BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi Mei 2015

918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
p1woord
0
quote:

Jan Pal schreef op 1 mei 2015 14:23:

[...]

Peter,
aangezien het gisteren betaaldag was bij ugaz, was ik benieuwd of je de winst ook gepakt hebt? ....(ik wel)

verder , ik twijfel om het in te stappen bij Besi op de exdividend dag..... was wel een erg raar Besi-dagje gisteren.

succes
Jan,ik heb ugaz verkocht op 2,40 .ik had gister mijn stoploss verhoogd naar 2,25
Daniel30
0
Jongens, kijk naar de beurzen van WS vandaag. Zijn mooi positief gesloten dus ik zeg maandag is er weer licht aan de horizon. Donkere wolken zullen plaats gaan maken voor de zon, niet snel, maar gestaag....
Nog een fijn weekend en tot maandag!
[verwijderd]
0
De doorgaans betrouwbare Wall Street Journal beweert dat er problemen zijn bij de productie van de Apple Watch. Het gaat hierbij om de zogeheten Taptic Engine, de trilmotor van de Watch waarmee je een zacht tikje op de pols krijgt als er een notificatie binnenkomt. Volgens het artikel (betaalmuur) kan deze motor al na kort gebruik kapotgaan.
In tegenstelling tot de gebruikelijke trilmotoren die gewoon vibreren, gebruikt de Taptic Engine een kleine, bewegende staaf die ervoor zorgt dat het trillen aanvoelt als een echte tik op je pols. Daarnaast wordt de Taptic Engine gebruikt om je hartslag naar andere Apple Watch-gebruikers te versturen. De foutieve modellen van de Taptic Engine werden door de Chinese AAC Technologies Holdings gemaakt, inmiddels is de productie overgenomen door het Japanse Nidec. Volgens Apple werden geen foutieve modellen aan klanten geleverd.

Lijkt mij het beste als Besi maar de hele productie overneemt !!!!!
Kaviaar
0
22.21 Nasdaq stijgt 1,3%, Dow Jones klimt 1% en S&P 500 wint 1,1%
22.21 Wall Street maakt fikse verliezen donderdag grotendeels ongedaan

www.wallstreetweb.nl/

Maandag weer groene cijfers.
Als er nog beleggers zijn die zo'n mooi dividend willen (€ 1,50 p.a.), dan moeten ze maandag voor sluitingstijd ingestapt zijn.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

raingie schreef op 2 mei 2015 15:18:

www.deaandeelhouder.nl/news/2015/5/2/...

zal dit de aanstichter zijn !! van 3,25 % naar 2,96 % verschil 0,29 % x 37 miljoen is 107300 stukken
Mooi gevonden, dat belangrijk hadden ze andersom net de week ervoor opgebouwd.
Lijkt me een bewuste actie...
[verwijderd]
0
haha wallstreet slangen! Zal niet de eerste keer zijn dat ze zoiets flikken natuurlijk.
Even 100k aandelen dumpen verkoopgolf triggeren, stoplosses eruit knallen, voor je het weet staat het aandeel 15% lager en stap je weer in met een nog groter belang. Heb je 15% koerswinst gepakt. Heb je een miljoen euro's risk free verdiend.

Zou mij niets verbazen als ze maandag opeens 5% belang melden.
[verwijderd]
0
JP Morgan groter in ASMI, kleiner in Besi
AMSTERDAM (AFN) -
JP Morgan heeft zijn belang en stemrecht in ASM International (ASMI) vergroot tot 10,07%, het belang in Besi is gedaald.
Dat blijkt uit meldingen van de Amerikaanse bank bij de Autoriteit Financiële Markten die dit weekeinde bekendgemaakt werd.
Op 14 april had JP Morgan nog een belang en stemrecht van 8,56% bij de toeleverancier aan de chipindustrie, zo bleek uit de archieven van de toezichthouder.
JP Morgan heeft zijn belang en stemrecht in BE Semiconductor Industrie (Besi) verkleind tot 2,96%. Dat blijkt uit een melding van de bank bij de Autoriteit Financiële Markten die dit weekeinde naar buiten werd gebracht.
Op 21 april had JP Morgan nog een belang en stemrecht van 3,25% in Besi.

www.telegraaf.nl/dft/23998732/__JP_Mo...
www.afm.nl/nl/professionals/registers...
www.afm.nl/nl/professionals/registers...
[verwijderd]
0
quote:

Adampost schreef op 3 mei 2015 13:38:

Meer aandelen van Besi in handen van topman Blickman
www.afm.nl/nl/professionals/registers...
Betreft zijn bonus denk ik, net op tijd voor dividend ;)
[verwijderd]
0
quote:

Kaviaar schreef op 2 mei 2015 11:57:

22.21 Nasdaq stijgt 1,3%, Dow Jones klimt 1% en S&P 500 wint 1,1%
22.21 Wall Street maakt fikse verliezen donderdag grotendeels ongedaan

www.wallstreetweb.nl/

Maandag weer groene cijfers.
Als er nog beleggers zijn die zo'n mooi dividend willen (€ 1,50 p.a.), dan moeten ze maandag voor sluitingstijd ingestapt zijn.
Je moest ze toch op 30-04 in bezit hebben??
Joseph185
0
quote:

YdlP schreef op 3 mei 2015 20:05:

[...]

Je moest ze toch op 30-04 in bezit hebben??

Je moet ze 4 mei slot hebben. 5 mei gaan ze ex dividend. 15 mei worden ze uitbetaald.
Kaviaar
0
JP Morgan kan vandaag nog stukken kopen en toch profiteren van het dividend. We gaan het meemaken of ze vandaag een groter belang opbouwen. De koers waar het aandeel op is gesloten (€ 25,50) is een lachertje. Totaal onterecht. Het aandeel is minstens € 30 en hoger waard. De laatste jaren overtreft BESI steeds alle verwachtingen! ASML, en ASMI doen het ook goed. Ben benieuwd hoeveel de koers vandaag stijgt. Buy the dip, spreken veel analisten uit.....
Joseph185
0
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar Besi kan wel degelijk verder omlaag. Ze zijn rond de €18 het jaar in gegaan en ze hebben nog veel lager gestaan. De markt heeft altijd gelijk. De koers is zo als hij is. Ik denk overigens wel dat hij omhoog gaat vandaag. Maar zijn er genoeg kopers??
DeZwarteRidder
0
quote:

Marc. D schreef op 2 mei 2015 00:13:

De doorgaans betrouwbare Wall Street Journal beweert dat er problemen zijn bij de productie van de Apple Watch. Het gaat hierbij om de zogeheten Taptic Engine, de trilmotor van de Watch waarmee je een zacht tikje op de pols krijgt als er een notificatie binnenkomt. Volgens het artikel (betaalmuur) kan deze motor al na kort gebruik kapotgaan.
In tegenstelling tot de gebruikelijke trilmotoren die gewoon vibreren, gebruikt de Taptic Engine een kleine, bewegende staaf die ervoor zorgt dat het trillen aanvoelt als een echte tik op je pols. Daarnaast wordt de Taptic Engine gebruikt om je hartslag naar andere Apple Watch-gebruikers te versturen. De foutieve modellen van de Taptic Engine werden door de Chinese AAC Technologies Holdings gemaakt, inmiddels is de productie overgenomen door het Japanse Nidec. Volgens Apple werden geen foutieve modellen aan klanten geleverd.
Lijkt mij het beste als Besi maar de hele productie overneemt !!!!!
Besi maakt geen vibrators....!
Joseph185
0
nestel
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 4 mei 2015 08:47:

[...]

Besi maakt geen vibrators....!
Nee, maar ze hebben wel een goed vibrato

Go with the flow! T gaat een mooie zijn...

Greed is good this week!
[verwijderd]
0
Aandeel schiet weer alle kanten op. Aandeelhouders BESI mogen heel erg blij zijn als het aandeel in de plus sluit vandaag.... Het koersverloop van de laaste tijd inzake BESI toont misschien wel aan dat het niet echt een"solide belegging" is, terwijl het bedrijf zelf wel goed presteert. Als BESI door gaat met goed presteren komt de "rust" rond het aandeel vast terug. Koerssprongen van een paar procent binnen een minuut zonder nieuws komen bij mij raar over.Misschien moest ik hier maar eens aan gaan wennen mbt dit aandeel voor de komende maanden.
918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 130,400
Verschil -5,600 (-4,12%)
Hoog 134,100
Laag 126,950
Volume 790.185
Volume gemiddeld 502.670
Volume gisteren 1.032.366

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront