Ahold « Terug naar discussie overzicht

AH naar € 12,50 in 2013 Basta.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 13 december 2013 12:29:

Zou kunnen easy.Misschien moet ie zijn begroting halen dit jaar.
Dan maar op lagere koersen. Is goed voor de w/p.a
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 13 december 2013 12:32:

[...] Dan maar op lagere koersen. Is goed voor de w/p.a
Om als inkopert op deze koers in te slaan ,lijkt me niet verkeerd.Detailhandelsomzetten VS zagen er goed uit.Wanneer Home depot in het verleden tegenvallende geluiden liet horen ging de Aholdkoers terug.Nu haalt Home depot zijn doelstellingen een jaar eerder en we zakte deze week flink....

[verwijderd]
0
Keert ahold dividend uit dmv aandelen, cash of kan je dit zelf aangeven? Even gemakzucht... Ik overweeg in te stappen, maar dan pas op 12.00. Vrees alleen dat de koers daar voorlopig niet meer komt.
[verwijderd]
0
Prima aantallen, laat heel de rotzooi maar aan de inkopert (Wat krijgen ze daar een spijt van, oef!)

Basta
[verwijderd]
0
quote:

Jannemans schreef op 13 december 2013 15:05:

Keert ahold dividend uit dmv aandelen, cash of kan je dit zelf aangeven? Even gemakzucht... Ik overweeg in te stappen, maar dan pas op 12.00. Vrees alleen dat de koers daar voorlopig niet meer komt.
44 ct per aandeel cash in 2013, Jannemans .Ik verwacht voor 2014 een wat hoger dividend en hoop,als de geldla weer te klein is voor al dat geld,dat er een eenmalig dividend aan de aandeelhouder uitgekeerd gaat worden.

Met toekenning dividend twee maal per jaar zou je de kleine belegger wat meer vasthouden.Wat zullen we zeggen tweemaal 26 a 27 ct?.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 13 december 2013 15:40:

[...]

44 ct per aandeel cash in 2013, Jannemans .Ik verwacht voor 2014 een wat hoger dividend en hoop,als de geldla weer te klein is voor al dat geld,dat er een eenmalig dividend aan de aandeelhouder uitgekeerd gaat worden.

Met toekenning dividend twee maal per jaar zou je de kleine belegger wat meer vasthouden.Wat zullen we zeggen tweemaal 26 a 27 ct?.
Ja ,mooie rente vervanger. Helaas willen ze daar bij AHOLD nog niet aan,is al meer voorgesteld. Moeten meer mensen aangeven via EMAIL naar investor relations. Prettig weekend ieder en nu proost,een H biertje. Trouwens bij verdere koersval wordt Heineken holding interessant.
Fred 62
0
Goede middag allemaal , ik zal ook in de komende tijd wat minder aanwezig zijn , ik heb de
moet even niet om elke dag wat zinnigs te schrijven over onze gezamenlijke interesse [ Ahold ]
Wat er allemaal gaat gebeuren met de reverse-split is voor mij ook een raadsel.
Ik blijf natuurlijk geïnteresseerd en volg het draadje trouw en ook het nieuwe draadje zal ik met
grote belangstelling volgen en zo nu en dan wat posten.

mvg

Fred

ps, naar de zon ?? was het maar waar.
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 13 december 2013 15:40:

[...]

44 ct per aandeel cash in 2013, Jannemans .Ik verwacht voor 2014 een wat hoger dividend en hoop,als de geldla weer te klein is voor al dat geld,dat er een eenmalig dividend aan de aandeelhouder uitgekeerd gaat worden.

Met toekenning dividend twee maal per jaar zou je de kleine belegger wat meer vasthouden.Wat zullen we zeggen tweemaal 26 a 27 ct?.
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan nergens de ex-dividend datum vinden voor wanneer ik de aandelen in bezit moet hebben om mee te profiteren van de dividend uitkering. Ook kan ik nergens vinden of het 1 malig is of 2 maal per jaar...
Iemand ?
Bedankt voor het vorige antwoord in ieder geval :-)
[verwijderd]
0
Nog even geduld Janneman

woensdag 16 april 2014

16-04 Algemene Aandeelhoudersvergadering (14:00)

dan wordt de datum ex-dividend en hoeveel bekend gemaakt.
[verwijderd]
0
quote:

Kornet schreef op 14 december 2013 10:20:

Nog even geduld Janneman

woensdag 16 april 2014

16-04 Algemene Aandeelhoudersvergadering (14:00)

dan wordt de datum ex-dividend en hoeveel bekend gemaakt.
Ik zelf prefereer liever dat men meermaals per jaar dividend uitkeert. Ken je gewoon de aandelen laten staan. Ik heb ook Shell aandelen. Deze hebben 4 x per jaar dividend uitkering. Anders is het telkens zoon geshop met aan en verkoop.

En anders is het kopen voor de ex-dividend datum en de dag hierna verkopen mits de aandelen op winst staan. Profiteer je toch van de dividend uitkering.
zilvermeeuw
0
quote:

Jannemans schreef op 14 december 2013 09:57:

[...]
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan nergens de ex-dividend datum vinden voor wanneer ik de aandelen in bezit moet hebben om mee te profiteren van de dividend uitkering. Ook kan ik nergens vinden of het 1 malig is of 2 maal per jaar...
Iemand ?
Bedankt voor het vorige antwoord in ieder geval :-)
Ik denk dat rond 21-1-2014 wel wat bekend zal worden dan is er een op de rit gezet waar een en ander besproken gaat worden,

www.google.com/url?sa=t&rct=j&...

Ik kreeg de PDF om voor ij onduidelijke reden niet gekoppeld in de post of als bijlage, dus even downloaden en dan lezen maar....

zilvermeeuw
0
Even mijn berichtje afmaken. Ik kreeg het pdfje(om voor mij onduidelijke reden) niet geplaatst en kon ik niks meer aan mijn berichtje toevoegen binnen de correctietijd. Daarom nog maar even een postje janneman. 21 januari gaat niet om het gewone dividend, maar alleen om de extra euro (kapitaalsvermindering)
[verwijderd]
0
quote:

zilvermeeuw schreef op 14 december 2013 23:32:

Even mijn berichtje afmaken. Ik kreeg het pdfje(om voor mij onduidelijke reden) niet geplaatst en kon ik niks meer aan mijn berichtje toevoegen binnen de correctietijd. Daarom nog maar even een postje janneman. 21 januari gaat niet om het gewone dividend, maar alleen om de extra euro (kapitaalsvermindering)
Ik lees het inderdaad net. Ik zie ook dat ex-dividend altijd in April is.
Dividend gaat de laatste jaren wel omhoog. Dat is wel fijn.
[verwijderd]
0
Voor 744 miljoen euro ingekocht totnutoe. Dus nog ruim 1,2 miljard € tegaan. Moet toch opwaartse koersdruk geven in 2014 lijkt me. Zeker ook met de SPLIT nog voor de boeg. Winst/dividend p/a, door veel minder uitstaande aandelen, zal ook koers ondersteunend zijn.
1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 22 mei 2024 11:41
Koers 29,640
Verschil +0,040 (+0,14%)
Hoog 29,720
Laag 29,500
Volume 227.766
Volume gemiddeld 2.075.186
Volume gisteren 1.557.405

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront