in de Alpen.

De eerste brokstukken van het toestel zouden al gevonden zijn. Het toestel is neergekomen bij de plaats Prads-Haute-Bléone, ten noorden van Digne-les-Bains in de Franse Alpen. Hulpdiensten zijn ter plaatse.

De Airbus A320 is een groot passagierstoestel met een capaciteit voor 174 inzittenden. Het gaat waarschijnlijk om een vlucht die om 10.00 uur is vertrokken vanuit Barcelona, die drie kwartier later is gecrasht.

Uit vluchtgegevens blijkt dat het toestel in ongeveer tien minuten van kruishoogte (circa tien kilometer hoogte) naar beneden is gestort.
[verwijderd]
0
quote:

DVH-87 schreef op 24 maart 2015 11:45:

waar gaan we heen? gemiddelde adviezen is 14,50
Op lange termijn naar 20 euro.
[verwijderd]
0
Hoe lang is lange termijn? Ik heb het idee dat 16 euro dit jaar haalbaar zou kunnen zijn. Echter heb ik er weinig verstand van. Waar is je 20 op gebaseerd?
[verwijderd]
0
quote:

DVH-87 schreef op 24 maart 2015 12:19:

Hoe lang is lange termijn? Ik heb het idee dat 16 euro dit jaar haalbaar zou kunnen zijn. Echter heb ik er weinig verstand van. Waar is je 20 op gebaseerd?
DeutscheBank- € 32..
538 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 jun 2024 17:35
Koers 16,386
Verschil +0,046 (+0,28%)
Hoog 16,584
Laag 16,374
Volume 6.722.110
Volume gemiddeld 9.786.766
Volume gisteren 7.437.837

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront