Ahold « Terug naar discussie overzicht

AH naar € 12,50 in 2013 Basta.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 20 december 2013 17:50:

Percentage veiling 49,72%.

Fijn weekend vrienden, als er nog nieuws komt meld ik me nog even. Ben een paar dagen naar de zon, kom de 30e weer terug.

Langs deze weg, aan alle Ahold vrienden, fijne kerstdagen en bedankt alvast voor onderhoudend forum en jullie bijdragen, maar kom kort voor de nieuwe start nog even langs.

Hou je haaks en hopelijk hebben jullie het gezellig.

Basta

Geniet ervan Basta.Mooie vakantie !
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 20 december 2013 17:58:

[...]Dank. Ook fijne kerstdagen toegewenst. En je vooral niet laten ergeren door beurskoersen ,al valt dat soms niet mee haha. Beleggen is ook teken van weelde als t goed is. En inderdaad is t AHOLD forum altijd onderhoudend,nooit geen onvertogen woord. Dat geldt overigens ook voor t SHELL forum. Zo en nu afsluiten met een lekker H biertje. Proost allen.
Klopt easy;het gaat hier zoals het hoort.Als je Imtech en TomTom forum soms leest....

[verwijderd]
0
Mijn aholdjes zijn in de min gesloten. Vandaag gekocht op iets hogere koers dan ik van plan was. Nu wil spijt van. Maar dat is niet anders. Ik hoop en verwacht dat de koers op termijn toch wel minimaal een euro omhoog gaat.
[verwijderd]
1
quote:

Jannemans schreef op 20 december 2013 18:42:

Mijn aholdjes zijn in de min gesloten. Vandaag gekocht op iets hogere koers dan ik van plan was. Nu wil spijt van. Maar dat is niet anders. Ik hoop en verwacht dat de koers op termijn toch wel minimaal een euro omhoog gaat.
Ik ben vandaag weer eens ingestapt op 12,66 aan het eind van de dag. Maak nu een switch voor lange termijn en dividend. Met andere aandelen is zeker meer te verdienen maar ook meer te verliezen. Stond dit jaar zelf op een totaalrendement van 25% , nu nog 16% na wat flinke zeperds. Maar 16% is toch al fantastisch. Je word steeds hebzuchtiger en neemt steeds meer risico's, maar met mijn Aholdjes ga ik met gerust hart de feestdagen in.

Het inkoopprogramma van Ahold loopt nog wel even door en dat zal in de mindere beurstijden (want die gaan er zeker ook komen) zorgen voor een steun in de rug. Op de huidige koers is er zeker een dividendpercentage van 4% mogelijk. De rente doet momenteel ver onder de 2%.

Daarnaast is het forum van Ahold misschien wat saaier, maar wel een forum met respect voor een ander. Alvast voor allen Fijne Feestdagen en sla maar lekker in dat is goed voor de koers!
Fred 62
0


Voor de laatste dagen van 't jaar
veel gezelligheid met elkaar
Voor de 365 dagen die dan volgen
veel geluk en weinig zorgen.
Wij wensen jullie een jaar met elke dag veel zon
en alleen maar positieve dingen als dat eens even kon.
Veel liefde, vriendschap, gezondheid en geluk,
dan kan 2014 zeker niet meer stuk.

Fred
Bijlage:
[verwijderd]
0
quote:

Pexs schreef op 20 december 2013 19:39:

[...]
Ik ben vandaag weer eens ingestapt op 12,66 aan het eind van de dag. Maak nu een switch voor lange termijn en dividend. Met andere aandelen is zeker meer te verdienen maar ook meer te verliezen. Stond dit jaar zelf op een totaalrendement van 25% , nu nog 16% na wat flinke zeperds. Maar 16% is toch al fantastisch. Je word steeds hebzuchtiger en neemt steeds meer risico's, maar met mijn Aholdjes ga ik met gerust hart de feestdagen in.

Het inkoopprogramma van Ahold loopt nog wel even door en dat zal in de mindere beurstijden (want die gaan er zeker ook komen) zorgen voor een steun in de rug. Op de huidige koers is er zeker een dividendpercentage van 4% mogelijk. De rente doet momenteel ver onder de 2%.

Daarnaast is het forum van Ahold misschien wat saaier, maar wel een forum met respect voor een ander. Alvast voor allen Fijne Feestdagen en sla maar lekker in dat is goed voor de koers!
Pex welkom op het forum.Instappen op deze koers lijkt me niet verkeerd.
Iedereen heeft zijn plussen en zijn minnen met beleggen.Je moet de tijd weleens nemen.Het komt zo lullig over als je met verlies verkoopt en je ziet de koers daarna weer opleven.Ik heb het deze week uitgerekend wat de winstscore is.En ik kom dan ergens rond de 25% uit.Ik kijk dan wat ik ongeveer geinvesteerd heb-dus wat uitstaat in aandelen-en laat de de winst daarop los.Winst boek ik altijd direct over op mijn lopende rekening,dus is gemakkelijk te achterhalen.
Er is de laatste tijd wat druk op de koers.Ik denk,dat iemand ze kwijt wil in het "oude" jaar.Als ie los is,kunnen we weer up,zullen we maar denken.

Fijne feestdagen en een gelukkig 2014.
[verwijderd]
0
quote:

fred 52 schreef op 21 december 2013 07:41:

Voor de laatste dagen van 't jaar
veel gezelligheid met elkaar
Voor de 365 dagen die dan volgen
veel geluk en weinig zorgen.
Wij wensen jullie een jaar met elke dag veel zon
en alleen maar positieve dingen als dat eens even kon.
Veel liefde, vriendschap, gezondheid en geluk,
dan kan 2014 zeker niet meer stuk.

Fred

Fred :een kunststukje!

Fijne feestdagen en een gelukkig 2014!
[verwijderd]
0
Goedemorgen iedereen, ik hoop dat de dagen dat de beurs open is we op een leuke plus mogen eindigen.
[verwijderd]
0
quote:

Jannemans schreef op 23 december 2013 08:25:

Goedemorgen iedereen, ik hoop dat de dagen dat de beurs open is we op een leuke plus mogen eindigen.
Mogge Jan en alle anderen.

Het lijkt me,dat wij vandaag eens aan de beurt zijn om te plussen.
[verwijderd]
0
www.youtube.com/watch?v=rj4J6i_vw0w Nog een aanrader voor de muziek liefhebbers onder de beleggers. ERIC CLAPTON and friends,kippevel, let eens op de drummers die gelijk opgaan.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 23 december 2013 09:40:

www.youtube.com/watch?v=rj4J6i_vw0w Nog een aanrader voor de muziek liefhebbers onder de beleggers. ERIC CLAPTON and friends,kippevel, let eens op de drummers die gelijk opgaan.
Multi miljonairs die zo kunnen opgaan in hun muziek,schitterend.
[verwijderd]
0
quote:

Kornet schreef op 23 december 2013 12:50:

Hij gaat zoals tie gaat, nog 13 cent naar de 13 euro.
Weinig beweging om dit moment in de koers.
[verwijderd]
0
quote:

Kornet schreef op 23 december 2013 12:50:

Hij gaat zoals tie gaat, nog 13 cent naar de 13 euro.
nog 2 cent, mooie dag
[verwijderd]
0
Mooie dag zo. Nu maar mooie week van maken. Ook qua eten,drinken en gezelligheid. Zo nu mooi muziekie en biertje,proost.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 23 december 2013 17:54:

Mooie dag zo. Nu maar mooie week van maken. Ook qua eten,drinken en gezelligheid. Zo nu mooi muziekie en biertje,proost.
Gisteren was zeker een geslaagde dag. Vandaag een halve dag met de helft van gisteren als winst vind ik prima.
[verwijderd]
0
Toch lastig de doorbraak van de 13 euro, maar zie het wel gebeuren voor einde jaar.
[verwijderd]
0
quote:

Kornet schreef op 24 december 2013 10:20:

Toch lastig de doorbraak van de 13 euro, maar zie het wel gebeuren voor einde jaar.
Vanmiddag nog. Windowdressing.
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 24 december 2013 10:33:

[...]Vanmiddag nog. Windowdressing.
Beurs sluit om 2.00 uur
1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 28,440
Verschil +0,330 (+1,17%)
Hoog 28,590
Laag 28,150
Volume 3.141.980
Volume gemiddeld 2.092.197
Volume gisteren 1.501.326

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront