AMSTERDAM (AFN) - AkzoNobel heeft communicatiebureau MSLGROUP, onderdeel van Publicis, ingehuurd als zijn wereldwijde partner voor communicatie en public relations. Dat maakte het verf- en chemieconcern dinsdag bekend.
Er werden geen financiële details over de samenwerking gemeld. MSL zal met een team vanuit Londen de wereldwijde communicatie verzorgen voor AkzoNobel, en via lokale kantoren in belangrijke markten en regio's.
Meld u aan voor de Belegger.nl dagelijkse nieuwsbrief
en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op de beurs!
Lijkt me geen overbodige luxe.
De taal van de realiteit, wordt gegoten in psychologisch hapklare brokken.
Fout!!. 'Let's call a spade, a spade'.
Kiezen om een 'hype' rondom al het goede van AKZO te laten ontstaan, teneinde de koers op te blazen is geen teken van sterk zakelijk management. Of bestaat er twijfel dat zonder 'hype' Chemicals niet de beoogde hoofdprijs gaat halen?
Dus graag open communicatie over het waarom deze club wordt ingeschakeld. Te verzorgen door deze club? Wel een beetje vreemd? President Commissaris hier ligt een taak voor Uzelf.
Dat dromerige mannetje in het logo met armen wijdt(verbreidt), moet vervangen worden door De Hulk.