Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Van Binck naar Saxo?

7.893 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 ... 391 392 393 394 395 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

hirshi schreef op 7 januari 2022 12:52:

[...]

Bravo, maak je geen zorgen.

Het was een reactie op een bericht van een andere poster.
Ik beleg al meer dan 50 jaar actief. Je hoeft mij niets te vertellen.

Dat is mooi. Ga ik ook niet doen. Vandaar die rolinco
Succes
graham20
2
quote:

bravo schreef op 7 januari 2022 11:42:

[...]
En diegene die steeds lopen te zeuren over het overboeken van hun aandelen dat dat niet lekker loopt: volg de raad die vele op dit forum hebben gegeven verkoop je stukken en bouw het bij je nieuwe broker weerop en als je snel bent lijd je nagenoeg geen verlies en scheelt veel ergernis.
[/quote]

Wat een onnozel advies. Bij een portefeuille van €1 miljoen lijdT je aan provisie en spread al snel een verlies van ruim €5.000.

[...]
Dat overboeken van stukken weet ik alles van ik heb 35 jaar in het bankwezen gewerkt en toen was overboeken al een klotebende en dat is in de jaren steeds slechter geworden omdat niemand binnen de bank daar veel kennis meer over had. eindconclusie: na een slechte start ben ik nu ruimschoots tevreden en ja die 10 krijg je toch niet hopelijk straks een 8/9 . Succes allemaal met de handel
Ervaringen van 35 jaar geleden zijn irrelevant. Er bestaat sinds 2014 een afspraak tussen de grote banken, waaronder Binck, die voorziet in een overboeking binnen twee weken. In de meeste gevallen wordt de overboeking binnen een week geregeld. Bij Saxo niet omdat de klantenservice overbelast is door vragen van klanten die de pindakaas niet kunnen vinden en omdat het aantal weglopers aanzienlijk groter is dan normaal - om dezelfde reden.

[verwijderd]
1
quote:

graham20 schreef op 7 januari 2022 13:59:

[...]

Ervaringen van 35 jaar geleden zijn irrelevant. Er bestaat sinds 2014 een afspraak tussen de grote banken, waaronder Binck, die voorziet in een overboeking binnen twee weken. In de meeste gevallen wordt de overboeking binnen een week geregeld. Bij Saxo niet omdat de klantenservice overbelast is door vragen van klanten die de pindakaas niet kunnen vinden en omdat het aantal weglopers aanzienlijk groter is dan normaal - om dezelfde reden.

In 2014 werkte ik nog in het bankwezen. Zelfde problemen als nu.
In 1980 begonnen. Toen had je nog fysieke coupon en dividend afhandeling. Klanten hadden toen nog hun obligaties en aandelen in hun kluis bij de bank. Als je nu zo grote portefeuille hebt bij Binck saxo dan had je al kunnen inschatten dat het mis zou gaan gezien de voorgaande problemen. Dus vooruit denken zou ik zeggen
[verwijderd]
2
quote:

graham20 schreef op 7 januari 2022 13:59:

[...]

Ervaringen van 35 jaar geleden zijn irrelevant. Er bestaat sinds 2014 een afspraak tussen de grote banken, waaronder Binck, die voorziet in een overboeking binnen twee weken. In de meeste gevallen wordt de overboeking binnen een week geregeld. Bij Saxo niet omdat de klantenservice overbelast is door vragen van klanten die de pindakaas niet kunnen vinden en omdat het aantal weglopers aanzienlijk groter is dan normaal - om dezelfde reden.

Een kameraad van mij is overgestapt naar de ING mocht toen 3 maanden zonder provisie herbeleggen. Gewoon kwestie van onderhandelen zeker bij een miljoen. Dus zo onnozel is het advies niet, maar onderhandelen is dan ook een vak. Daar zijn opleidingen voor. Zeker voor 5000 euro
[verwijderd]
0
quote:

ffff schreef op 7 januari 2022 12:54:

BRAVO............

Met jou zou ik graag wat vaker willen babbelen. Je schrijft hierboven:

weet ik alles van ik heb 35 jaar in het bankwezen gewerkt .........

Weet je, Bravo, ik kom nu meer dan 20 jaar vaak in de KK van IEX en wat ik al vaker gepost heb: Je komt er geen bankiers tegen.
Je komt er geen vermogensbeheerders tegen. Wel duizenden postings over banken en over fondsen maar nooit de mensen die aan het stuur zitten, die portefeuilles beheren of in het bankwezen werkzaam zijn. Ik vind dat een ontzettend manco op IEX.

Wat ik jou, openhartig zou willen vragen is hoe jij denkt over de cultuurverandering bij banken in hun gedrag van bankier naar de kalnt, naar de rekeninghouder. Zelf zou ik daar een heel dik boek over kunnen schrijven. Onlangs hadden we het in DIT draadje nog over de oudejaarscadeaus van banken aan hun trouwe klanten. Hadden we het ook, voor de zoveelste keer over het uitermate hinderlijke gedrag van bankiers om bij iedere wat grotere overboeking over de herkomst van het geld uitvoerig tekst en uitleg te geven.

Ik ben echt in het beleggingsadvies begonnen in 1983. Toen waren er niet echt veel retailbeleggers. Veel oud geld. Reagan stuwde in 83 de beurzen naar hoogtepunten in 1987 de krach. De verhouding tussen adviseur en belegger was op basis van wederzijds vertrouwen. Toen er steeds meer retail en gokkers op de beurs kwamen ging het langzamerhand steeds meer mis. Doordat de beurzen veel pieken en dalen kende er er soms erg veel geld werd verloren ontstond langzamerhand een claim cultuur. Zoals die in de VS al was. Toen zijn banken en toezichthouders de regels gaan verscherpen en daardoor ook de verhoudingen tussen adviseur en belegger verharde. Rechtspraken volgden en iedereen werd voorzichtiger en alles moest worden vastgelegd. Ook de herkomst van het vermogen. Het was een harde eis van de toezichthouders deed je dat niet kon ontslag of demotie volgen. Wij als adviseur waren daar niet blij mee. Veel adviseurs zochten een ander vak. Nog even over de kado cultuur. Ja, dat deed zowel de klant als de bank. Ik kreeg van Binck enkele jaren geleden nog een fles wijn omdat ik zo goede klant was. Maar het tijdperk van het grote verwennen was al in de beginjaren van 2000 sterk verminderd. Wij als adviseur werden vaak uitgenodigd door bedrijven als Robeco. Mocht je naar een voetbalwedstrijd in het buitenland van het Nederlands elftal. Na een paar jaar was dat niet ethisch vond de bank. Om het uitnodigende bedrijf niet voor zijn kop te stoten ging je toch maar mee, maar je moest de vliegreis zelf betalen. En zo ging het van kwaad tot erger. Nu kan er geloof ik niets meer. Ik hoorde van een oud collega dat als je nu in een portefeuille wil muteren eerst een A 4 aan onderbouwing moet maken waarom je wilt muteren. Zo dat was het even grofweg mijn beleving. En ja ik kan ook een boek schrijven over successen, blunders en faillissementen bij part klanten door dom advies maar ook hebzucht

Ik kan daar hele verhalen over vertellen. Maar NOOIT krijg je eens een reactie uit de bankwereld zelf. Die doen braaf wat hen opgedragen is en de hele omgang met de klant is fundamenteel veranderd.

Mijn vraag aan jou is: Zie jij dat ook zo? Vind jij ook dat bankiers totaal anders met hun klanten omgaan vergeleken met pakweg 30 tot 40 jaar geleden. Ik zou dat wel eens van één bankier willen horen. Leuk er in dit draadje nu eindelijk eens eentje op IEX te zijn tegengekomen.

Peter
[verwijderd]
1
Ik ben echt in het beleggingsadvies begonnen in 1983. Toen waren er niet echt veel retailbeleggers. Veel oud geld. Reagan stuwde in 83 de beurzen naar hoogtepunten in 1987 de krach. De verhouding tussen adviseur en belegger was op basis van wederzijds vertrouwen. Toen er steeds meer retail en gokkers op de beurs kwamen ging het langzamerhand steeds meer mis. Doordat de beurzen veel pieken en dalen kende er er soms erg veel geld werd verloren ontstond langzamerhand een claim cultuur. Zoals die in de VS al was. Toen zijn banken en toezichthouders de regels gaan verscherpen en daardoor ook de verhoudingen tussen adviseur en belegger verharde. Rechtspraken volgden en iedereen werd voorzichtiger en alles moest worden vastgelegd. Ook de herkomst van het vermogen. Het was een harde eis van de toezichthouders deed je dat niet kon ontslag of demotie volgen. Wij als adviseur waren daar niet blij mee. Veel adviseurs zochten een ander vak. Nog even over de kado cultuur. Ja, dat deed zowel de klant als de bank. Ik kreeg van Binck enkele jaren geleden nog een fles wijn omdat ik zo goede klant was. Maar het tijdperk van het grote verwennen was al in de beginjaren van 2000 sterk verminderd. Wij als adviseur werden vaak uitgenodigd door bedrijven als Robeco. Mocht je naar een voetbalwedstrijd in het buitenland van het Nederlands elftal. Na een paar jaar was dat niet ethisch vond de bank. Om het uitnodigende bedrijf niet voor zijn kop te stoten ging je toch maar mee, maar je moest de vliegreis zelf betalen. En zo ging het van kwaad tot erger. Nu kan er geloof ik niets meer. Ik hoorde van een oud collega dat als je nu in een portefeuille wil muteren eerst een A 4 aan onderbouwing moet maken waarom je wilt muteren. Zo dat was het even grofweg mijn beleving. En ja ik kan ook een boek schrijven over successen, blunders en faillissementen bij part klanten door dom advies maar ook hebzucht
graham20
0
quote:

bravo schreef op 7 januari 2022 16:54:

[...]
Een kameraad van mij is overgestapt naar de ING mocht toen 3 maanden zonder provisie herbeleggen. Gewoon kwestie van onderhandelen zeker bij een miljoen. Dus zo onnozel is het advies niet, maar onderhandelen is dan ook een vak. Daar zijn opleidingen voor. Zeker voor 5000 euro
Die kameraad had beter een opleiding rekenen kunnen volgen. Een portefeuille van €1 miljoen met 25 transacties van €40.000 per jaar kost €1100 per jaar bij Rabo, €1600 bij AAB en €2100 bij ING aan provisies en platformkosten. Dus zelfs met 3 maanden provisievakantie betaalt je kameraad nog steeds de hoofdprijs, voor een platform dat nauwelijks beter is dan dat van Saxo. Onderhandelen is overigens helemaal niet nodig. ING doet dat vakantieaanbod regelmatig, ook aan minimumloon- beleggers

www.ing.nl/media/Actievoorwaarden%20I...

Vermogende zelfbeleggers hebben een aanzienlijke ruimere keus dan binnenlandse filiaalbanken.
[verwijderd]
0
quote:

graham20 schreef op 7 januari 2022 19:21:

[...]

Die kameraad had beter een opleiding rekenen kunnen volgen. Een portefeuille van €1 miljoen met 25 transacties van €40.000 per jaar kost €1100 per jaar bij Rabo, €1600 bij AAB en €2100 bij ING aan provisies en platformkosten. Dus zelfs met 3 maanden provisievakantie betaalt je kameraad nog steeds de hoofdprijs, voor een platform dat nauwelijks beter is dan dat van Saxo. Onderhandelen is overigens helemaal niet nodig. ING doet dat vakantieaanbod regelmatig, ook aan minimumloon- beleggers

www.ing.nl/media/Actievoorwaarden%20I...

Vermogende zelfbeleggers hebben een aanzienlijke ruimere keus dan binnenlandse filiaalbanken.
Haha jij komt er wel miljoenair
Het ga je goed
[verwijderd]
0
quote:

Pinoooo schreef op 7 januari 2022 21:01:

Misschien kunnen we jullie in een aparte chatbox zetten? ;-)
Wees niet bang ik stop hiermee.
Genoeg in mijn leven met miljonairs te doen gehad haha
Goede boterham aan ze verdiend
ffff
0
Bravo,

DANK voor je antwoord. Het geeft een duidelijke beeld van jouw achtergrond. Hoewel Pin , vier maal 0 het maar niets vindt dat wij het over het bankwezen hebben, wil ik toch nog even reageren.

Ik proef uit jouw antwoord NIETS van de wrevel, van de ergernis die de huidige bankklant ervaart in zijn samenwerking met de bankier. En dat verbaast mij een beetje omdat jij zo goed beschrijft hoe het er 30 jaar geleden aan toe ging bij stapels geknipte couponnetjes, bij een kop koffie en een sigaar en bij een uitnodiging voor een weekendje naar Malaga of het jaar daarop een weekendje naar Wenen

De bankier was in de jaren 80, EEN COMPAGNON, een MEE-denker, een MEDE-beheerder, en zeker ook een vertrouwensmens. Wist heel veel van jou als klant, van je business. Kwam bij jou aan huis met pakken aandelen, mantels van obligaties of enkel en alleen de couponbladen van de obligaties. Net wat op dat moment fiscaal gezien het interessantst was.

Jij geeft haarscherp en juist aan hoe de twee grote crississen de verhoudingen hebben omver gegooid. Maar anno 2022 is de bankier sowieso een vreemde geworden. Hij/zij kent je niet of nauwelijks. Ze worden met opzet na enkele jaren van plaats en functie verwisseld om met de klant GEEN vertrouwensband te .vormen.

De bankier is in pakweg tien jaar omgevormd tot een rijkscontroleur, die voortdurend iedere grote transactie argwanend volgt. grote bedragen bevriest, blokkeert, dan wel de bedragen terugstort op de rekening waar ze vandaan kwamen.

Het is een totaal andere cultuur geworden, juist hinderlijk voor klanten die gewoon zaken willen doen en natuurlijk dan niet kunnen hebben dat overschrijvingen geblokkeerd worden.

Ik heb aan jouw gewaardeerde antwoord, Bravo, gemerkt dat wij over TWEE werelden spreken want jij was dus blijkbaar adviseur voor beleggingen bij klanten van jouw bank, terwijl ik nooit en te nimmer één seconde een bankier nodig had voor mijn beleggingen. Dat deed ik 100 procent zelf. ZIJ waren er alleen om de couponnetjes na te tellen en de stapels mantels en couponbladen van obligaties.
We praten dus toch over andere beleving.

Zelf ben ik ervan overtuigd dat bankiers ontzettend verloren hebben door hun positie als vertrouwenspersoon grotendeels te grabbel te hebben gegooid. Drie maand geleden gaf ING dat ruiterlijk toe. Of je nu bankiert met één van de grootbanken of met een totaal onbekend bankje uit een ander continent...Het maakt eigenlijk geen barst verschil. Nou ja, toch wel een beetje: Daar stellen ze geen irritante vragen.

Tenslotte Bravo, gewoon omdat ik op de praatstoel zit: Zie de ontwikkelingen op de fysieke goudmarkt en mijn postings daarover in de gouddraad: bij banken kun je al geen fysiek goud meer kopen of verkopen en ik merk aan den lijve hun ergernis en onvrede als er grote bedragen van je rekening naar een goudhandelaar gaan....
Nog maar drie, vier jaar geleden deden ze zelf die handel....

Leuk je te hebben ontmoet in de KK.

Peter
[verwijderd]
1
quote:

ffff schreef op 8 januari 2022 14:23:

Bravo,

DANK voor je antwoord. Het geeft een duidelijke beeld van jouw achtergrond. Hoewel Pin , vier maal 0 het maar niets vindt dat wij het over het bankwezen hebben, wil ik toch nog even reageren.

Ik proef uit jouw antwoord NIETS van de wrevel, van de ergernis die de huidige bankklant ervaart in zijn samenwerking met de bankier. En dat verbaast mij een beetje omdat jij zo goed beschrijft hoe het er 30 jaar geleden aan toe ging bij stapels geknipte couponnetjes, bij een kop koffie en een sigaar en bij een uitnodiging voor een weekendje naar Malaga of het jaar daarop een weekendje naar Wenen

De bankier was in de jaren 80, EEN COMPAGNON, een MEE-denker, een MEDE-beheerder, en zeker ook een vertrouwensmens. Wist heel veel van jou als klant, van je business. Kwam bij jou aan huis met pakken aandelen, mantels van obligaties of enkel en alleen de couponbladen van de obligaties. Net wat op dat moment fiscaal gezien het interessantst was.

Jij geeft haarscherp en juist aan hoe de twee grote crississen de verhoudingen hebben omver gegooid. Maar anno 2022 is de bankier sowieso een vreemde geworden. Hij/zij kent je niet of nauwelijks. Ze worden met opzet na enkele jaren van plaats en functie verwisseld om met de klant GEEN vertrouwensband te .vormen.

De bankier is in pakweg tien jaar omgevormd tot een rijkscontroleur, die voortdurend iedere grote transactie argwanend volgt. grote bedragen bevriest, blokkeert, dan wel de bedragen terugstort op de rekening waar ze vandaan kwamen.

Het is een totaal andere cultuur geworden, juist hinderlijk voor klanten die gewoon zaken willen doen en natuurlijk dan niet kunnen hebben dat overschrijvingen geblokkeerd worden.

Ik heb aan jouw gewaardeerde antwoord, Bravo, gemerkt dat wij over TWEE werelden spreken want jij was dus blijkbaar adviseur voor beleggingen bij klanten van jouw bank, terwijl ik nooit en te nimmer één seconde een bankier nodig had voor mijn beleggingen. Dat deed ik 100 procent zelf. ZIJ waren er alleen om de couponnetjes na te tellen en de stapels mantels en couponbladen van obligaties.
We praten dus toch over andere beleving.

Zelf ben ik ervan overtuigd dat bankiers ontzettend verloren hebben door hun positie als vertrouwenspersoon grotendeels te grabbel te hebben gegooid. Drie maand geleden gaf ING dat ruiterlijk toe. Of je nu bankiert met één van de grootbanken of met een totaal onbekend bankje uit een ander continent...Het maakt eigenlijk geen barst verschil. Nou ja, toch wel een beetje: Daar stellen ze geen irritante vragen.

Tenslotte Bravo, gewoon omdat ik op de praatstoel zit: Zie de ontwikkelingen op de fysieke goudmarkt en mijn postings daarover in de gouddraad: bij banken kun je al geen fysiek goud meer kopen of verkopen en ik merk aan den lijve hun ergernis en onvrede als er grote bedragen van je rekening naar een goudhandelaar gaan....
Nog maar drie, vier jaar geleden deden ze zelf die handel....

Leuk je te hebben ontmoet in de KK.

Peter
Dank voor je reactie. Een paar kanttekeningen.
Toen ik bij de bank kwam werken kregen zeer veel mensen nog hun loon in een loonzakje. Daarom gingen banken als gekken overal op de hoek van de straat een filiaal openen en mensen te bewegen om hun loon op de bank te laten storten. Al in 1980 vertelde een ervaren collega mij dat over 30 jaar het chartale geld zou gaan verdwijnen. Iedereen zou afhankelijk van zijn bankrekening worden zonder kon je haast geen zaken meer doen. Dat is inmiddels met de technische vooruitgang ook gebleken. Ook heeft deze technische vooruitgang de ondergang van het bankwezen ingeluidt. Waar we vroeger nagenoeg de bankzaken op kantoor regelde gaat het nu via de computer of smartphone. Mijn kinderen weten al niet anders en zijn verbaasd als ik vertel dat hypotheek en beleggingsgesprekken overwegend persoonlijk gevoerd werden. Ze reageren dan met de opmerking dat is ouderwets en inefficiënt haha. Tja, goud dat verkochten wij vroeger gewoon aan de balie ook de roemruchte krugerrands. Toen een hoop ophef ivm de apartheid dus die mochten niet meer verkocht worden. Goud en cash werden steeds meer een veiligheidsrisico dus ook niet meer. En zo stort het huidige banksysteem steeds verder in elkaar. Vergelijk de teloorgang van het eens machtige bolwerk maar met die van de textielindustrie in het oosten van het land. Tot slot door de technische vooruitgang heeft de huidige consument al de kennis in zijn smartphone en kan zelf veel uitvinden maar soms is een goede en behulpzame fysieke adviseur erg welkom. Maar dat kost geld en dan ontstaan er weer nieuwe, bekende, problemen zoals nu bij bit coin en onervaren beleggers die door de lage rente naar de effectenbeurs zijn gedreven en nog geen krach hebben meegemaakt. Ik hou wat dat betreft mijn hart vast de komende periode. Grt
pukka
0
quote:

Pinoooo schreef op 7 januari 2022 21:01:

Misschien kunnen we jullie in een aparte chatbox zetten? ;-)
U heeft een goede vooruitziende blik. Lol
[verwijderd]
0
quote:

pukka schreef op 9 januari 2022 09:56:

[...]

U heeft een goede vooruitziende blik. Lol
Wat een geinig duo pukka en pinooo. Hoe verzin je het. Veel LoL samen. Tot ooit haha leuk succes verder met Saxo en de beleggingen
pukka
2
quote:

bravo schreef op 9 januari 2022 10:18:

[...]
Wat een geinig duo pukka en pinooo. Hoe verzin je het. Veel LoL samen. Tot ooit haha leuk succes verder met Saxo en de beleggingen
Ik kan me uw teleurstelling wel enigzins voorstellen. Word u eerst overgezet van Binck naar Saxo , willen ze u daarna in een chatbox zetten.
A3aan
0
Ik ben vandaag weer plat gebombardeerd met e-mails dat marge 75% overschreden is. Schommelt een beetje heen en weer net onder of net boven 75%. Ik wou dat ze zo snel zijn om op klachten te reageren. Er lopen nog diverse niet afgewikkelde zaken tot 4 weken ruim terug. Wat klantenservice betreft is het een troep en onwaardig voor voor een dienstverlenend bedrijf.
closer
0
quote:

A3aan schreef op 10 januari 2022 20:28:

Ik ben vandaag weer plat gebombardeerd met e-mails dat marge 75% overschreden is. Schommelt een beetje heen en weer net onder of net boven 75%. Ik wou dat ze zo snel zijn om op klachten te reageren. Er lopen nog diverse niet afgewikkelde zaken tot 4 weken ruim terug. Wat klantenservice betreft is het een troep en onwaardig voor voor een dienstverlenend bedrijf.
Dus steeds als over de grens van 75% ging werd er een mail gestuurd? Dat is gewoon klungelige automatisering. Eén mail per dag lijkt me voldoende.
jan6307
2
Enkele jaren bij BinckBank belegt en moest over naar Saxo helaas.
Na enkele weken snel overgestapt naar de ING, wat een waardeloze service bij Saxobank.
Als je belt moet je vaak 15 min wachten voordat je contact krijgt, dit was bij Binck veel beter en ook bij de ING veel beter.

Nu nog wachten op jaaropgave van BinckBank en deze wordt voor eind februari opgestuurd.
Mailbox
2
15 minuten wachttijd ? Dan ben je een enorme mazzelaar. Dan heb je zeker ‘s morgens om 07.30 gebeld. Ik heb zeker 30 keer naar Saxo moeten bellen de afgelopen maanden met alleen maar ellende. 45 minuten was de kortste wachttijd die ik heb meegemaakt. Gemiddeld zit ik boven een uur, en diverse keren was het tussen 1,25 en 1,5 uur. Het is diep triest als je erover nadenkt. En in de afgelopen maanden is er nog geen greintje verbetering in gekomen. Vanmiddag nog gebeld, toen was het 65 minuten.
En het ergste is dat ze mijn problemen nog steeds niet hebben opgelost. Zeker 10 keer is mij beloofd door allemaal verschillende medewerkers dat ze me zouden terugbellen. De eerste moet nóg bellen! De ceo belt blijkbaar nooit eens naar haar klantenservice om te kijken hoe de zaken lopen. Van mij krijgt ze een enorm brevet van onvermogen. Zij is verantwoordelijk hiervoor en het is voor mij duidelijk dat ze niet deugt voor haar werk. Maar daar komen ze nog wel achter.
Papa Opgelet 1970
2
Vandaag via aangetekend schrijven mijn rekening opgeheven bij de Saxo Bank want als je een ticket aanmaakt voor opzeggen rekening kan het erg lang gaan duren en in de tussentijd rekenen ze nog even een platform fee zodat je negatief komt te staan..wel vreemd dat Saxo bank geen email adres heeft...
7.893 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 ... 391 392 393 394 395 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX 882,63 +12,36 +1,42% 26 apr
AMX 914,42 -2,12 -0,23% 26 apr
ASCX 1.198,74 +7,95 +0,67% 26 apr
BEL 20 3.874,87 +16,93 +0,44% 26 apr
Germany40^ 18.177,90 +260,62 +1,45% 26 apr
US30^ 38.211,61 0,00 0,00% 26 apr
US500^ 5.095,29 0,00 0,00% 26 apr
Nasd100^ 17.698,09 0,00 0,00% 26 apr
Japan225^ 38.345,55 0,00 0,00% 26 apr
WTI 83,64 0,00 0,00% 26 apr
Brent 87,99 0,00 0,00% 26 apr
EUR/USD 1,0693 -0,0036 -0,34% 27 apr
BTC/USD 63.101,97 -877,90 -1,37% 27 apr
Gold spot 2.337,95 0,00 0,00% 26 apr
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer
HOGE RENDEMENTEN OP DE IEX-MODELPORTEFEUILLES > WORD NU ABONNEE EN PROFITEER VAN MAAR LIEFST 67% KORTING!

Stijgers & Dalers

Stijgers Laatst +/- % tijd
ASMI 623,800 +42,200 +7,26% 26 apr
ASML 858,800 +25,100 +3,01% 26 apr
PROSUS 31,625 +0,815 +2,65% 26 apr
Dalers Laatst +/- % tijd
IMCD 141,700 -7,300 -4,90% 26 apr
ABN AMRO BANK N.V. 15,210 -0,665 -4,19% 26 apr
BESI 130,400 -5,600 -4,12% 26 apr

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront