BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi Mei 2015

918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
aex010
0
quote:

bgc200 schreef op 6 mei 2015 15:08:

zoals het er nu naar uitziet gaan we in de min eindigen vandaag.
Verzwakkende dollar.

Die Amerikanen doen er alles aan om de dollar omlaag te drukken.
Diefstal van welvaart noemen ze dit.

Ongelofelijk trouwens wat er met BMW gebeurd. Positieve cijfers, goede outlook, en dan -2%.
Besi ook in het rood vandaag, denk je?
[verwijderd]
0
quote:

aex010 schreef op 6 mei 2015 15:18:

[...]
Besi ook in het rood vandaag, denk je?
De slangen van Goldman blijven volhouden dat de dollar verder gaat aansterken tot 0,95, wat dus betekent dat de dollar nog verder gaat verzwakken.

Dat heeft natuurlijk directe gevolgen voor de sales in US.

Ik verwacht een ergens rond de 0% vandaag. Hangt vanaf wat de nasdaq gaat doen zo.
[verwijderd]
0
Kulicke and Soffa Industries, Inc. staat nu 1% in de plus. En zakt dus niet weg.
En heeft dus nog steeds een hogere EPS2015 dan BESI.Nasdaq ook eindelijk weer eens UP. als wij boffen blijft BEsi in de plus vandaag. Hoewel BESI de hele dag hoger heeft gestaan dan nu.
[verwijderd]
0
Eerste half uur moet je niet naar kijken. Kan alle kanten op gaan. Over 20 minuten weten we het
[verwijderd]
0
Het valt toch op dat Besi een extra trap krijgt zodra de Amerikanen wakker zijn. Zou JPM ook zijn resterende belang aan het verkopen zijn?
Pety
0
quote:

Hibii schreef op 6 mei 2015 16:29:

Besi is gewoon naar de klote.
Wel een veranderd inzicht in nog geen 8 uur tijd.
[verwijderd]
0
quote:

RW1984 schreef op 6 mei 2015 16:22:

Het valt toch op dat Besi een extra trap krijgt zodra de Amerikanen wakker zijn. Zou JPM ook zijn resterende belang aan het verkopen zijn?
Heeft er niks mee te maken.
Het is puur valuta effect.

Heel Europa gaat naar de tering door de manipulatie van de dollar.

Leg maar eens de EUR/USD naast de AEX afgelopen tijd,
s23.postimg.org/54qxv2fwr/Capture.png

moooi he?
[verwijderd]
0
quote:

Pety schreef op 6 mei 2015 16:31:

[...]

Wel een veranderd inzicht in nog geen 8 uur tijd.
Ik ben een daytrader daarom hahah. Maar ik had echt niet verwacht dat hij rood zou gaan vandaag.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 6 mei 2015 16:32:

[...]

Heeft er niks mee te maken.
Het is puur valuta effect.

Heel Europa gaat naar de tering door de manipulatie van de dollar.

Leg maar eens de EUR/USD naast de AEX afgelopen tijd,
s23.postimg.org/54qxv2fwr/Capture.png

moooi he?
Het was uberhaupt beter geweest als beide landen tegelijk Qe hadden gestart. Nu is het verworden tot armpje drukken wie de goedkoopste munt heeft.
Pety
0
quote:

Hibii schreef op 6 mei 2015 16:32:

[...]
Ik ben een daytrader daarom hahah. Maar ik had echt niet verwacht dat hij rood zou gaan vandaag.
Er zit hier een aantal mensen op het forum dat veel kennis van zaken heeft. Uit hun posts kun je lezen dat deze sector erg volatiel is en over de redenen van de koersval van Besi.
Daar kun je als daytrader geluk mee hebben, maar ook pech.

Baal er ook van dat hij rood gegaan is. Gelukkig niet de grote val meegemaakt, maar desalniettemin staat mijn porto Besi nu ook zo'n 7% in de min.
Soms doe ik aan daytraden, maar meestal ben ik een middellange belegger. Ik had deze gekocht om wat langer vast te houden en doe dit nu gewoon totdat ik er winst op heb. Ik heb wel geleerd van de fout om niet meer te kopen voor dividend (wijze les van de Zwarte Ridder)... Al doende leert men -:).

Succes Hibii, hoop dat ze weer wat mogen stijgen zodat je ze vandaag of morgen toch weer kunt verkopen!
[verwijderd]
0
Tjah dan zou het 0,0 effect hebben. Wereldeconomie groeit niet zo hard, en groei dat er is wordt opgeslokt door de opkomende landen als China en India.

Enigste mogelijkheid voor de rest om te groeien is diefstal door manipulatie van de valuta. Let maar op, FED bereid zich voor op een komende crash. Woorden van Yellen vandaag suggereren dat. Meeting met IMF vandaag was ook puur om financiering veilig te stellen en de kraan naar Griekenland dicht te knijpen.

Binnenkort komt naar boven dat de rente verhoogd gaat worden en de dollar gaat instorten, waardoor de hele wereldeconomie gaat inklappen.

Echter gaat iedereen de vingers wijzen naar Europa en Griekenland, omdat dit op eerste gezicht de trigger gaat zijn.

Check anders eens 'Als de dollar valt' van Tegenlicht
[verwijderd]
0
quote:

Pety schreef op 6 mei 2015 16:39:

[...]

Er zit hier een aantal mensen op het forum dat veel kennis van zaken heeft. Uit hun posts kun je lezen dat deze sector erg volatiel is en over de redenen van de koersval van Besi.
Daar kun je als daytrader geluk mee hebben, maar ook pech.

Baal er ook van dat hij rood gegaan is. Gelukkig niet de grote val meegemaakt, maar desalniettemin staat mijn porto Besi nu ook zo'n 7% in de min.
Soms doe ik aan daytraden, maar meestal ben ik een middellange belegger. Ik had deze gekocht om wat langer vast te houden en doe dit nu gewoon totdat ik er winst op heb. Ik heb wel geleerd van de fout om niet meer te kopen voor dividend (wijze les van de Zwarte Ridder)... Al doende leert men -:).

Succes Hibii, hoop dat ze weer wat mogen stijgen zodat je ze vandaag of morgen toch weer kunt verkopen!
Dankjewel jij ook veel succes.
Ik had ze ook eergisteren en meteen eind van de dag verkocht met een kleine winstje. Ben ook blij dat ik ze niet heb behouden tot het ex-dividend. Vandaag helaas ongeveer 2,5% in de min. Maar het komt denk ik morgen wel goed. Hij kan niet elke dag blijven dalen. Straks blijft er niks meer van over hahah.
[verwijderd]
0
U.S. private sector adds 169,000 jobs in April: ADP
NEW YORK
(Reuters) - U.S. private employers added 169,000 jobs last month, the fewest since January 2014 and far below economists' expectations, a report by a payrolls processor showed on Wednesday.

Economists surveyed by Reuters had forecast the ADP National Employment Report would show a gain of 200,000 jobs.

March's private payrolls were revised down to an increase of 175,000 jobs from the previously reported 189,000.
The report is jointly developed with Moody's Analytics.

The ADP figures come ahead of the U.S. Labor Department's more comprehensive non-farm payrolls report on Friday, which includes both public and private-sector employment.

Economists polled by Reuters are looking for total U.S. employment to have grown by 224,000 jobs in April, up sharply from 126,000 in March. The unemployment rate is seen moving to 5.4 percent from 5.5 percent.
www.reuters.com/article/2015/05/06/us...
[verwijderd]
0
European Stocks Decline for a Second Day After Yellen’s Comments

European stocks slid for a second day, extending declines as the euro strengthened and Federal Reserve Chair Janet Yellen said equity market valuations are high.
The Stoxx Europe 600 Index slid 0.5 percent to 388.95 at 3:50 p.m. in London, having swung between losses of 1 percent and gains of 0.3 percent. U.S. equities fell as much as 0.6 percent after Yellen’s remarks before paring the drop, while the dollar weakened against the euro. An earlier report showing U.S. companies added fewer-than-forecast employees in April also helped send stocks lower.
“Consolidation will continue,” Guillermo Hernandez Sampere, who helps manage about 150 million euros ($169 million) at MPPM EK in Eppstein, Germany. “A lot of fast money was invested in falling euro and now they have to unwind positions. And you get liquidity by selling stocks. Anything that the Fed chair says you need to read between the lines. The Fed knows that if it raises the rates too soon it would hurt the economy and the valuations of stock markets.”
The Swiss Market Index plunged 1.5 percent for the worst performer among western-European markets. The U.K.’s FTSE 100 Index was little changed, paring an earlier advance, before an election on Thursday, with polls showing no clear winner.
Health-care shares were the biggest drag on the Stoxx 600, with Novartis AG and Roche Holding AG declining at least 1.7 percent.
Investors are also watching developments in Greek debt talks. European Central Bank officials will discuss whether to raise discounts on the collateral Greek banks pledge in exchange for emergency funding, two people familiar with the matter said. Tumbling Greek shares led European stocks to their lowest level in two months on Tuesday on concern that bailout negotiations will fail to secure funding in time to prevent the nation defaulting. The ASE Index added 2.9 percent today, after earlier losing as much as 1.8 percent.

www.bloomberg.com/news/articles/2015-...
[verwijderd]
0
Yellen: risico's in waardering aandelen
Van onze redactie
AMSTERDAM -
De waarderingen op de aandelenmarkten zijn momenteel 'in het algemeen vrij hoog', vindt Federal Reserve-voorzitter Janet Yellen. "En daar kleven mogelijk gevaren aan."
Yellen was woensdag te gast bij de Amerikaanse denktank Institute for New Economic Thinking. In een discussie met IMF-president Christine Lagarde waarschuwde Yellen voor de "vrij hoge" waarderingen op de aandelenmarkten. Ook is de Fed zich ervan bewust dat de obligatierentes een sprong kunnen maken als de centrale bank de rente verhoogd.
'Geen aanwijzing voor bubbel'
Tegelijkertijd vindt Yellen de de risico's voor de financiële stabiliteit in de VS 'gematigd' zijn. De Fed ziet momenteel geen aanwijzingen voor een 'bubbel' op de markten. De centrale bank houdt de ontwikkelingen wel scherp in de gaten, aldus Yellen.
In een voorbereide speech zei Yellen verder dat de Fed en andere toezichthouders 'behoorlijke vooruitgang' hebben geboekt in het repareren van fouten in het financiële systeem, die hebben geleid tot de zwaarste bankencrisis in decennia.
'Too big to fail'
Wel blijven de toezichthouders opletten of er nog hervormingen nodig zijn op andere terreinen. Volgens Yellen moet er bijvoorbeeld een oplossing worden gevonden voor de perceptie onder investeerders dat sommige financiële concerns 'too big to fail' zijn. Ofwel dat de overheid ze toch wel zal redden als de nood aan de man komt.
Volgens de Fed-voorzitter zijn de centrale bank en andere toezichthouders bezig om ervoor te zorgen dat ook de financiële reuzen failliet kunnen gaan, zonder dat de financiële stabiliteit van de VS in gevaar komt.
www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/24010...
[verwijderd]
0
quote:

Hibii schreef op 6 mei 2015 16:29:

Besi is gewoon naar de klote.
Betreft koersvorming wel. DAt klopt. Vooral door die blunderpresentatie van het bestuur. Maar goed de cijfers van BESI zijn tot nu toe goed. Beurzen worden even lager gezet en straks weer hoger, maar of BESi ook mee stijgt is de vraag. Je moet in dit fonds zeker niets kopenvoorlopig voor 15:00 uur.... Daarna zakt de koers toch steeds hard weg.
DeZwarteRidder
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 6 mei 2015 18:07:

[...]
Betreft koersvorming wel. DAt klopt. Vooral door die blunderpresentatie van het bestuur. Maar goed de cijfers van BESI zijn tot nu toe goed. Beurzen worden even lager gezet en straks weer hoger, maar of BESi ook mee stijgt is de vraag. Je moet in dit fonds zeker niets kopenvoorlopig voor 15:00 uur.... Daarna zakt de koers toch steeds hard weg.
Het bestuur heeft geen blunders gemaakt; in deze sector kan men per definitie niet verder dan een of twee kwartalen vooruit kijken; iedereen weet dat behalve newbie Marnie.
Kaviaar
0
Hebben jullie allemaal dividend zichtbaar in jullie portefeuille? Ik zit bij de Rabo, maar zie niets in mijn portefeuille staan, terwijl ik ze al op 30 april in bezit had? Ik ga morgen eens bellen.
918 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 42 43 44 45 46 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 jun 2024 17:35
Koers 147,750
Verschil +4,100 (+2,85%)
Hoog 148,750
Laag 144,200
Volume 566.505
Volume gemiddeld 494.542
Volume gisteren 630.710

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront