Sopheon « Terug naar discussie overzicht

Weekdraadje 11 - 2013

125 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Hendrik de tweede
4
Zeau, gelukkig toch nog een weekdraadje met het woord Soof.
bedankt Bartus voor bijdrage 26.753

Ed Verbeek
2
quote:

Hendrik de tweede schreef op 10 maart 2013 17:58:

Zeau, gelukkig toch nog een weekdraadje met het woord Soof.
bedankt Bartus voor bijdrage 26.753
Ja en wát voor bijdrage!
Dit is zéker een nieuw weekdraadje waard,
want het weer een pennevrucht van Tena Lyons (ook wel aangeduid als Tena Lady),
de nieuwste Miss-marketing-Sopheon,
duidelijk herkenbaar aan dezelfde zinnen die ook rijkelijk vloeiden uit haar geruchtmakende artikel over 'The Greek yoghurt revolution', waar BS in zijn vórige weekdraadje op wees: www.iex.nl/Forum/Topic/1295176/1/Week... .
Menig creamy hoogtepunt van Tena Lady deelden wij met haar: www.iex.nl/Forum/Topic/1295176/1/Week...

Hier de exacte overeenkomsten tussen dit artikel (hieronder aangeduid met '2') en haar artikel over de 'The Greek yoghurt revolution' (aangeduid met '1'):

1. As a Food and Beverage manufacturer operating within a realm of fierce competition and constant market change
2. Consumer product markets are characterised by constant market change,
and the food and drinks sector is no different.

1. food and beverage companies, product failure rates are high – sometimes upward of 90%.
2. in the [food and beverage] market; failure rates are sometimes upward of 90 per cent.

1. organizations are often turning to new and improved products to help them grow market share, and these new and improved products frequently come out of a changing market demand and consumer preference.
2. Manufacturers are turning to new and improved products to help them grow market
share, and these products frequently come out of changing market
demand and consumer preference.


1. Successful CPG companies have to be equipped to create and shift products and portfolios in response to changing markets and consumer preferences to not only succeed, but to survive.
2. To stay relevant and successful —in some cases to survivecompanies must be equipped to quickly create products and shift product portfolios.

1. The failure of Hostess Brands is now opening up a new innovation opportunity for other companies – at least those that can innovate quickly – to take their place.
2. the failure of an iconic brand opening up a new innovation opportunity for others
—at least
, for those that can innovate quickly—to take their place.

1. organizations looking to drive growth through innovation must understand and effectively manage all stages of the innovation lifecycle – innovation planning, idea and concept development, gated process management, and portfolio optimization.
2. Companies looking to drive growth through innovation must understand and effectively manage all stages of the innovation lifecycle – innovation planning, idea and concept development, product development, and optimisation of the product portfolio.

1. will empower organizations to focus resources on the highest-value brand innovations and meet ever-changing customer needs, helping to identify the right products to bring
to market

2. will empower them to focus resources on the highest-value brand innovations and
meet
new customer needs, identify the right ideas to develop and bring successful new products to market.

1. leading practices that can help improve
innovation performance
2. Leading innovators [...] practices [...] to maximise the effectiveness of their
innovation performance

Dus BS, je bent hier wérkelijk iets bijzonders voor Sopheon op het spoor gekomen; een schrijfster waar we met z'n allen nog veel plezier mee gaan beleven! (al dan niet ingeleid met smeuïge Griekse yoghurt)
Ik ben benieuwd hoe veel vaker we deze zelfde teksten van Tena Lady opnieuw voorgeschoteld krijgen. Smakelijk eten!

{:<))))

Eddepet -altijd-trek- Verbeek
[verwijderd]
0
quote:

Ed Verbeek schreef op 10 maart 2013 23:11:

[...]
Ja en wát voor bijdrage!
Dit is zéker een nieuw weekdraadje waard,
want het weer een pennevrucht van Tena Lyons (ook wel aangeduid als Tena Lady),
de nieuwste Miss-marketing-Sopheon,
duidelijk herkenbaar aan dezelfde zinnen die ook rijkelijk vloeiden uit haar geruchtmakende artikel over 'The Greek yoghurt revolution', waar BS in zijn vórige weekdraadje op wees: www.iex.nl/Forum/Topic/1295176/1/Week... .
Menig creamy hoogtepunt van Tena Lady deelden wij met haar: www.iex.nl/Forum/Topic/1295176/1/Week...

Hier de exacte overeenkomsten tussen dit artikel (hieronder aangeduid met '2') en haar artikel over de 'The Greek yoghurt revolution' (aangeduid met '1'):

1. As a Food and Beverage manufacturer operating within a realm of fierce competition and constant market change
2. Consumer product markets are characterised by constant market change,
and the food and drinks sector is no different.

1. food and beverage companies, product failure rates are high – sometimes upward of 90%.
2. in the [food and beverage] market; failure rates are sometimes upward of 90 per cent.

1. organizations are often turning to new and improved products to help them grow market share, and these new and improved products frequently come out of a changing market demand and consumer preference.
2. Manufacturers are turning to new and improved products to help them grow market
share, and these products frequently come out of changing market
demand and consumer preference.


1. Successful CPG companies have to be equipped to create and shift products and portfolios in response to changing markets and consumer preferences to not only succeed, but to survive.
2. To stay relevant and successful —in some cases to survivecompanies must be equipped to quickly create products and shift product portfolios.

1. The failure of Hostess Brands is now opening up a new innovation opportunity for other companies – at least those that can innovate quickly – to take their place.
2. the failure of an iconic brand opening up a new innovation opportunity for others
—at least
, for those that can innovate quickly—to take their place.

1. organizations looking to drive growth through innovation must understand and effectively manage all stages of the innovation lifecycle – innovation planning, idea and concept development, gated process management, and portfolio optimization.
2. Companies looking to drive growth through innovation must understand and effectively manage all stages of the innovation lifecycle – innovation planning, idea and concept development, product development, and optimisation of the product portfolio.

1. will empower organizations to focus resources on the highest-value brand innovations and meet ever-changing customer needs, helping to identify the right products to bring
to market

2. will empower them to focus resources on the highest-value brand innovations and
meet
new customer needs, identify the right ideas to develop and bring successful new products to market.

1. leading practices that can help improve
innovation performance
2. Leading innovators [...] practices [...] to maximise the effectiveness of their
innovation performance

Dus BS, je bent hier wérkelijk iets bijzonders voor Sopheon op het spoor gekomen; een schrijfster waar we met z'n allen nog veel plezier mee gaan beleven! (al dan niet ingeleid met smeuïge Griekse yoghurt)
Ik ben benieuwd hoe veel vaker we deze zelfde teksten van Tena Lady opnieuw voorgeschoteld krijgen. Smakelijk eten!

{:<))))

Eddepet -altijd-trek- Verbeek
Welnu Ed dat is een behoorlijke lap tekst.
Had je echt niet kunnen volstaan dan met te melden dat het geplaatste bericht voor 90% gelijk was aan het vorige.

Vindt overigens de reactie een beetje flauw, want eerlijk gezegd komt het op mij een beetje denigrerend over, maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening waar ik ongetwijfeld helemaal alleen in zal staan.

Waarom moet dat nu eigenlijk steeds op zo'n manier.

Groet he.

Frank.

Ed Verbeek
0
quote:

Theophiel schreef op 11 maart 2013 21:11:

[...]

Welnu Ed dat is een behoorlijke lap tekst.
Had je echt niet kunnen volstaan dan met te melden dat het geplaatste bericht voor 90% gelijk was aan het vorige.

...
Waarom moet dat nu eigenlijk steeds op zo'n manier.
Het 'moet' niet zo, maar ik houd nu eenmaal van een degelijke tekstanalyse. Een soort hobby dus.
Je kan eraan aflezen dat er zorgvuldig te werk is gegaan door deze nieuwe marketingmanager; er is goed nagedacht over elk gewijzigd woordje. Ik kan dat wel waarderen, maar dat zie je pas als je de hele tekst helemaal uitschrijft.
Maar die bijnaam.., ja dat is wel flauw; daar geef ik je gelijk in. Ok, doe ik dus niet meer.
Groeten maar weer.
Ed Verbeek
0
quote:

Bertus S schreef op 11 maart 2013 17:50:

ITEA & ARTEMIS matchmakers in European innovation

www.hightechcampus.com/welcome/articl...

Bertus S.
En ook hier komt het woord Sopheon in voor!

"Sopheon, one of our participants, told me the following: “If we hadn’t joined an ITEA project, we would never have been able to work on such a scale”."

Wel een beetje vreemde mededeling want Sopheon werkt toch echt veel vaker op zo'n schaal en zelfs nog op veel grotere (denk aan TARDEC en BASF)!

Eddepet -welcome-in-wonderland- Verbeek
[verwijderd]
0
quote:

Ed Verbeek schreef op 12 maart 2013 07:29:

[...]
En ook hier komt het woord Sopheon in voor!

"Sopheon, one of our participants, told me the following: “If we hadn’t joined an ITEA project, we would never have been able to work on such a scale”."

Wel een beetje vreemde mededeling want Sopheon werkt toch echt veel vaker op zo'n schaal en zelfs nog op veel grotere (denk aan TARDEC en BASF)!

Eddepet -welcome-in-wonderland- Verbeek
Kan je nagaan wat dit weer opleverd. Wat was het ook al weer, Tardec na al die jaren ongeveer 30duizend, maar ik zal wel te hoog zitten.
apollo
1
quote:

Ed Verbeek schreef op 12 maart 2013 07:29:

[...]
En ook hier komt het woord Sopheon in voor!

"Sopheon, one of our participants, told me the following: “If we hadn’t joined an ITEA project, we would never have been able to work on such a scale”."

Wel een beetje vreemde mededeling want Sopheon werkt toch echt veel vaker op zo'n schaal en zelfs nog op veel grotere (denk aan TARDEC en BASF)!

Eddepet -welcome-in-wonderland- Verbeek
Zal wel weer als een nachtkaars uit gaan.

appie
Hendrik de tweede
3
quote:

Bertus S schreef op 10 maart 2013 15:35:

business-reporter.co.uk/2013/03/innov...

Bertus S.
Waar is de tijd gebleven dat het openen van een nieuw weekdraadje automatisch 10 ABtjes opleverde?

de groeten van Hendrikus
Ed Verbeek
1
quote:

Hendrik de tweede schreef op 17 maart 2013 18:15:

[...]
Waar is de tijd gebleven dat het openen van een nieuw weekdraadje automatisch 10 ABtjes opleverde?

de groeten van Hendrikus
Nu je het zegt; zelfs geen énkele aanbeveling voor de opening, dat is wel héél bar.
Nou BS, van mij heb je een ABtje gekregen voor dat fraaie epistel!

{:<))))

Ed -van-retteketet-tot-hopsasa- Verbeek
Hendrik de tweede
0
quote:

Ed Verbeek schreef op 17 maart 2013 19:35:

[...]
Nu je het zegt; zelfs geen énkele aanbeveling voor de opening, dat is wel héél bar.
Nou BS, van mij heb je een ABtje gekregen voor dat fraaie epistel!

{:<))))

Ed -van-retteketet-tot-hopsasa- Verbeek
Ed, ik vond het ook zoooo zielig...
van mij ook maar zo n rentepuntje voor de moeite,

de groeten van Hendrikus
[verwijderd]
1
quote:

Ed Verbeek schreef op 17 maart 2013 19:35:

[...]
Nu je het zegt; zelfs geen énkele aanbeveling voor de opening, dat is wel héél bar.
Nou BS, van mij heb je een ABtje gekregen voor dat fraaie epistel!

{:<))))

Ed -van-retteketet-tot-hopsasa- Verbeek
Ed,

Ik heb in jou eerder ontdekt:
genialiteit; humor; en nu bovendien nog muzikaliteit!!...............
Ed ik geef je op voor de volgende Soof Kids sorry ik bedoel Voice Kids.

groet
feeling
smith&jones
1
quote:

Hendrik de tweede schreef op 10 maart 2013 17:58:

Zeau, gelukkig toch nog een weekdraadje met het woord Soof.
bedankt Bartus voor bijdrage 26.753

Het aantal posts van BS begint het gemiddeld volume van Soof te benaderen.

Zo het enige betekenis heeft, welke zou dat dan zijn ??

S&J.
Bijlage:
[verwijderd]
0
Lukt het jullie wel allemaal zo gezellie samen over en tegen één persoon.

Schaam jullie eens gauw.
Bertus S
1
quote:

Theophiel schreef op 18 maart 2013 20:34:

Lukt het jullie wel allemaal zo gezellie samen over en tegen één persoon.

Schaam jullie eens gauw.
{:<)))))

Ach Frank, laat ze, de verveling slaat blijkbaar toe...................

Bertus S
Ed Verbeek
1
quote:

Theophiel schreef op 18 maart 2013 20:34:

Lukt het jullie wel allemaal zo gezellie samen over en tegen één persoon.

Schaam jullie eens gauw.
Goed dat je het voor BS opneemt Frank.
Af en toe een grapje moet kunnen en tot het bereiken van de 5 cent was het zo'n decennium lang zelfs een ongeschreven wet dat elk kritisch geluid door de hongerige roedel wolven van het rozebrillendragersgilde werd besprongen, aan de zijlijn telkens lachend toegejuicht door iemand die zich, althans voor het oog, beschaafder opstelt, maar nu loopt het werkelijk de spuigaten uit; humor heeft zijn grenzen!

Gelukkig dat BS het nog wél luchtig opvat (zie hier vlak boven).
ABtje dus voor Bertus.......................

{:<))))

Eddekedet -en-nog-zo-wat- Verbeek
PS
Ik verwacht voor vandaag een hogere omzet.
Bijna alle lichten staan op groen voor Sopheon.
Overmorgen verschijnt het Preliminary statement of annual report en het is al bekend dat dat er beter uitziet dan vorig jaar! Wie opent daar een nieuw draadje voor?
[verwijderd]
2
quote:

Ed Verbeek schreef op 19 maart 2013 07:33:

[...]

Overmorgen verschijnt het Preliminary statement of annual report en het is al bekend dat dat er beter uitziet dan vorig jaar! Wie opent daar een nieuw draadje voor?

Beste Ed, goedemorgen.

lettend op het feit dat het forum niet het "Sopheon" forum meer is, maar wel het Ëd Verbeek" forum, ligt het voor de hand dat de eer om weer een draadje te openen aan jou toegedicht mag worden.

Met een aller vriendelijkste groet,

Frank.
Ed Verbeek
0
quote:

Theophiel schreef op 19 maart 2013 08:14:

[...]

Beste Ed, goedemorgen.

lettend op het feit dat het forum niet het "Sopheon" forum meer is, maar wel het Ëd Verbeek" forum, ligt het voor de hand dat de eer om weer een draadje te openen aan jou toegedicht mag worden.

Met een aller vriendelijkste groet,

Frank.
Stiekem hoopte ik al op zo'n antwoord, Frank. :-)
Ik zal daarom de honeurs waarnemen.

PS
Ook de eer dat er een forum naar me vernoemd wordt, is me nog nooit te beurt gevallen, maar het is waar: dit forum gaat me zeer na aan het hart.
125 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX 918,67 +16,99 +1,88% 05 jun
AMX 924,23 +5,21 +0,57% 05 jun
ASCX 1.251,21 +7,32 +0,59% 05 jun
BEL 20 3.906,85 -12,61 -0,32% 05 jun
Germany40^ 18.638,80 +62,86 +0,34% 05 jun
US30^ 38.802,20 0,00 0,00% 05 jun
US500^ 5.353,96 0,00 0,00% 05 jun
Nasd100^ 19.026,60 0,00 0,00% 05 jun
Japan225^ 38.968,70 0,00 0,00% 05 jun
WTI 74,13 +0,81 +1,10% 05 jun
Brent 78,41 +0,94 +1,21% 05 jun
EUR/USD 1,0874 -0,0005 -0,05% 01:18
BTC/USD 71.204,26 +619,04 +0,88% 01:18
Gold spot 2.356,14 +29,24 +1,26% 01:18
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer
BESTEL HIER UW TICKETS VOOR DE IEX BELEGGERSDAG > EEN DAG VOL INSPIRERENDE SPREKERS EN KOOPTIPS!

Stijgers & Dalers

Stijgers Laatst +/- % tijd
ASML 943,600 +70,700 +8,10% 05 jun
BESI 139,500 +6,300 +4,73% 05 jun
ASMI 677,200 +30,200 +4,67% 05 jun
Dalers Laatst +/- % tijd
ArcelorMittal 23,360 -0,460 -1,93% 05 jun
RANDSTAD NV 48,030 -0,660 -1,36% 05 jun
Akzo Nobel 62,980 -0,820 -1,29% 05 jun

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront