ACCSYS TECHNOLOGIES PLC « Terug naar discussie overzicht

Alle seinen op groen

531 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 » | Laatste
jakhals
0
Le bois de tous les superlatifs

Posté le 28 oct 2015 à 11:10:33 et mis à jour le 28 oct 2015 à 16:45:52par : Bati-journal

logo-accoya-270x90Fort de 80 années de recherche et développement, Accoya® est une véritable révolution technologique dans le domaine du bois.

Issu de forêt certifiée et créé grâce à un procédé breveté de modification moléculaire appelé « acétylation », le bois Accoya est doté de nouvelles propriétés lui permettant de rivaliser avec les meilleurs bois tropicaux.

Accoya-wood-resizeAccoya® est un bois écologique stable et durable, dont les performances ont été testées et démontrées par de nombreux instituts internationaux. Il peut être utilisé en toute confiance pour des applications extérieures. Des milliers de projets ont déjà vu le jour à travers le monde en fenêtre, terrasse, bardage, structurel et autres aménagements.

batijournal.com/le-bois-de-tous-les-s...
jakhals
0
jakhals
0
La casa ofrece una imagen contrapuesta en sus dos fachadas longitudinales. La de acceso, más hermética y opaca, se protege mediante un sistema de lamas orientables y motorizadas de madera de accoya blanqueada. A la vez que se protege del soleamiento, se veta la visibilidad desde la calle.
www.elnortedecastilla.es/gente-estilo...
jakhals
0
Medite Tricoya Extreme als basis brandwerende deuren

Productnieuws | Door de redactie

Geplaatst: 06-10-2015

Medite Tricoya Extreme als basis brandwerende deuren

Deurenproducent Weekamp Deuren uit Dedemsvaart gebruikt bij de productie van haar brandwerende deuren het Medite Tricoya Extreme plaatmateriaal als dekplaat. De deuren die hiermee worden vervaardigd, zijn recent door Efectis Nederland succesvol getest op 60 minuten brandwerendheid.
www.bouwformatie.nl/productnieuws/med...
jakhals
0
wanneer je nu op internet kijkt en zoekt op tricoya en accoya dan kan het je niet ontgaan dat ze hard aan de weg timmeren om de grootste en beste producent worden van duurzaam eco-friendly hout.
met het oog op de nodige uitbreidingen verwacht ik dat ze over hun break even point heen gaan dit jaar en dan zal er een mooie stijging aankomen is mijn mening. en dat zal dan bij de aankomende cijfers knallend worden medegedeeld....

Accsys maakte dinsdag bekend dat als gevolg van hogere verkochte volumes en prijsverhogingen het operationele verlies (EBITDA) in het boekjaar dat eindigde op 31 maart met 52% verbeterde naar EUR2,4 miljoen ten opzichte van EUR5,0 miljoen in dezelfde periode een jaar eerder. De totale omzet groeide met 38% tot EUR46,1 miljoen.
Vanwege de snel veranderende omstandigheden in zijn markten wil Accsys geen specifieke outlook geven voor het huidige boekjaar. Wel verwacht het bedrijf dat de positieve kasstroom, die in het vierde kwartaal voor het eerst bereikt werd, door zal zetten.
www.beurs.nl/nieuws/buitenland/376010...
jakhals
0
Accsys Technologies joins the World Wide Fund (WWF) campaign against forest destruction

07 Jul 15
- Producer of Accoya wood calls on government to improve the enforcement of the European Union Timber Regulation
-The goal is to end deforestation around the world and to shift to 100% sustainable wood products by 2020

Accsys Technologies, the chemical technology company and producer of Accoya, the world leading modified wood product, has strengthened its commitment to responsible forest trade by joining the WWF campaign against forest destruction.

The campaign calls on the UK Government to close legal loopholes in the European Union Timber Regulation (EUTR), which currently mean that less than 50% of the value of timber products coming into Europe has a confirmed legal source. WWF’s goal is to help end deforestation around the world with a shift to 100% sustainable timber and wood products by 2020.

Illegal and unsustainable logging contributes to deforestation and degradation across the world’s most important forest regions such as Russia’s Far East, Central Africa, Latin America and South East Asia and has a massive impact on the habitats of some of the world’s most endangered species, as well as local people and indigenous communities in some of the world’s poorest countries.

By partnering with WWF, Accsys hopes to raise awareness about the transnational issue of deforestation whilst also working towards promoting Accoya as a replacement wood product.
TheSnurks
0
quote:

Jan Willem schreef op 28 oktober 2015 11:49:

[...]

Ik zag echt de home pagina die nu het midden hield van de pagina's decking en cladding & siding . met een iets andere tekst en veel foto's .
het is inderdaad veranderd, maar misschien gaat het er om wat er eerst wel op stond en nu niet meer.

om een voorbeeld te geven wie is nu het huidige bestuur dat stond er eerst wel op.

iemand hier merkte op de naam Jeff Jaffrey zowel op de oude site voorkwam als op de site van CBM , ook is het hele lap tekst over wanneer de naijing fabriek het eerste hout zou leveren verdwenen.

interessante ontwikkelingen, ben wel nieuwsgierig wanneer cbm een plek krijgt op LSE AIM Markt.

duren de onderhandelingen met investeerders over geld en hoeveel belang / aandelen ze in het vernieuwde Diamondwood krijgen langer dan gedacht. Of is deze tijde periode normaal? Als maar wachten.

Jan Willem
0
quote:

TheSnurks schreef op 28 oktober 2015 20:51:

[...]

het is inderdaad veranderd, maar misschien gaat het er om wat er eerst wel op stond en nu niet meer.

om een voorbeeld te geven wie is nu het huidige bestuur dat stond er eerst wel op.

iemand hier merkte op de naam Jeff Jaffrey zowel op de oude site voorkwam als op de site van CBM , ook is het hele lap tekst over wanneer de naijing fabriek het eerste hout zou leveren verdwenen.

interessante ontwikkelingen, ben wel nieuwsgierig wanneer cbm een plek krijgt op LSE AIM Markt.

duren de onderhandelingen met investeerders over geld en hoeveel belang / aandelen ze in het vernieuwde Diamondwood krijgen langer dan gedacht. Of is deze tijde periode normaal? Als maar wachten.

Dat is het nu juist na maanden iedere dag gekeken hebben op de New issues pagina van de AIM heb ik dan doorgekregen dat de aanvrage nooit is gedaan door CBM terwijl ze dat zo belangrijk vonden .Ik ben dus wel nijdig over mijzelf want ik heb mij laten foppen . Voor Accsys is dat anders het is of een poging geweest om de verloren zoon weer terug te krijgen iets wat ik heel goed kan begrijppen ,of tot zoverre het opgerichte CBM echt was is de overname waarschijnlijk mislukt .Ook kan het zijn dat door een andere constructie de overname toch tot stand gekomen is en dat de shares nu uitbetaald zijn in aandelen Accsys .Zelf denk ik aan het laatste, het zou me prachtig zijn .
TheSnurks
0
Kan CBM dat zomaar besluiten om niet naar de Aim Market te gaan. ze zijn in februari naar de beurs gegaan. Dus mensen die geld erin hebben gestopt. Hoe weinig ook, zijn die hun geld kwijt dan? het aandeel is verhandelbaar geweest voor de particulier. Het lijkt me dat ze dat niet zomaar kunnen doen.

benbelegger
0
quote:

TheSnurks schreef op 29 oktober 2015 09:51:

Kan CBM dat zomaar besluiten om niet naar de Aim Market te gaan. ze zijn in februari naar de beurs gegaan. Dus mensen die geld erin hebben gestopt. Hoe weinig ook, zijn die hun geld kwijt dan? het aandeel is verhandelbaar geweest voor de particulier. Het lijkt me dat ze dat niet zomaar kunnen doen.

Ik vraag mij ook al lang af waar zij gebleven zijn. De site van Diamond Wood was er een hele tijd uit, is nu weer even terug, maar in de oude setting, niets veranderd in meer dan 2 jaar tijd. Óf de heren zijn bezig met iets groots daar in China óf ze zijn er met de centen vandoor. In ieder geval is het dood-en doodstil.

CBM is in iets meer dan een half jaar tijd als uit het niets naar grote hoogte gegaan. Je kunt je afvragen hoe dat mogelijk is. Onder deze link een gedeelte van het verloop en hoe daarop gereageerd werd:

www.discussthemarket.com/company/cbm/...

En misschien is het handig om deze meneer Jeff een beetje in de gaten te houden i.v.m. DW:

www.cleantechbuildingmaterials.com/ab...

en op de site van DW:

diamondwoodchina.com/English/aboutdia...

Hij weet hoe hij aan geld moet komen, dat is duidelijk.
Maar als je ziet wat er van Diamond Wood is terecht gekomen, dan verbaasd mij de stilte rondom dit hele gebeuren niet echt. Men was dít en dan weer dát van plan, maar uiteindelijk werd het een dikke strop voor Accsys. Hopelijk komt er eindelijk eens iets goeds uit het verplichte samenwerkingsverband tussen Accsys en DW.

Jan Willem
0
quote:

benbelegger schreef op 29 oktober 2015 10:41:

[...]

Ik vraag mij ook al lang af waar zij gebleven zijn. De site van Diamond Wood was er een hele tijd uit, is nu weer even terug, maar in de oude setting, niets veranderd in meer dan 2 jaar tijd. Óf de heren zijn bezig met iets groots daar in China óf ze zijn er met de centen vandoor. In ieder geval is het dood-en doodstil.

CBM is in iets meer dan een half jaar tijd als uit het niets naar grote hoogte gegaan. Je kunt je afvragen hoe dat mogelijk is. Onder deze link een gedeelte van het verloop en hoe daarop gereageerd werd:

www.discussthemarket.com/company/cbm/...

En misschien is het handig om deze meneer Jeff een beetje in de gaten te houden i.v.m. DW:

www.cleantechbuildingmaterials.com/ab...

en op de site van DW:

diamondwoodchina.com/English/aboutdia...

Hij weet hoe hij aan geld moet komen, dat is duidelijk.
Maar als je ziet wat er van Diamond Wood is terecht gekomen, dan verbaasd mij de stilte rondom dit hele gebeuren niet echt. Men was dít en dan weer dát van plan, maar uiteindelijk werd het een dikke strop voor Accsys. Hopelijk komt er eindelijk eens iets goeds uit het verplichte samenwerkingsverband tussen Accsys en DW.

Zo slecht is het nu ook weer niet ,MR Akeyuth Anchanbutra is de Chairman van Diamond wood zie Bloomberg en dat is best wel een goed zakenman .De meeste shares waren al in handen van Accsys en Diamond wood heeft tot nu toe altijd de contributie betaald dus zoveel verlies is er helemaal niet momenteel .
benbelegger
0
Hoe het precies allemaal in elkaar steekt: ik heb geen idee.
Vijf jaar geleden wou Cementwagen er ook het zijne van weten ( en ik wil hem alsnog een AB erbij geven...):

www.debeurs.nl/Forum/Topic/1259998/1/...

TheSnurks
0
quote:

Jan Willem schreef op 29 oktober 2015 11:00:

[...]

Zo slecht is het nu ook weer niet ,MR Akeyuth Anchanbutra is de Chairman van Diamond wood
diamondwoodchina.com/English/aboutdia...

Jan Willem
0
quote:

TheSnurks schreef op 29 oktober 2015 11:17:

[...]

diamondwoodchina.com/English/aboutdia...

Dat is van 2010 en dus oud momenteel is het volgens bloomberg toch heus MR Akeyuth en die heb ik al eens gezocht op naam met het internet .Naar het schijnt heeft ook hij veel geld in DW gestoken ,met Accsys samen is het direct voldoende voor een meerderheid .
TheSnurks
0
quote:

Jan Willem schreef op 29 oktober 2015 11:36:

[...]

Dat is van 2010 en dus oud momenteel is het volgens bloomberg toch heus MR Akeyuth en die heb ik al eens gezocht op naam met het internet .Naar het schijnt heeft ook hij veel geld in DW gestoken ,met Accsys samen is het direct voldoende voor een meerderheid .
kunt u mij vertellen wanneer de goede meneer is aangetreden.
Dit moet na 18-09-2013

www.ft.com/intl/cms/s/0/71fb59d4-204b...

Diamond Wood denies it is in breach of contract and David Sumner, its chief executive, says Accsys’ actions forced it to abandon its fundraising, flotation and reverse takeover – which could have capitalised the company at close to €100m, nearly double the market value of Accsys.
Jan Willem
0
Je kunt dat toch ook gewoon heel makkelijk zelf even op de zoekmachine opzoeken . Diamond wood China en dan komt Bloomberg er van zelf al bij .Of probeer de link maar dan moet je waarschijnlijk ook nog even zoeken .Je opgegeven site werkt niet goed en ik heb geen zin om er door heen te gaan ploegen www.bloomberg.com/.../stocks/private/...
[verwijderd]
0
quote:

Jan Willem schreef op 28 oktober 2015 22:21:

[...]

Dat is het nu juist na maanden iedere dag gekeken hebben op de New issues pagina van de AIM heb ik dan doorgekregen dat de aanvrage nooit is gedaan door CBM terwijl ze dat zo belangrijk vonden .Ik ben dus wel nijdig over mijzelf want ik heb mij laten foppen . Voor Accsys is dat anders het is of een poging geweest om de verloren zoon weer terug te krijgen iets wat ik heel goed kan begrijppen ,of tot zoverre het opgerichte CBM echt was is de overname waarschijnlijk mislukt .Ook kan het zijn dat door een andere constructie de overname toch tot stand gekomen is en dat de shares nu uitbetaald zijn in aandelen Accsys .Zelf denk ik aan het laatste, het zou me prachtig zijn .
Ze gaan pas naar AIM als de overname van DW slaagt,en dit proces kan tot 2 jaar duren..(maar dit/deze overname duurt niet zo lang)
Jan Willem
0
Aan The Snurks :vanmiddag was ik wat kortaf dat vind ik jammer .Kan het zijn dat de Chairman iemand anders is dan de Chief executive .Ik heb mij daar verleden maand nog soortgelijk in vergist en denk dat MR Akeyuth Anchanbutra in 2010 zich in DW heeft ingekocht ,dat zou 60% zijn later bleek dat minder dan 50% pas jaren later is hij zelf als Chairman bij DW gaan werken .
alida1
0
Als we nu naar de laat kijken ligt de weg naar boven echt wel open. Jammer dat dit straks weer geregisseerd gaat worden.
531 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX 905,10 0,00 0,00% 03 jun
AMX 930,38 0,00 0,00% 03 jun
ASCX 1.258,92 +13,33 +1,07% 03 jun
BEL 20 3.932,76 0,00 0,00% 03 jun
Germany40^ 18.571,90 -36,26 -0,19% 03 jun
US30^ 38.577,10 0,00 0,00% 03 jun
US500^ 5.286,88 0,00 0,00% 03 jun
Nasd100^ 18.612,70 0,00 0,00% 03 jun
Japan225^ 38.664,90 0,00 0,00% 03 jun
WTI 74,01 0,00 0,00% 03 jun
Brent 78,07 0,00 0,00% 03 jun
EUR/USD 1,0910 +0,0007 +0,06% 06:28
BTC/USD 69.232,44 +90,40 +0,13% 06:28
Gold spot 2.348,54 -2,29 -0,10% 06:28
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer
BESTEL HIER UW TICKETS VOOR DE IEX BELEGGERSDAG > EEN DAG VOL INSPIRERENDE SPREKERS EN KOOPTIPS!

Stijgers & Dalers

Stijgers Laatst +/- % tijd
ASR Nederland 45,480 +1,080 +2,43% 03 jun
PROSUS 33,885 +0,505 +1,51% 03 jun
ASML 880,500 +9,700 +1,11% 03 jun
Dalers Laatst +/- % tijd
DSM FIRMENICH AG 100,950 -4,700 -4,45% 03 jun
EXOR NV 99,550 -3,350 -3,26% 03 jun
BESI 133,150 -1,850 -1,37% 03 jun

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront