BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi Mei 2015

918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

william01 schreef op 5 mei 2015 09:54:

alemaal is met twee l ( allemaal ) zelfde als je naam ronny2 twee nnnnnnnnn. :)
tikfout, bijgoochem.
[verwijderd]
0
quote:

william01 schreef op 5 mei 2015 09:54:

alemaal is met twee l ( allemaal ) zelfde als je naam ronny2 twee nnnnnnnnn. :)
lekker belangrijk!!

mijn calls zijn binnen!
Joseph185
0
quote:

jeremy 14 schreef op 5 mei 2015 10:10:

[...]

lekker belangrijk!!

mijn calls zijn binnen!
Calls gekocht . Welke?
[verwijderd]
0
quote:

Joseph185 schreef op 5 mei 2015 10:38:

[...]
Calls gekocht . Welke?
call juni 25 euro.
Joseph185
0
Voor 1,30 waarschijnlijk. alle 36 de contracten? Ik ben benieuwd. Maximale verlies 1,30 en maximale winst onbeperkt. Bij dit fonds zou je zomaar wel eens een knaller kunnen maken.
[verwijderd]
0
Daniel30
0
quote:

ronny2 schreef op 5 mei 2015 09:54:

[...]

Oen, het is nu in Curacao 4 uur in de nacht.
Dan slapen de meeste mensen, zeker als ze met vakantie zijn.
@ronny2,
je kunt zeggen wat je wilt, maar afgaand op de waardering worden de uitspraken van Eddy nog altijd meer gewaardeerd dan die van jouw en dat zelfs in een kortere deelname op dit forum dan jij....
[verwijderd]
0
quote:

Daniel30 schreef op 5 mei 2015 11:39:

[...]

@ronny2,
je kunt zeggen wat je wilt, maar afgaand op de waardering worden de uitspraken van Eddy nog altijd meer gewaardeerd dan die van jouw en dat zelfs in een kortere deelname op dit forum dan jij....
jongens en meisjes waar gaaaat dit over!!
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 5 mei 2015 09:36:

Is de correctie al voorbij zoals door velen wordt gesuggereerd? Nee, ik verwacht dat de terugval die enkele weken geleden werd ingezet nog een stuk dieper zal gaan. Er is ondertussen in de AEX ook sprake van een correctie volgens de door mij gehanteerde definitie (daling van minimaal 5%).
Indices die al in de correctiemodus zitten zijn vooral te vinden in Europa, maar ook Amerikaanse indices als de Russell 2000 en de SOX en enkele emerging markets (Sensex India) hebben al duidelijke signalen gegeven.
De AEX vertoont volgens jou definitie nog geen correctie hoor, namelijk -/- 3,39% sinds hoogste stand van 510 van 27- 4 -15, nu op 493.
AMX zit er wel tegen aan met -/- 4,7% sinds hoogste stand van 790 op 15-4-15, nu op 753.

De gang omhoog is er duidelijk uit en beleggers nemen winst, maar er zijn er ook velen die juist nu de kans zien om aandelen goedkoop op te pikken.

Ik denk niet dat de bodem onder de aandelen weg gaat vallen. Volumes, ook in Besi, zijn steeds hoger. Het TINA- effect, (There Is No Alternative) en economieen beginnen langzaam op stoom te komen, ondanks onzekerheid over Griekenland.
Consumenten bestedingen en vertrouwen is gegroeid etc.
Dus, dat koersen even terugvallen is normaal, what goes up, must go down. Onzekerheid over op welke termijn en wanneer? En wat doet doen de grote beleggers en de grote bulk van individuele aandelenkopers?

Pety
0
quote:

Daniel30 schreef op 5 mei 2015 11:39:

[...]

@ronny2,
je kunt zeggen wat je wilt, maar afgaand op de waardering worden de uitspraken van Eddy nog altijd meer gewaardeerd dan die van jouw en dat zelfs in een kortere deelname op dit forum dan jij....
Ik heb inhoudelijk niets op Eagle aan te merken.
Alleen die toon van hem..... Brrr, maar oké ik kan slecht tegen arrogante mensen.
[verwijderd]
0
Dus... mensen hebben op de dividenduitkering gewacht en verkopen nu op een dusdanig niveau dat ze daar niets aan over houden...
Pety
0
quote:

RW1984 schreef op 5 mei 2015 11:51:

Dus... mensen hebben op de dividenduitkering gewacht en verkopen nu op een dusdanig niveau dat ze daar niets aan over houden...
Verkoop niks.
Onderbouwer
0
quote:

RW1984 schreef op 5 mei 2015 11:51:

Dus... mensen hebben op de dividenduitkering gewacht en verkopen nu op een dusdanig niveau dat ze daar niets aan over houden...
Ik heb dat dus ook nooit begrepen. Ze doen net alsof dividend 3x zo veel waard is als de koerswaarde.
Daniel30
0
quote:

Adampost schreef op 5 mei 2015 11:47:

[...]

De AEX vertoont volgens jou definitie nog geen correctie hoor, namelijk -/- 3,39% sinds hoogste stand van 510 van 27- 4 -15, nu op 493.
AMX zit er wel tegen aan met -/- 4,7% sinds hoogste stand van 790 op 15-4-15, nu op 753.

De gang omhoog is er duidelijk uit en beleggers nemen winst, maar er zijn er ook velen die juist nu de kans zien om aandelen goedkoop op te pikken.

Ik denk niet dat de bodem onder de aandelen weg gaat vallen. Volumes, ook in Besi, zijn steeds hoger. Het TINA- effect, (There Is No Alternative) en economieen beginnen langzaam op stoom te komen, ondanks onzekerheid over Griekenland.
Consumenten bestedingen en vertrouwen is gegroeid etc.
Dus, dat koersen even terugvallen is normaal, what goes up, must go down. Onzekerheid over op welke termijn en wanneer? En wat doet doen de grote beleggers en de grote bulk van individuele aandelenkopers?

Adampost,
helemaal juist, ik zie dit ook als een tijdelijke terugval. Besi gaat wel weer omhoog, langzaam maar zeker en die 35 euro komt ook wel weer in zicht alleen niet vandaag of morgen.
[verwijderd]
0
Sterker nog, je kunt nou zelfs goedkoper inkopen, dat hele dividendverhaal gaat niet op vandaag.
Daniel30
0
Ach het dividend lijkt heel wat..maar je moet maar zo denken;
als ik die 11,08 euro (koers aandeel begin 2014) vorig jaar op de bank had gezet had ik geld moeten toeleggen, nu heb ik verdient koerswinst van ruim 10 euro per aandeel en krijg nog eens 1,50 euro als extra waardering...levert mij dus toch weer 13,50 per aandeel op.
Is toch meer dan die stomme bank..;-)
[verwijderd]
0
ik snap nog steeds niet waarom mensen nu verkopen. Winstnemingen?! Had dan rond de 30 verkocht of wacht gewoon dat minstens het dividend is ingelopen. Blijkbaar hebben de huidge vekopers weinig vertrouwen op een oplopende koers de komende tijd.
En over onduidelijkheid voor H2 et. wil ik niets meer lezen.
Besi heeft minstens een visie en stategie om het bedrijf verder te brengen dus dan hebben zij zeker verwachtingen voor de toekomst. En H2 begint al over een kleine 2 maanden, dus dat is niet ver weg.
[verwijderd]
0
quote:

Daniel30 schreef op 5 mei 2015 12:00:

Ach het dividend lijkt heel wat..maar je moet maar zo denken;
als ik die 11,08 euro (koers aandeel begin 2014) vorig jaar op de bank had gezet had ik geld moeten toeleggen, nu heb ik verdient koerswinst van ruim 10 euro per aandeel en krijg nog eens 1,50 euro als extra waardering...levert mij dus toch weer 13,50 per aandeel op.
Is toch meer dan die stomme bank..;-)
Ik heb ze toen ik nog niet zo lang aan het beleggen was in mijn handen gehad voor 9 euro ergens in 2013 en omdat ik niet genoeg kennis had van wat ik precies in handen had en van hoe je bepaalt wat de waarde van iets is heb ik ze op 9,50 weer verkocht. Nu heb ik ze op de cijferdag weer opgepakt en ik zou willen zeggen dat ik er in ieder geval meer van snap dan toen. Met het juiste beursklimaat kan dit aandeel gewoon weer terug naar 30, en als ook kwartaal 3 goed is mag de koers nog hoger.
918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 9 mei 2024 17:39
Koers 130,950
Verschil +4,550 (+3,60%)
Hoog 136,450
Laag 129,450
Volume 743.319
Volume gemiddeld 525.004
Volume gisteren 269.203

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront