BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi Mei 2015

918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 5 mei 2015 03:17:

Het is grappig om al die nieuwe namen op het Besi forum te zien, die krampachtig proberen de koers omhoog te praten. Heb jullie namen niet in februari/maart gezien, dus ik neem aan dat jullie de Besi-boot een beetje gemist hebben...

Wie de boot ook gemist hebben, zijn de superpositivo's van ff 35 euro of hoger. Waar zijn die prachtige daggrafieken, die tevoorschijn werden gehaald bij een stijging van een eurootje? Weten we het ff niet meer? Tong (of geld) veloren?

De fundamentals zijn nog steeds even goed, we zitten ff in woelig vaarwater. D'r pakken gewoon een hoop mensen hun winst en/of dividend, we gaan morgen echt nog wel een tik lager. Vingers bij de koopknop, k/w waarde staat zometeen weer lekker laag voor zo'n mooi aandeel!
Het is maar dat u het weet; eddy is dé autoriteit op het gebied van Besi, zat er als eerste in, is de belangrijkste poster op dit forum en is natuurlijk een slimmere trader want hij ziet alles van te voren aankomen. Wat hij niet wil dat u weet is dat als hij zelf fors inkoopt hij de koers net zo hard als uzelf omhoog probeert te roepen maar als hij uit is gestapt hij de koers meer neerwaards potentieel vind hebben. Dankzij handig gebruik van meerdere accounts op dit forum denkt hij zo invloed te hebben op de koers. Sja je moet wat hè met je leven. Hahahaha
nestel
0
Niet schrikken van de 5,81 procent lagere opening. Tov de 25,825 die gisteren bij slot op de borden stond.
Ev dividend.
Hoop dat er niet teveel SL orders afgaan.

Anders wordt het voor hen een sigaar uit eigen doos en voor mij een prachtig bijkoop moment!
Eddy the Eagle
0
quote:

Wired schreef op 5 mei 2015 07:23:

[...]

Het is maar dat u het weet; eddy is dé autoriteit op het gebied van Besi, zat er als eerste in, is de belangrijkste poster op dit forum en is natuurlijk een slimmere trader want hij ziet alles van te voren aankomen. Wat hij niet wil dat u weet is dat als hij zelf fors inkoopt hij de koers net zo hard als uzelf omhoog probeert te roepen maar als hij uit is gestapt hij de koers meer neerwaards potentieel vind hebben. Dankzij handig gebruik van meerdere accounts op dit forum denkt hij zo invloed te hebben op de koers. Sja je moet wat hè met je leven. Hahahaha

Hehe, eindelijk weer een inhoudelijke post waar we echt iets mee kunnen. Je hebt me als een verward met een ander lid van dit forum, typisch een gevalletje "wrongly" wired zou ik denken :) Ik hoop oprecht voor je dat je onnavolgbare gedachtenkronkels tot een goed beleggingsresultaat leiden
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 5 mei 2015 03:17:

Het is grappig om al die nieuwe namen op het Besi forum te zien
Ik zie dat je hier lid bent sinds 24 februari 2015......
Eddy the Eagle
0
Klopt, 2 dagen voor presentatie van de jaarcijfers. Had een (achteraf juiste) tip gekregen eind vorig jaar dat Besi wel eens heel hard op zou kunnen gaan lopen. Ben mij toen eerst eens helemaal in gaan lezen in Besi (jaarverslagen, branchegegevens etc.), en ben er toen fors ingestapt. Omdat ik mijn mening graag wil toetsen aan die van een ander, ben ik lid geworden van dit forum.

In het begin ging het met name over de inhoud, en kwam er nuttige info boven water waar je als belegger/daytrader iets aan hebt. Het verzandt echter steeds meer in een soort woordenstrijd, waarbij inhoud er niet meer toe doet. Dit is zo'n beetje begonnen toen de koers van Besi begon te stagneren... misschien een kwestie van slecht tegen je verlies kunnen.
[verwijderd]
0
Er zijn hier slimme traders die instappen en uitstappen alsof het niks is,maar ze melden nooit van tevoren hun trade.Altijd achteraf.Tussen al die trades die hier achteraf gemeld worden zit veel NEP.
Eddy the Eagle
0

Dinsdag 5 mei 2015 | Bron: AFN | Reageer als eerste
NEUBIBERG (AFN) - De Duitse chipfabrikant Infineon heeft de omzet vorig kwartaal met bijna een derde zien groeien en verwacht dit kwartaal een verdere toename. Kosten voor overnames drukten de winst, zo werd dinsdag gemeld.

Infineon boekte in het tweede kwartaal van zijn gebroken boekjaar een omzet van 1,5 miljard euro, tegen ruim 1,1 miljard euro in het voorgaande kwartaal. Voor dit kwartaal wordt een verdere toename met 7 tot 11 procent verwacht. Het bedrijf liet verder weten dat de nettowinst is gedaald, maar gaf geen concreet bedrag op dit vlak.

Infineon verwacht dit boekjaar de omzet met 36 procent te laten groeien, met een marge van 2 procentpunt naar boven en beneden. Voor het derde kwartaal en het hele jaar wordt een winstmarge van 15 procent voorspeld. Die zakte vorig kwartaal van 15 naar 13,4 procent.
Eddy the Eagle
0
quote:

simi500 schreef op 5 mei 2015 08:33:

Er zijn hier slimme traders die instappen en uitstappen alsof het niks is,maar ze melden nooit van tevoren hun trade.Altijd achteraf.Tussen al die trades die hier achteraf gemeld worden zit veel NEP.
Kooporder op 23,75 vandaag. Dividend eraf en verkoopgolfje? Of het slim is weet ik niet, is wel wat ik zojuist heb ingelegd...
hebbeding
0
[verwijderd]
0
quote:

hebbeding schreef op 5 mei 2015 08:59:

Even een vraagje kun je de aandelen nu verkopen of verlies je dan je divident?
kan, je krijgt nog steeds gewwon je dividend
ps. ik zou ze houden
hvasd2
0
*Besi koersdoel omlaag naar EUR32 van EUR35 - Rabo

(MORE TO FOLLOW) Dow Jones Newswires

April 30, 2015 10:35 ET (14:35 GMT)

*Binck is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden

Al geplaatst ?

*Besi advies gehandhaafd op buy - Rabo

(MORE TO FOLLOW) Dow Jones Newswires

April 30, 2015 10:35 ET (14:35 GMT)

*Binck is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden
objectief
0
quote:

fred12345 schreef op 5 mei 2015 09:01:

Ja, als je nu verkoopt dan is het zonder dividend.
Sorry, ik bedoel natuurlijk als je ze nu koopt
Eddy the Eagle
0
Is de correctie al voorbij zoals door velen wordt gesuggereerd? Nee, ik verwacht dat de terugval die enkele weken geleden werd ingezet nog een stuk dieper zal gaan. Er is ondertussen in de AEX ook sprake van een correctie volgens de door mij gehanteerde definitie (daling van minimaal 5%).
Indices die al in de correctiemodus zitten zijn vooral te vinden in Europa, maar ook Amerikaanse indices als de Russell 2000 en de SOX en enkele emerging markets (Sensex India) hebben al duidelijke signalen gegeven.
[verwijderd]
0
quote:

Wired schreef op 5 mei 2015 07:23:

[...]

Het is maar dat u het weet; eddy is dé autoriteit op het gebied van Besi, zat er als eerste in, is de belangrijkste poster op dit forum en is natuurlijk een slimmere trader want hij ziet alles van te voren aankomen. Wat hij niet wil dat u weet is dat als hij zelf fors inkoopt hij de koers net zo hard als uzelf omhoog probeert te roepen maar als hij uit is gestapt hij de koers meer neerwaards potentieel vind hebben. Dankzij handig gebruik van meerdere accounts op dit forum denkt hij zo invloed te hebben op de koers. Sja je moet wat hè met je leven. Hahahaha

En hij kan ook aardig fantaseren.
Onroerend goed, 3 zaken, met vakantie in Curacao.
M.i. allemaal flauwe kul.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 5 mei 2015 09:36:

Is de correctie al voorbij zoals door velen wordt gesuggereerd? Nee, ik verwacht dat de terugval die enkele weken geleden werd ingezet nog een stuk dieper zal gaan. Er is ondertussen in de AEX ook sprake van een correctie volgens de door mij gehanteerde definitie (daling van minimaal 5%).
Indices die al in de correctiemodus zitten zijn vooral te vinden in Europa, maar ook Amerikaanse indices als de Russell 2000 en de SOX en enkele emerging markets (Sensex India) hebben al duidelijke signalen gegeven.
Oen, het is nu in Curacao 4 uur in de nacht.
Dan slapen de meeste mensen, zeker als ze met vakantie zijn.
918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 130,400
Verschil -5,600 (-4,12%)
Hoog 134,100
Laag 126,950
Volume 790.185
Volume gemiddeld 502.670
Volume gisteren 1.032.366

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront