Ahold « Terug naar discussie overzicht

AH naar € 12,50 in 2013 Basta.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
[verwijderd]
0
Vreemde bewegingen. Optiehandel mogelijk. Ook nog eens computer gestuurd,dus voor de kleine belegger onnavolgbaar. Die weet immers niet waar de belangen liggen.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Begin langzaam aan te bevroeden dat er meer aan de hand is. De markt eist meer vooruitgang en innovatievere kracht. Ja, zelfs bij een supermarkt. Het kan niet zo zijn dat bij een relatief kleine k/w en een puik aantal aandelen die er wekelijks worden ingeslagen we zo lamlendig reageren.

Reclame spotjes van Jumbo en in mindere mate van Lidl en C1000 zijn een genot om naar te kijken. AH daarentegen moet het nog steeds doen met meneer Harry. Allemaal leuk en aardig maar de voortrekkersrol is totaal uitgedoofd en gaat me behoorlijk op m'n keeks.

Ook het interview met Boer ben ik niet gelukkig mee. Het zijn uitspraken van een marktleider die niet door heeft dat die momenteel behoorlijk wordt uitgedaagd. Ik refereer dan met name op de ervaring, de non-food opmerkingen zijn in het licht van BOL slecht te plaatsen tezamen met de internet relateerde opmerkingen.

Nog even en Sander van der Laan is aan beurt om het stokje over te nemen als dit zo doorgaat.

M'n houding jegens het bedrijf wordt cynischer. Ook vind ik dat de service binnen de winkels sterk te wensen over houdt. Ik merk geen verbetering.

Ik wens dus als aandeelhouder serieus genomen te worden. Het is al meerdere keren geopperd maar ik zie maar geen verbeteringen terwijl ahold dit wel claimt. Wat is de synergie van Ahold US en waarom zit Galliërs en Gall nog steeds binnen de Ahold portfolio.

Ahold loopt dividend mis van de ICA alliantie. Deze is immers opgeheven. Wel wens ik graag te investeren. Wat is de verdienste van de afdeling M en A geweest tot nu toe. Het kan toch niet zo zijn dat er geen interessante gegadigden zijn!

Kortom ik zit me hier op te vreten van gemiste oppertunities. In afwachting van verdere berichtgeving.....

Basta
[verwijderd]
0
Begrijp je ergernis BASTA. Je zou denken een pracht bedrijf,financieel zeer sterk,grote aandelen inkoop en mooi dividend ieder jaar dat de koers dat ook zou laten zien. Maar nee hoor zelfs in stijgende beurs zie je een daling! Terwijl zelfs de meest riskante fondsen wel een stijging laten zien! De vraag is of dat komt door de bedrijfsvoering/strategie van AHOLD of dat de beurshandel hier verantwoordelijk voor is? Je gaat denken dat er bij AHOLD iets aan de hand is waardoor de beurskoers op dit soort dagen zo raar reageert. Zelf geloof ik daar niet in. Ik houd t er gewoon op dat beurshandelaren sneller en meer winst kunnen behalen met de andere fondsen zowel omhoog als omlaag en dat negatief uitpakt voor AHOLD. Doch op lange termijn blijft AHOLD gewoon een financieel zeer gezond en prima bedrijf met mooi dividend ieder jaar. Eigenlijk is AHOLD een prima belegging voor buy/hold terwijl veel andere fondsen meer geschikt zijn voor speculatie en snellere winst kansen,met ook daardoor meer risico. Daarom pleit ik ook voor interim dividend zodat je als blijvenzittende aandeelhouder beter wordt beloond.
[verwijderd]
0
Er wil er een uit voor het einde jaar anders is het niet te verklaren. Idd. forse omzet ;straks nog een naveiling van anderhalf miljoen.Waardeloos ,dat we tenminste niet meegaan met de rest.
[verwijderd]
0
Nog nooit vertoont bij Ahold zo'n giga shuffle(als ik het goed spel).Zal mij benieuwen of er nog een verhaaltje aan vast zit.
[verwijderd]
0
Percentage veiling 49,72%.

Fijn weekend vrienden, als er nog nieuws komt meld ik me nog even. Ben een paar dagen naar de zon, kom de 30e weer terug.

Langs deze weg, aan alle Ahold vrienden, fijne kerstdagen en bedankt alvast voor onderhoudend forum en jullie bijdragen, maar kom kort voor de nieuwe start nog even langs.

Hou je haaks en hopelijk hebben jullie het gezellig.

Basta

[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 20 december 2013 17:50:

Percentage veiling 49,72%.

Fijn weekend vrienden, als er nog nieuws komt meld ik me nog even. Ben een paar dagen naar de zon, kom de 30e weer terug.

Langs deze weg, aan alle Ahold vrienden, fijne kerstdagen en bedankt alvast voor onderhoudend forum en jullie bijdragen, maar kom kort voor de nieuwe start nog even langs.

Hou je haaks en hopelijk hebben jullie het gezellig.

Basta

Dank. Ook fijne kerstdagen toegewenst. En je vooral niet laten ergeren door beurskoersen ,al valt dat soms niet mee haha. Beleggen is ook teken van weelde als t goed is. En inderdaad is t AHOLD forum altijd onderhoudend,nooit geen onvertogen woord. Dat geldt overigens ook voor t SHELL forum. Zo en nu afsluiten met een lekker H biertje. Proost allen.
1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 28,440
Verschil +0,330 (+1,17%)
Hoog 28,590
Laag 28,150
Volume 3.141.980
Volume gemiddeld 2.092.197
Volume gisteren 1.501.326

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront