ING Groep « Terug naar discussie overzicht

September 2016

503 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 » | Laatste
[verwijderd]
0
als we gaan dan gaan we met zijn allen...

ik sla een beurt over LOL...

je hebt gelijk niemand die het kan voorspellen maar als de Duitse bank aan het kloten is geeft dat een unheimlich gevoel...

Eerst een oplossing voor al die flauwe kul ....

Italië heeft ook nog geen duidelijkheid.
staatssteun bij banken ??
Ze roepen maar wat belasting betaler gaat niet mee betalen??
Dan vraag ik me af hoe ze dit varkentje gaan wassen...

het is weer kop of munt.....

Duitse bank is spielerij nu...

9,89 laag aangetikt...
nu weer rond de 10,40////

dan als de dump weer komt naar de 9,30 en weer omhoog op en neer naar beneden...
Beproefde methode werkt prima....
Steeds meer er tussen en dat van zeer hoog af....
Je hebt gelijk we weten niet wanneer het draait...

Draait pas om als er goede berichten komen denk ik dan maar...
ik zie ze nog niet dus we kunnen nog wel een flinke draai om de oren krijgen overal op de markten...
Duitse bank met zijn miljarden en dan moeilijk doen om een boete van 14 miljard die de bank uit zijn evenwicht brengt////??
Kan toch niet waar zijn...
Harry de harige Aap
0
Beste mensen, nog even ons kruit droog houden. We kruipen langzaam naar de € 10. Als het sein daar is zal ik jullie toestemming geven de knip te gaan openen, om zachtjes aan in te gaan slaan......
[verwijderd]
0
quote:

Harry de harige Aap schreef op 30 september 2016 13:52:

Beste mensen, nog even ons kruit droog houden. We kruipen langzaam naar de € 10. Als het sein daar is zal ik jullie toestemming geven de knip te gaan openen, om zachtjes aan in te gaan slaan......
Futs licht rood in de USA ..
ING al 3% in de min...

10,55 hangt het wat ..

10,35 laag...

Kan vanmiddag al onder de 10 duiken als de futs in het rood wegzakken....
10,35 laag daar duikt het dan dik onder....

Maar aap wanneer de futs in het groen trekken en hoog dan is het 10,80 weer op de borden en hoger..
Moet je weer wat geduld hebben..
Ga maar klaar zitten vandaag je hebt een kans dat de futs rood doortrekken...

futs beginnen meestal groen op vrijdag...
zit nog een rit in ook...

KOP of MUNT..

Ben benieuwd ...
\

positief berichtje...

Er zijn diverse krachten in de markt aan het werk die het vertrouwen in Deutsche Bank willen verzwakken. We hebben onze kredietrisico's de afgelopen jaren stevig gereduceerd. Onze balans is nog nooit zo stabiel geweest als vandaag de dag", stelde de topman.
[verwijderd]
0
Kom maar op met die reorganisatie, zou miljarden besparen, dus ING wordt miljarden meer waard. Prachtig. Zo, kan de koers eindelijk naar de 16.00.
Wacht reactie van de markt maandag af en dan extra inslaan. Want markt reageert altijd irrationeel, dus maandag verder omlaag in plaats van omhoog.
Kwestie van lange termijn. Eind dit jaar stort iedereen zich op ING, om volgend jaar een extra trackrecord te halen.
Blij dat mijn calls pas in dec18 expireren.
[verwijderd]
0
En wat de aandelen betreft. We hebben het dividend nog, dat vanwege de miljardenbezuinigingen ook nog omhoog kan. Geld moet toch ergens naar toe? Kan ook nog extra aandelen ingekocht worden door ING.
voda
0
'ING licht bonden zondag in'

Gepubliceerd op 30 sep 2016 om 14:02 | Views: 1.264

AMSTERDAM (AFN) - ING licht vakbonden zondagavond in over zijn toekomstplannen. Dat zei een woordvoerster van FNV vrijdag.

ING presenteert volgens ingewijden maandag een forse reorganisatie, die verspreid over diverse landen duizenden banen kan kosten. Daarbij zouden ook plannen worden ontvouwd om het concern centraler aan te sturen.

De bonden wilden vrijdag niet vooruitlopen op de plannen van ING. FNV-bestuurder Gerard van Hees zei wel dat banken in zijn ogen ,,achter elkaar aan'' lopen met bezuinigingen. ,,Het lijkt wel of in de financiële industrie de anorexia nervosa is toegeslagen. Alles draait alleen nog om kostenbesparing voor een hogere winst, ten koste van de mensen. We zien het ondernemerschap uit de banken verdwijnen en de boekhoudersmentaliteit toenemen.''

Niet ontzien

De afgelopen week kwamen via Belgische kranten vooral berichten over mogelijke ingrepen in België naar buiten. Daar zouden de maatregelen gevolgen hebben voor circa 4000 van de 8500 medewerkers. Het Financieele Dagblad meldde vrijdag dat ook niet Nederland niet wordt ontzien in de plannen.

ING wilde de afgelopen week niet reageren op de berichten.
[verwijderd]
0
We gaan gewoon weer naar de 10,80 :-) Mooi technisch signaal en een teken van kracht ! Maandag richting de 11+ ?

Ook Deutsche Bank heeft trouwens een sterke rebound.
DeBikkel
0
beste harige aap, niet kopen staat dat gelijk aan verkopen? (jaja, ik krijg weer praatjes hoor)
[verwijderd]
0
zullen we vandaag in het groen eindigen?

ik ga toch maar bijkopen. Ik verwacht maandag een goed verhaal van de directie.
[verwijderd]
0
Wel bijzonder hoor : Vandaag een rebound van 9,896 naar (nu) 10,80 !!

DEUTSCHE BANK N ORD
10.8 -0,07 -0,64% 15:32 10,295 9,896 10,835 10,870
DeBikkel
1
harry ik heb er over nagedacht. bedoelde je de duitse bank met kopen onder de 10 en verkopen daarboven?
Harry de harige Aap
0
Nee, Bikkel, bedoelde echt ING. Rebound is boven verwachting. Geduld is echter een schone zaak, zoals eerder vermeld.
503 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 14,910
Verschil +0,216 (+1,47%)
Hoog 14,940
Laag 14,732
Volume 8.028.532
Volume gemiddeld 11.308.674
Volume gisteren 8.552.536

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront