Alfen « Terug naar discussie overzicht

Alfen 2024

2.877 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 140 141 142 143 144 » | Laatste
Henkie 1960
1
shorters spelen met de Alfen aandeelhouders,weer 0,51% erbij.Nu netto shortpositie boven de meldingsgrens 10,86%
beleggertje2020
0
quote:

Henkie 1960 schreef op 13 maart 2024 20:42:

shorters spelen met de Alfen aandeelhouders,weer 0,51% erbij.Nu netto shortpositie boven de meldingsgrens 10,86%
Lijkt me voor de korte termijn inderdaad geen goed nieuws ! Anderzijds kan er bij een beetje goed nieuws vanuit Alfen ook daardoor zomaar ineens een hele vette shortsqueeze plaats gaan vinden richting de 60 euro. Bij wat minder goed nieuws kan dit aandeel ook zomaar richting de 30 vliegen. Insiders hebben nog niet zo gek lang geleden flink wat van hun aandelen Alfen verkocht en soms zelfs volledig verkocht, zo rond de 60 euro was dat als ik me niet vergis. Anderzijds zouden die mogelijk tegen ca deze lagere koers a 46+ de keus weer kunnen maken om terug in Alfen te stappen. Tis m.i al met al toch flink koffiedikkijken met waar de koers naartoe gaat . Het is wel een flink volatiel aandeel wat ook veel daghandelaren aantrekt maar vooral ook shorters die mogelijk heel erg laag voor een prikkie terug in Alfen willen stappen.
bezinteergebelegt
0
quote:

Henkie 1960 schreef op 13 maart 2024 20:42:

shorters spelen met de Alfen aandeelhouders,weer 0,51% erbij.Nu netto shortpositie boven de meldingsgrens 10,86%
Gaan we weer. Er is geen 0,51% bij gekomen. SIH ging van 0,43 naar 0,51 waardoor die 0.51 nu helemaal wordt meegenomen boven de meldingsgrens

De toename is slechts 0,08%.
Lor3032
0
quote:

beleggertje2020 schreef op 13 maart 2024 23:17:

[...]
Lijkt me voor de korte termijn inderdaad geen goed nieuws ! Anderzijds kan er bij een beetje goed nieuws vanuit Alfen ook daardoor zomaar ineens een hele vette shortsqueeze plaats gaan vinden richting de 60 euro. Bij wat minder goed nieuws kan dit aandeel ook zomaar richting de 30 vliegen. Insiders hebben nog niet zo gek lang geleden flink wat van hun aandelen Alfen verkocht en soms zelfs volledig verkocht, zo rond de 60 euro was dat als ik me niet vergis. Anderzijds zouden die mogelijk tegen ca deze lagere koers a 46+ de keus weer kunnen maken om terug in Alfen te stappen. Tis m.i al met al toch flink koffiedikkijken met waar de koers naartoe gaat . Het is wel een flink volatiel aandeel wat ook veel daghandelaren aantrekt maar vooral ook shorters die mogelijk heel erg laag voor een prikkie terug in Alfen willen stappen.
Die short squeeze blijft een dingetje hier. Kijk naar de laatste cijfers. 10% omhoog 1 milj omzet stukken die dag, iedereen vd daken schreeuwen dat de shorters massaal weg liepen. Zoals ik toen al aangaf, niets is minder waar. Het aantal short posities breide zelfs uit die week. Er moet zo ongeveer een overname bod komen om de short uit te roken, maar dan stijgt de koers sowieso naar de overname prijs. Daar is geen squeeze voor nodig.
Short posities hoeven nog lang niet, en dan bedoel ik ook echt nog lang niet iets te doen aan terugkopen als de koers bijvoorbeeld op 60-70 euro staat.
Henkie 1960
0
Daar gaan we weer Bezint?Hoe weet jij nou of SIH er echt voor 0,43 % in zat,misschien had SIH afgebouwd tot 0,00% oid..Op jouw manier moet je het shorters volume onder de meldingsgrens ook meenemen.
Nakennis
1
In de laatste nieuwsflash van Beursgenoten komt Alfen in de schijnwerpers. Geert ziet op deze koers kansen voor alerte beursgenoten.

www.beursgenoten.nl/analyses/nieuwsfl...
Nakennis
0
Zelf vind ik Alfen op deze koers zeer interessant! Net zoals Basic fit nu rond de 20!

Twee echte kanspakkers voor mij.
Nakennis
1
Wie weet of Geert Schaaij aanstaande zondag bij Harry Mens zit? Zou me namelijk niet verbazen dat Alfen dan door hem ook in de schijnwerpers wordt gezet maar ik weet niet of hij er is dan.
Mailbox
0
Je brengt geen nieuws als je even de berichten hier van gisteren terugkijkt. Geert Schaay kwam vroeger elke week bij Harry, nu nog af en toe. Zondag is hij er niet, Han Vermeulen is er en Nugteren van Ambassador.
Nakennis
0
Nakennis
0
quote:

Mailbox schreef op 14 maart 2024 11:04:

Je brengt geen nieuws als je even de berichten hier van gisteren terugkijkt. Geert Schaay kwam vroeger elke week bij Harry, nu nog af en toe. Zondag is hij er niet, Han Vermeulen is er en Nugteren van Ambassador.
ah ok. dan zal hij er volgende week wel zitten. Meestal 1 keer in de maand
watergeus
1
quote:

Kanspakker schreef op 14 maart 2024 11:23:

[...]

ah ok. dan zal hij er volgende week wel zitten. Meestal 1 keer in de maand
Geert Schaaij verdient vooral aan abonnementjes vol gebakken lucht. Nauwelijks met aandelen vermoed ik . Net zo'n oplichter als Harry Mens, alleen daar kan je nog wel om lachen omdat ie totaal seniel is en met z'n waarzegger ruzietjes. Meer goedkoop entertainment. Heeft niets met economie te maken.
bezinteergebelegt
2
quote:

watergeus schreef op 14 maart 2024 11:31:

[...]

Geert Schaaij verdient vooral aan abonnementjes vol gebakken lucht. Nauwelijks met aandelen vermoed ik . Net zo'n oplichter als Harry Mens, alleen daar kan je nog wel om lachen omdat ie totaal seniel is en met z'n waarzegger ruzietjes. Meer goedkoop entertainment. Heeft niets met economie te maken.
Harry het Mensje ?

De man met 3 gezinnen waarvan niemand wist dat ie ze had.

Zegt toch genoeg over de Mens achter Harry het Mensje.
Wilbar
0
quote:

watergeus schreef op 14 maart 2024 11:31:

[...]

Geert Schaaij verdient vooral aan abonnementjes vol gebakken lucht. Nauwelijks met aandelen vermoed ik . Net zo'n oplichter als Harry Mens, alleen daar kan je nog wel om lachen omdat ie totaal seniel is en met z'n waarzegger ruzietjes. Meer goedkoop entertainment. Heeft niets met economie te maken.
Fijn dat het programma uw niveau benadert.
beleggertje2020
0
De dalende trend zit er flink in bij Alfen . Wel blij dat ik geschreven calls bezit voor de LT in de hoop dat ik van mijn prachtig verkregen premie voor dat schrijven nooit een cent hoef terug te betalen middels een sluitingskoop. Heb tot Jun 2025 mooi de tijd . Als die aandelen Alfen dan tussendoor zakken daar heb ik gewoon schijt aan tot Jun 2025 !
watergeus
0
quote:

Wilbar schreef op 14 maart 2024 14:31:

[...]
Fijn dat het programma uw niveau benadert.
Fijn dat Mens en Schaaij jouw niveau zijn
bezinteergebelegt
1
Vandaag expidag en dat is weer te merken. Lamlendigheid troef bij alle fondsen, een enkeling daargelaten.

Omzet bij Alfen vandaag nog meer dan hilarisch. Ofwel, geen graadmeter voor de koersontwikkeling. Met drie aandelen kopen zet je het 20 ct hoger en met 2 verkopen weer 20 ct lager.

Dalende trend intact, dat wel. De toppen zijn deze week steeds lager. Impliceert op steeds lagere niveau's verkoopdruk.

Mijn visie blijft dat Alfen bezig is aan de volgende leg down, naar de zone 36/37. En dat elke oprisping eerder een verkoopsignaal is, dan een signaal voor hogere koersen.

Vandaag lijkt het al gespeeld gezien de expi en de mega lage omzetten.

Volgende week maar weer eens verder kijken.
beleggertje2020
0
quote:

watergeus schreef op 15 maart 2024 12:32:

[...]

Fijn dat Mens en Schaaij jouw niveau zijn
Die gasten leven nog in het verleden ( de tijd van de internethause) , denkende dat the sky the limit is. We weten dat dat echt niet klopt .
beleggertje2020
0
2.877 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 140 141 142 143 144 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 mei 2024 17:35
Koers 41,940
Verschil -0,780 (-1,83%)
Hoog 43,510
Laag 41,210
Volume 245.117
Volume gemiddeld 264.338
Volume gisteren 265.496

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront