Forum: TomTom » TomTom februari 2017 » Pagina: 129 | Belegger.nl

TomTom februari 2017

3.568 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 175 176 177 178 179 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
eduardo3105
0
quote:

Stille vennoot schreef op 17 feb 2017 om 16:41:


Kom op , nu door de 8 en doooooor

En dan in het weekend of maandagmorgen een leuk bericht van afsplitsing of Tesla of weet ik veel....kom op

blijft maar rond 8....

optiebelangen
moneymaker_BX
0
Uitgaande van slotkoers 8 Euro wat zou een eerlijk bod zijn op de hele toko uitgaande van die koers?
12 is bonus van 50%
MichaT.
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 17 feb 2017 om 16:56:


Uitgaande van slotkoers 8 Euro wat zou een eerlijk bod zijn op de hele toko uitgaande van die koers?
12 is bonus van 50%


Waar haal je toch het idee vandaan dat er een bod komt op die hele toko en waarom uitgaande van de huidige koers? Ik zie geen enkele reden dat er ergens een bod vandaan KAN komen.

Vertel mij wat ik over het hoofd zie
Dutchy Ron
0
Optiebelangen spelen een belangrijke rol voor koers(verloop) niet alleen op expiratiedagen.
TromDom
0
Eerder een belang van Microsoft, Apple of nvidia zou ik persoonlijk liever hebben. Of natuurlijk een mooie order van Ford of tesla.
tatje
0
De hele autowereld in de breedste zin weet wat Tom Tom waard.

Dus Hal Mol en Pon a bv 15 euro, dat kun je echt vergeten, daar knallen wereldpartijen vele malen overheen.

2012 2013 had men misschien nog een kans.

Maar nu ligt de waarde van Tom Tom op straat bij kenners.

Wel lijkt me duidelijk, dat OOK Tom Tom belang heeft bij een huidige lage koers, ivm met de personeelsworsten !

Waarom koopt niemand als de waarde op straat ligt.

Omdat ze schaars zijn, is bijna allemaal vestzak broekzak.

Wij kunnen kopen 10000 misschien 100000 den, maar belangen van procenten, zijn er niet meer.

Ze zijn schaars ondanks, hoge aandelenomzetten per dag.

Met vestzak broekzak lijkt het heel wat, allemaal bedrog.

Heb het bij andere fondsen meegemaakt.

De grote jongens kunnen er niet meer aan komen, ze zijn verdeeld en niemand neemt meer afscheid.

Ben zo goed als zeker, dat het zo gaat.

Mijn mening :-)
F804
0
quote:

tatje schreef op 17 feb 2017 om 17:58:


De hele autowereld in de breedste zin weet wat Tom Tom waard.

Dus Hal Mol en Pon a bv 15 euro, dat kun je echt vergeten, daar knallen wereldpartijen vele malen overheen.

2012 2013 had men misschien nog een kans.

Maar nu ligt de waarde van Tom Tom op straat bij kenners.

Wel lijkt me duidelijk, dat OOK Tom Tom belang heeft bij een huidige lage koers, ivm met de personeelsworsten !

Waarom koopt niemand als de waarde op straat ligt.

Omdat ze schaars zijn, is bijna allemaal vestzak broekzak.

Wij kunnen kopen 10000 misschien 100000 den, maar belangen van procenten, zijn er niet meer.

Ze zijn schaars ondanks, hoge aandelenomzetten per dag.

Met vestzak broekzak lijkt het heel wat, allemaal bedrog.

Heb het bij andere fondsen meegemaakt.

De grote jongens kunnen er niet meer aan komen, ze zijn verdeeld en niemand neemt meer afscheid.

Ben zo goed als zeker, dat het zo gaat.

Mijn mening :-)


Als de waarde bekend is bij de kenners hadden we niet op 8 euri gestaan.
je kan ze elke dag kopen hoor op de beurs.
eduardo3105
0
16 feb: WorldQuant houdt 0.4% short in TomTom (was 0.54%) en valt nu onder threshold van 0.5% shortsell.nl/short/TomTom #TomTom
tatje
2
Kijk goed wat Tom Tom zelf zegt over de free float.

corporate.tomtom.com/structure.cfm

Founders 44,9%
Free Float 55,1%


Heb je dan een complete slag in de koffer, ik denk van wel.

Dat k.t spelletje van Pon door naar 4,9% te gaan, complete bangmakerij, Pon weet precies wat straks de waarde kan zijn.

Founders 45%
Pon en Mol tegen de 20%
Morningstar ( kan iemand het laten zien ) ik denk investors en Funds 20%
Friends 10%
Vast Forum 3%

Free float 2%

Free Float bij Tom Tom investor relations 55%, die zijn van de pot gerukt.

De aandelen zitten gewoon in vaste handen.

De inner circle bestaat volgens mij uit founders Pon en Mol and Friends.

Omzet in aandelen, zegt mij dus niets.

Vandaag zie je de controle weer.

Kleintjes kopen in de morgen en dan komt vestzak broekzak en wordt de koers weer teruggezet.

Maar ja, ik handel naar mijn mening en anderen doen het misschien anders.

We zullen het zien

Maar de gedachte dat ik als kleine belegger genoeg aandelen kan kopen, dus is er een grote free float, is in mijn ogen pure onzin.

Ave.


F804, jij kan ze kopen, maar de grote jongens niet.



JohnnyLosteverything
0
quote:

tatje schreef op 17 feb 2017 om 18:54:


Kijk goed wat Tom Tom zelf zegt over de free float.

corporate.tomtom.com/structure.cfm

Founders 44,9%
Free Float 55,1%


Heb je dan een complete slag in de koffer, ik denk van wel.

Dat k.t spelletje van Pon door naar 4,9% te gaan, complete bangmakerij, Pon weet precies wat straks de waarde kan zijn.

Founders 45%
Pon en Mol tegen de 20%
Morningstar ( kan iemand het laten zien ) ik denk investors en Funds 20%
Friends 10%
Vast Forum 3%

Free float 2%

Free Float bij Tom Tom investor relations 55%, die zijn van de pot gerukt.

De aandelen zitten gewoon in vaste handen.

De inner circle bestaat volgens mij uit founders Pon en Mol and Friends.

Omzet in aandelen, zegt mij dus niets.

Vandaag zie je de controle weer.

Kleintjes kopen in de morgen en dan komt vestzak broekzak en wordt de koers weer teruggezet.

Maar ja, ik handel naar mijn mening en anderen doen het misschien anders.

We zullen het zien

Maar de gedachte dat ik als kleine belegger genoeg aandelen kan kopen, dus is er een grote free float, is in mijn ogen pure onzin.

Ave.


F804, jij kan ze kopen, maar de grote jongens niet.






Als die 98% van de aandelen zoals jij beweert dus in vaste handen zijn betekent dit tevens dat er nagenoeg geen noemenswaardige stijging van de koers kan komen door normale handel. Alleen een bod kan de koers dan nog echt bewegen...
MichaT.
0
quote:

JohnnyLosteverything schreef op 17 feb 2017 om 19:20:


[...]

Als die 98% van de aandelen zoals jij beweert dus in vaste handen zijn betekent dit tevens dat er nagenoeg geen noemenswaardige stijging van de koers kan komen door normale handel. Alleen een bod kan de koers dan nog echt bewegen...



Ik geloof dat dit juist een grote mogelijkheid tot stijging zou betekenen, tenzij men dit probeert te drukken door aandelen aan shorters uit te lenen.

Nee....als er weinig aanbod zou zijn dan vliegt de prijs omhoog zodra er kopers zijn.
tatje
0
Ja dat denk ik.

Als partijen met Tom Tom gaan praten over een overname, laat ook Tom Tom de koers los, door meer te laten zien.

Geen overname partijen, dan kan de koers nog jaren tussen de 7 en 9 blijven als TT niets laat zien.

Een TT dat ten opzichte van autobouwers oud en nieuw kan onafhankelijk blijven, maar dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen worden overgenomen.

Gewoon mijn mening.

Apple zit tegen Tesla en Uber aan, een overname door Apple en de boel zal niet onafhankelijk blijven.

IBM, lijkt me meer een eventuele kope, die onafhankelijkheid garandeert.

Mevrouw had het over BLUE.

International Business Machines Corporation (IBM, bijgenaamd Big Blue), likt me meer een bedrijf dat 50% marktaandeel wil verdedigen.

Apple wil meer met de nieuwe autoindustrie de oude een loer draaien.

Gewoon mijn mening.

Dat was het weer !
GLMF
0
vanmiddag om 17 uur 100 aandelen bestens verkocht (8,004 euro); is in totaal via 14 orders(!!) verkocht waaronder 1 order van 82 stuks; de rest dus 1 of 2 stuks.
Kan iemand mij uitleggen wat hier achter zit; kan me niet voorstellen dat er 14 verschillende kopers zijn?
tatje
0
Goed gevonden Dutchy Ron.

Musk wil met Tesla binnen 6 maanden na 24 jannuari 2017.

www.forbes.com/sites/alanohnsman/2017...


Testen lijkt voorbij.

Iedereen moet nu zijn keuze maken of heeft zijn keuze gemaakt.

Accuboor
1
quote:

Topper schreef op 17 feb 2017 om 16:24:


eerst Telematics maar eens voor 2 mld verkopen:

Utrecht – 02 september 2016 – Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) en Fleetmatics Group PLC (NYSE: FLTX) hebben een overeenstemming bereikt over de overname van Fleetmatics, een toonaangevende wereldwijde leverancier van fleet- en mobile workforce-managementoplossingen, door Verizon. De overeenkomst heeft een waarde van circa 2,4 miljard Amerikaanse dollar.

"Fleetmatics is marktleider in Noord-Amerika en in steeds meer gebieden wereldwijd. Het bedrijf heeft een breed scala aan interessante SaaS-producten en -oplossingen ontwikkeld voor kleine en middelgrote bedrijven", zegt Andrés Irlando, CEO van Verizon Telematics. "Door de krachtige combinatie van producten en diensten, de softwareplatformen, het solide klantenbestand, de domeinexpertise en -ervaring, en de getalenteerde en gepassioneerde Fleetmatics-teams, het onlangs verworven Telogis en Verizon Telematica, zullen de gecombineerde bedrijven zich positioneren om wereldwijd een toonaangevende leverancier van fleet- en mobile workforce-managementoplossingen te worden”, aldus Irlando.

"Verizon en Fleetmatics delen de visie dat de markt van SaaS-fleetmanagementoplossingen buitengewoon groot is, vrijwel onontgonnen, internationaal en zeer gefragmenteerd. De markt is het best te benaderen met een hoogwaardig productaanbod en het grootste distributiekanaal in de sector", zegt Jim Travers, voorzitter en CEO van Fleetmatics." Fleetmatics telt inmiddels meer dan 37.000 klanten, circa 737.000 abonnees, een breed portfolio aan toonaangevende producten en een team van 1.200 professionals dat is gericht op het oplossen van de uitdagingen die bedrijven met een mobile workforce hebben. We zijn dan ook verheugd om samen te werken met Verizon bij het bereiken van de missie om het grootste mobile workforce-managementbedrijf ter wereld te worden."

Fleetmatics voor USD 2.4mrd verkocht zonder in het bezit te zijn van eigen Maps...

Fleetmatics maakte meer ebitda per voertuig en mede daarom zo grote overnamesom. De vraag die zich opwerpt is natuurlijk 'waarom maakt een bedrijf zonder eigen maps meer winst dan een bedrijf met maps?' Is de USA markt anders dan die in de EU? Of heeft T2 hogere kosten door de eigen maps?

Gerard_ecb
0
Wat vermakelijk al die Joepen hier die het bedrijf opknippen en dan komen tot allerlei uitkomsten. Zal ik jullie de uitkomst zeggen?

Jullie komen bedrogen uit.

Verder ben ik blij voor Har, het is weekend joh, kan je even op adem komen.

Mensen ga iets zinnigs doen want dit gebral op het forum levert 0,0 op. Wel luisteren naar de grootvizier uit Brasschaat want die, ondanks dat hij niet uit het oosten komt, heeft de wijsheid in pacht.

Fijn weekend en ik reken op jullie allen de komende week.
Accuboor
1
Edit: Fleetmatics had een (lager) ebitda-% van ca. 30%, maar een veel hogere (bijna 80%) omzet per voertuig dan TTT. Dus een mix effect. De USA markt heeft dus hogere verkoopprijzen, maar ook hogere kosten. Fleetmatics EBITDA multiple plakken op Telematics geeft een indicatieve waarde van ca. EUR 1,2 miljard...
3.568 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 175 176 177 178 179 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23-mei-17 17:35
Koers 9,130
Verschil -0,123 (-1,33%)
Hoog 9,266
Laag 9,119
Volume 1.279.582
Volume gemiddeld 1.647.969
Volume gisteren 1.310.028