ING Groep « Terug naar discussie overzicht

Juli 2016

581 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 » | Laatste
[verwijderd]
0
Beetje wachten rond de 10,20 is niet verkeerd...

10,20 en 10,28 daar tussen hoop ik dat de trein gaat wachten op mario..
En dan is het goed opletten...

futs staan rood dus dat is de reden dat onze computers even de sluizen open zetten..

10,01

mooie snelle dump van 10,09 naar de 10,01...

kan hard weer omhoog nu de futs in de gaten houden ,,
Indianen truc rood en rood..
En Mario spreken en dan zeker naar groen trekken..
En hard naar groen trekken..??
Beleggers worden ook niet gepiepeld..
Nee ze worden ......waar ze bij staan...

10,01 nu...
4finance
0

Zoals verwacht ING...krak 10 euro....Ruimte vrij tot 11.00 .... daarna wachten op de kwartaalcijfers... Lijkt mij een sterke UP voor de komende tijd...

[verwijderd]
0
Gaat veel te snel omhoog met een laag volume, zo zeggen de jongens,.. pak vast en donderen de hele hap weer op de beurs.
Zielige veel betalers bekocht achterlatend.
[verwijderd]
0
Niet echt verrassend : even wachten op de toelichting van 14.30 uur en dan zal er richting gekozen worden in de AEX (en ING)

FRANKFURT (AFN) - De Europese Centrale Bank (ECB) houdt de rentetarieven in de eurozone ongewijzigd. Dat meldde de bank donderdag na afloop van zijn beleidsvergadering.

Het belangrijkste rentetarief blijft daarmee op het historisch lage peil van 0 procent. Het tarief voor de deposito's die banken in Frankfurt aanhouden blijft min 0,4 procent. Dat betekent dat het geld kost voor banken om middelen aan te houden bij de centrale bank.

ECB-president Mario Draghi licht het rentebesluit vanaf 14.30 uur toe in een persconferentie.
[verwijderd]
0
Het opkoopprogramm zal tot eind maart 2017 "of zo nodig langer" lopen en in ieder geval totdat er bewijs is van |een aanhoudende verandering in het beloop van de inflatie" die in overeenstemming is met de inflatiedoelstelling van de ECB.

toch positief nieuws...
Mario nog even een toelichting..
En dan iedereen weer blij...

koers nu rond de 10,05...
ik hoop dat Mario zoveel mooi nieuws gaat vertellen dat zijn neus gaat groeien..
En dat we over de 10,20 komen vandaag..

nog een paar min en dan gaat die los..

14,30 toelichting van Mario..
Wat die wil is eigenlijk dat het geld minder waard wordt.
Komt er nog meer geld in omloop en kunnen we maar raak strooien met geld..
Elk jaar een inflatie van 2% zou mooi zijn..

Een verrot geldsysteem blijft mooi lopen door steeds meer geld te drukken en een mooie inflatie..
Zodat oude schulden steeds goedkoper worden..
En Italië heeft heel en heel veel oude schulden dus als we nu wat versneld de inflatie omhoog jagen hebben de banken steeds minder problemen.

Futs nu nog licht rood zodra die groen gaan kunnen we stijgen..

[verwijderd]
0
De Uk, Dax en AEX zakken nu wat weg .

Als de US negatief opent , dan gaan we down ben ik bang ......
4finance
1

De weg voor ING is voorlopig omhoog nu de (sterke) weerstand. 9.95 is gebroken.... Er is nu duidelijk een koopsignaal voor ING opgetreden.... 10.80 - 12.00 euro is de mogelijke range in Augustus....
[verwijderd]
0
Indien nodig zal de ECB overigens niet schromen om "alle beschikbare middelen" in te zetten die het binnen zijn mandaat heeft, zo stelde Draghi.

10,16 valt tegen kan toch een stuk hoger..
nestel
0
quote:

Harry de harige Aap schreef op 21 juli 2016 09:31:

Luchtvaart moet je afblijven, troep!
Klopt helemaal.
Maar KLM heeft ook een hoge volatiliteit...
Bootje KLM staat nu meer dan YTD uiterst links...

Niet voor niks natuurlijk en zijn ook alleen voor de KT. Verkooporder staat 6,015.
[verwijderd]
0
In de slotveiling gedumpt tot 10,070 . Onder de MA 50 gesloten dus (-:
De AEX is ook onder de weerstand gesloten ....

[verwijderd]
0
quote:

FrankING schreef op 21 juli 2016 17:46:

In de slotveiling gedumpt tot 10,070 . Onder de MA 50 gesloten dus (-:
De AEX is ook onder de weerstand gesloten ....
Morgen zijn de nieuwe instappers de sigaar, America dondert ook al naar beneden.
sluut
0
[verwijderd]
0
Dat klinkt dramatisch.. Lijkt me wat overdreven, Amerika zakt iets oké, maar in elkaar donderen..? ING is juist knap gesloten boven de tien euro.. Volgende week nr de 10,50! Positief blijven!
[verwijderd]
0
quote:

sluut schreef op 21 juli 2016 20:04:

Lichting ING Cert. en deponering ING Groep
Het zijn nu "ordinary shares"
Volgens mij gaat het om iets onderling ruilen tegen gelijkwaardig prijs. Totaal gezien voor ING geen verandering.
2012 dewegomhoog
0
quote:

thlmx01 schreef op 2 juli 2016 15:55:

Verwacht toch nog een down tik. Herstel is natuurlijk al aardig geweest op indexen maar banken blijven zwak. De 8.40 moet mi nog een keer getest worden. Wel is het zo dat als je met dividend rekentdat er een behoorlijk dividend rendement staat 6-7%. Maar verwachting dat de indexen verder dalen na deze ongelofelijke swing up verdedigd een verdere test van de lows

Kan allemaal wel waar zijn maar vergeet niet dat we een jaar geleden op 16 euro stonden.
Dan hebben we ook nog een heel eind om te gaan voor we daar weer terug zijn.

We waren te ver doorgeschoten naar beneden dat is mijn mening.
Dus de inhaal slag kan ook best snel gaan en dat dat niet in een streep naar boven is dat geloog ik ook wel.
Met ups en downs gaan we toch weer naar de 16 binnen een jaar.
581 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 mei 2024 17:35
Koers 16,188
Verschil -0,228 (-1,39%)
Hoog 16,478
Laag 16,150
Volume 10.403.180
Volume gemiddeld 10.641.711
Volume gisteren 12.880.280

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront