Ahold « Terug naar discussie overzicht

AH naar € 12,50 in 2013 Basta.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
[verwijderd]
0
Volume nog geen 600.000 stuks
Gisteren ging er in de veiling 1,5 miljoen stuks,wie o wie was dat
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Jannemans schreef op 28 november 2013 07:23:

Laat de koers maar snel richting de 13.80 gaan en hogere regionen/
Graag... is er nieuws?
Indicatieve opening 13,37 8:44:42
[verwijderd]
0
quote:

Johnny88 schreef op 28 november 2013 08:45:

[...]
Graag... is er nieuws?
Indicatieve opening 13,37 8:44:42
Ik ben eruit, me sprinters met winst verkocht. Een kleine winst, maar winst is winst.
[verwijderd]
0
quote:

bases schreef op 28 november 2013 21:00:

ma10 is onder MA50 gedoken.

verkoopsignaal?
Ja, dit lijkt wel op een verkoopsignaal ;
nl.investing.com/equities/ahold-kon-c...

Hou er wel rekening mee dat het dagvolume vandaag mager was dan gewoonlijk. Ofwel, met meer handel was de vraag wellicht anders geweest, en misschien was er dan ook geen, of een kleiner, verkoopsignaal geweest ..

Alles is betrekkelijk ...

;-)

Greetzzz
[verwijderd]
0
relativeren,

voor mij alleen maar positief dat ik het signaal herken! :) Voor nu belangrijker als het wel of niet behalen van rendement.

sprinter long van Ahold heb ik nog een klein rendement van 9%.

op de aandelen zit ik enkele procenten erboven. Ik wacht nog even de koers van morgen af... desnoods sprinter short aanschaffen...

ONTOPIC:

Ahold bevind zich nog steeds in de GAP die is ontstaan in de week van 13 november.
[verwijderd]
1
Het overtuigt momenteel niet.....inderdaad.

De aandeelhouders en petit comite was een beetje een sof. De intentie was leuk bedacht om het a la een college-tour-achtige setting de doen maar de vragen van het publiek en van Pieter Kort (sorry Pieter) gingen nooit daadwerkelijk de diepte in.

Ahold is van een extreem zuinige policy overgestapt op een zeer ruime teruggave van het geld aan de aandeelhouders. Wel geteld 3 miljard Euro. Een kleine kwart van de marktwaarde!

Dit vind ik persoonlijk moeilijk te accepteren. De schuld stijgt hiermee in rap tempo en je holt je eigen vermogen hiermee significant uit.

Ahold is zoekende naar de juiste benadering en lijkt de kat uit de boom te kijken aangaande de ontwikkelingen in de markt.

Het onderschat naar mijn mening de opkomst van superconcurrenten als Lidl (indrukwekkende opkomst) en natuurlijk Jumbo (die het erg goed doen).

Ahold is toe aan VERNIEWING. Daarom zou ik willen voorstellen om die vreindelijk Ahold man van de buis te halen. Ik geloof dat hij nu wel z'n werk heeft gedaan en dat het effect tanende of wel irritant begint te worden. Ahold had dit voor het 4e kwartaal paraat moeten hebben, maar vooralsnog zie ik niks.

Dus ik ijver voor scherper aan de wind varen, vaart te zetten achter Belgie en Duitsland en bovenal meer service te verlenen middels het personeel. Want dat kan echt vele malen beter. Ahold zit dik in de VS, maar die kruisbestuiving heeft nog niet plaatsgevonden!

Better every day!? Harder eraan trekken en niet gaan leunen alsjeblieft!

Ik neem aan dat er naast de M & A (mergers and acquisitions) afdeling ook iemand is die de krantenknipsel bijhoudt? Knip dit dat ook even uit en hang het aan de binnenkant van jullie deur. Lees het en aan de slag!

Basta
[verwijderd]
0
Basta,

België wordt mijn inziens een hele dikke groeimarkt voor Ahold de aankomende jaren.

hiermee kan AH het huidige beleid ( NL belgie gedeelte) nog doorzetten.

eens dat er inderdaad wel de tijd rijp voor is om een en ander écht te veranderen.
[verwijderd]
0
Mooi epistel Basta. Reclame irritatie neemt toe,ook in mn kennissen kring. Stoppen en iets nieuws,voordat t klanten gaat kosten. Wat betreft kapitaal terug gave,dat had m.i ook anders gekund doch beter dan peperdure overname met goodwill afschrijving. Gewoon mooi dividend iederjaar/oplopend en interim dividend zodat je als kleine belegger niet iedere keer mee omlaag getrokken doordat enkele beurspartijen daar belang bij hebben. Met interim dividend heb je dan als kleine belegger minder ergernis mbt abnormale koers dalingen ,die om de zoveel tijd plaatsvinden.Wieweet in de nabije toekomst als er meer kleine beleggers dit gaan opperren. Ahold als heel mooie rentevervanger, blijft op de kleintjes letten ,en denken.
[verwijderd]
0
Mogge Basta en alle anderen.Ik heb momenteel geen Ahold aandelen ,maar mag graag even loeren op het IEX Ahold forum.Zelfs vanaf bed op dit moment...

In de teruggave van 3 miljard zit de 2.3 miljard van ICA.Voor die verkoop zat de kas al flink vol.Dus ja,als je geen kans op aankopen ziet op dit moment,moet er toch geld terug stromen richting aandeelhouders.Enige kritiek die ik heb is ,dat er gerust voor 1 miljard aan superdivi uitgekeerd had kunnen worden.

Mee eens ,dat Harry de VUT wel in kan.

Verder verwonderde het me,dat in het derde kwartaal de omzetstijging zo afgenomen was.Tweede kwartaal uit mijn hoofd ff plus 5 % ,derde kwartaal plus 0.6 % .Minder bier in de reclame?.Dat is een trekker,want de rest wordt ook ff meegenomen.
Omzet overall in Nederland groeit niet meer of amper meer,dus je begint vroeg of laat toch je kop te stoten.

Maar in ons geval gaat het om de vraag: "zijn we nog de beste?".

P.s. zit Fred nog in Benidorm?.
[verwijderd]
0
We zullen een deze dagen vernemen hoe wijd het winkelend publiek de portemonnee heeft opengetrokken en hoe BOL de kar heeft getrokken.

Op de dag dat ik parkeerde in de Ahold stallen hoorde ik de directeur van BOL zeggen dat er die afgelopen dag 200.000 items waren afgeleverd, een record, en dat hij de verwachting uitsprak dat we hier aankomende maandag overheen zullen gaan vanwege het toch nog niet geheel geslaagd zijn van het kopen van alle kadootjes in de reguliere winkels!

We zullen het zien.

Persoonlijk ga ik de komende 2 maanden langzaam draaien naar Unilever (grote broer) omdat ik vind dat we daar wel heel erg aan het underperformen zijn. Dit zal toch ten koste van Ahold gaan daar ik een sense van urgency mis om dingen te vernieuwen.

Ahold moet hier aan gaan werken.

Daarnaast ben ik nog steeds een groot voorstander om afscheid te nemen van GAll & Gall. Alcoholische dranken is iets waar ik als investeerder niet in wens te beleggen. Ik heb dit al meerdere keren aangegeven en nog steeds hoort dit binnen de Ahold groep!

Ook ben ik bezig een positie op te bouwen in Wessanen, de club die al jarenlang naar ontevredenheid presteert maar waarvan ik denk dat deze club binnenkort wordt overgenomen. Dit heeft met name met de uitstraling van (gezonde) producten te maken.

Voor zover het inkijkje in mijn keuken!

Fijne zondag nog vrienden! Basta

[verwijderd]
0
"Afhaalpunt AH Tilburg doet 75.000 euro per week".Behoorlijk!.

"AH Belgie komt deze week boven de 200.000 klanten uit".

"Minstens 50 filialen in Belgie tegen 2016".
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 2 december 2013 20:19:

"Afhaalpunt AH Tilburg doet 75.000 euro per week".Behoorlijk!.

"AH Belgie komt deze week boven de 200.000 klanten uit".

"Minstens 50 filialen in Belgie tegen 2016".
Leuk. Bron?

Edit: www.retaildetail.be/nl/belgie/food/it...
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 2 december 2013 20:19:

"Afhaalpunt AH Tilburg doet 75.000 euro per week".Behoorlijk!.

"AH Belgie komt deze week boven de 200.000 klanten uit".

"Minstens 50 filialen in Belgie tegen 2016".
aantal filialen is al ruim een jaar bekend ( in ieder geval voor mij).

België wordt komende jaren, wat ik al eerder zei, de groeimarkt voor Albert Heijn.

reken maar uit 200.000 klanten per week en neem daar even de gem. best. per klant van. zie hier wat AH nu al uit de markt weet te halen! ( gemiddelde 12,5k klanten per filiaal).

gemiddelde besteding per klant in NL= ongeveer 21,50 ( landelijke gemiddelde!) als je daar nou 15 euro van neemt voor BE kom je evengoed uit op 3miljoen euro omzet per week.

En we zitten nog lang niet op 50 filialen nu 16 ( bron wikipedia).
dus minstens nog 3x het aantal filialen van nu. uitgaand van een vrij pessimistische stijging van 2x het aantal klanten.

in 2016 zou dat dan 400~500k klanten zijn per week.
uitgaand van nog steeds gem. 15 euro per week. komen we al riching de 6-7miljoen euro omzet per week.

uitgaand van 6 miljoen per week * 52 weken = 255miljoen euro omzet uit belgie in 2016.

groetjes
Nick
[verwijderd]
0
Goedemorgen,

Er zijn momenteel 19 winkels in Belgie, geen 16.

Onlangs zijn open gegaan nr. 18 (Lier) en nr. 19 (St. Truiden). Waarschijnlijk wordt de 20 net niet gehaald voor het einde van het jaar, toch een mooie prestatie!

Basta
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 3 december 2013 09:42:

www.openingsurengids.be/albert-heijn

Basta
Mooi rijtje Basta.En dat alles bevoorraad vanuit Nederland.
1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 28,080
Verschil -0,030 (-0,11%)
Hoog 28,230
Laag 28,010
Volume 2.203.565
Volume gemiddeld 2.105.409
Volume gisteren 2.276.994

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront