drooglegging schreef op 24 augustus 2020 17:07:
Honderd duizend miljoen miljard euro is de website waard, ik twijfel er niet aan, de markt heeft altijd gelijk.
Mijn lokale Chinees(cultureel erfgoed) is niet meer, de laatste weken nog louter op dinsdag open geweest, de afbouw ging sneller dan gepland., geen nasi of bami +halve kip meer, geen mini loempias of Chinese groentesoep meer.
Thuisbezorgd had de complete website van het restaurant nagebouwd, zelfde lay out, het meeste zo copy paste.
Bovenaan in Google als je de naam van het Chinese restaurant intikte(adv), het zag eruit als de website van het restaurant zelf, maar die stond natuurlijk wat regels lager.
Twee jaar terug kreeg ik bij een bestelling een half A4-tje met het verzoek om rechtstreeks direct bij hun eigen website te boeken(gratis blikje fris en wat mini loempias)
Op 18 euro scheelde dat een paar euro afdracht aan de website Thuisbezorgd werd mij verteld, natuurlijk voldoe ik daaraan, er was namelijk geen meerwaarde gecreerd door tussenkomst van de externe website.
Uiteindelijk was dit ondanks alle andere misere de reden dat het restaurant na vele jaren moest stoppen, er moest tot meer dan 1000 euro per maand overgeboekt worden naar de website.
Is dit nou echt wat we willen? bovenstaande voorval 10.000 x in Nederland, de consument moet toch ook een beetje nadenken hoe het een en ander in elkaar zit....