Ahold « Terug naar discussie overzicht

AH naar € 12,50 in 2013 Basta.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
zilvermeeuw
0
quote:

fred 52 schreef op 14 november 2013 16:52:

Hallo mannen , [vrouwen ] ik heb er weer wat ingeslagen.

Sinterklaas.
kerst.
Nieuwjaar.

Ik durf er wel een paar te nemen.

mvg

Fred

Het is wellicht een weekje te laat maar ik heb het niet eerder geschoten.

alsnog van harte gefeliciteerd.

Groet,

Bennyboy
0
quote:

easy56 schreef op 4 december 2013 09:28:

Zit klaar om bijtekopen.
Wacht nog maar even, landelijk zijn de omzetten nog niet om over naar huis te schrijven..
[verwijderd]
0
quote:

Bennyboy schreef op 4 december 2013 09:32:

[...]
Wacht nog maar even, landelijk zijn de omzetten nog niet om over naar huis te schrijven..
Geen onzin kramen, daar weet jij niks van.
Bennyboy
0
quote:

Kornet schreef op 4 december 2013 09:43:

[...]
Geen onzin kramen, daar weet jij niks van.
Als je dicht bij het vuur zit, warm je je het beste, meer zeg ik er niet over.
[verwijderd]
0
quote:

Bennyboy schreef op 4 december 2013 09:54:

[...]
Als je dicht bij het vuur zit, warm je je het beste, meer zeg ik er niet over.
Als je dicht bij het vuur zit mag je absoluut geen koersgevoelige info op een forum spuien.En dat deed je wel.

Of wil je interessant overkomen?
[verwijderd]
0
Daling gebeurde in vrij korte tijd. Leek wel of een partij ervanaf wilde hoe dan ook. Mischien wel gedwongen door scheve posities nav daling afgelopen dagen. Nu zie je dat t aanbod minder wordt en de omzet daalt.
Bennyboy
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 4 december 2013 10:00:

[...]

Als je dicht bij het vuur zit mag je absoluut geen koersgevoelige info op een forum spuien.En dat deed je wel.

Of wil je interessant overkomen?
Nee hoor, wil zeker niet interessant overkomen, trouwens zo koersgevoelig is dat niet, wekelijks staan in distrifood de omzetindexen van supermarkten. Als hetgeen wat ik weet dat wel zou zijn, hoefde ik nooit meer te werken.;-)
Heb zelf trouwens geen posities in ahold op dit moment.
[verwijderd]
0
Okay, onder de Euro 13 nu. Omzet 11.42 uur: 1.605.700. Dat is best fors, maar altijd nog peanuts. Even een shake-out en dat zat er ook wel aan te komen en is goed voor directie want er moet wat gedaan worden. Niet dat we nu allemaal in paniek raken maar er moeten een paar strategische beslissingen worden getroffen en de ingezette lijn moet versneld doorgevoerd worden. Harry weg, Gall en Gall weg en ik verlang overnames in het internetsegment. Belgie en Duitsland (kan die uitrol wat harder?).

Plus ik wil graag een datum voor wat betreft de RS mits die er zou komen en als dat niet lukt dan op z'n minst een datum waarover beleggers hierover kunnen besluiten (donderdag 16 januari 2014???)

Regelen!

Basta
Bennyboy
0
quote:

Basta schreef op 4 december 2013 11:48:

Okay, onder de Euro 13 nu. Omzet 11.42 uur: 1.605.700. Dat is best fors, maar altijd nog peanuts. Even een shake-out en dat zat er ook wel aan te komen en is goed voor directie want er moet wat gedaan worden. Niet dat we nu allemaal in paniek raken maar er moeten een paar strategische beslissingen worden getroffen en de ingezette lijn moet versneld doorgevoerd worden. Harry weg, Gall en Gall weg en ik verlang overnames in het internetsegment. Belgie en Duitsland (kan die uitrol wat harder?).

Plus ik wil graag een datum voor wat betreft de RS mits die er zou komen en als dat niet lukt dan op z'n minst een datum waarover beleggers hierover kunnen besluiten (donderdag 16 januari 2014???)

Regelen!

Basta
Precies; knopen doorhakken!!

Maar waarom Gall weg en niet Etos, die zitten in een lastigere markt op dit moment?
[verwijderd]
0
quote:

Bennyboy schreef op 4 december 2013 11:16:

[...]
Nee hoor, wil zeker niet interessant overkomen, trouwens zo koersgevoelig is dat niet, wekelijks staan in distrifood de omzetindexen van supermarkten. Als hetgeen wat ik weet dat wel zou zijn, hoefde ik nooit meer te werken.;-)
Heb zelf trouwens geen posities in ahold op dit moment.
Dan begrijp ik het dicht bij het vuur verhaal ff niet.Maar goed,laat maar zitten.
Bennyboy
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 4 december 2013 12:48:

[...]

Dan begrijp ik het dicht bij het vuur verhaal ff niet.Maar goed,laat maar zitten.
Ff indekken, voordat ik ergens van beschuldigd wordt.
Blijf wel bij mijn standpunt dat ahold stevig geprijsd is op dit moment, en de markt taai blijft.
[verwijderd]
0
quote:

Bennyboy schreef op 4 december 2013 13:11:

[...]
Ff indekken, voordat ik ergens van beschuldigd wordt.

Dat is dus aardig gelukt....

[verwijderd]
0
Goedemorgen, hierbij toch weer wat info betreffende de RS.

Er volgt, conform aankondiging in januari 2014 een buitengewone aandeelhouders vergadering aangaande toestemming RS. Laten we even vanuit gaan dat hier groen licht voor wordt gegeven dan is het zo dat er minimaal 6 weken tussen moet zitten tussen het daadwerkelijk besluit en de uitvoering ervan. Dit om eventuele crediteuren het recht te geven om hier tegenin te gaan....

Hopelijk valt de aangekondigde storm mee. Bij m'n buurman is bij de vorige storm het dakkapelletje eraf gewaaid. Na ja het kan natuurlijk altijd erger!

Indien de Sint langs komt, fijne avond.

Basta
[verwijderd]
0
Morgen een landelijk verspreide folder(met kortingsbonnen) in de bus van de combinatie AH en BOL.Goeie actie!.
Bennyboy
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 5 december 2013 14:22:

Morgen een landelijk verspreide folder(met kortingsbonnen) in de bus van de combinatie AH en BOL.Goeie actie!.
Lag gisterenavond al in de bus, ziet er idd aardig uit.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 28,080
Verschil -0,030 (-0,11%)
Hoog 28,230
Laag 28,010
Volume 2.203.565
Volume gemiddeld 2.157.261
Volume gisteren 2.276.994

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront