Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Autoaandelen

1.974 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
Christustepaard
0
www.porsche-se.com/filestore.aspx/def...

De porsche cijfers

een sales groei van + 13.0
tov een productie groei van + 97.9

Ziet er een beetje raar uit.

Ik had in Asia/Rest of world juist een hogere sales verwacht ipv - 6.1
[verwijderd]
0
'Ik had in Asia/Rest of world juist een hogere sales verwacht ipv - 6.1 '

Ctp, dat was voor mij ook een duidelijke tegenvaller, zij het in feite bekend toen Porsche afgelopen woensdag al haar verkoopcijfers voor Q1 bekend maakte.
Wat voor mij dan weer een sterke meevaller was, was dat Porsche ondanks de toch meer gematigde volumegroei haar operationele resultaat ruim wist te verdubbelen, naar 20.000 € per auto. Dat is waanzin en wijst op een uitstekende kostenbeheersing.

De koers van Porsche is de afgelopen twee weken natuurlijk fors van haar low op 41€ gestegen, maar nog altijd minder dan alleen de waardestijging van de 150 miljoen in Volkswagen Stämme die het bezit. En als je bij VW de sterk verhoogde koersdoelen ziet...
Ergo, de onderwaardering van Porsche is deze week ondanks de stijging toegenomen, uiteraard is dat geen garantie voor een verdere stijging, maar ik moet nog zien of ik de eerste stukken bij 50€ er uit doe.
Bijlage:
[verwijderd]
0
De Volkswagen Stämme doen vandaag een nieuwe poging door de barriere van 120€ te breken, lukt dat dan loopt Porsche vermoedelijk mee.
Bijlage:
Christustepaard
0
Voor de transparantie; ik heb ze op 48.875 verkocht. 5 euro winst per aandeel vind ik genoeg. Niet dat ik het niet met je eens ben net je redenering, maar ik heb het idee dat er hogere sales verwacht waren en dat er nu wel eens een boel uit de emissie verkregen aandelen op de markt kunnen komen. Mocht dat niet zo zijn dan kan het zo zijn dat ik ze volgende week weer koop.
[verwijderd]
0
CtP, goed gedaan, van winst nemen wordt niemand armer. Gefeliciteerd met je snelle rendement.
ffff
0


In dit draadje autoaandelen wijs ik ook nog wel eens op de bandenproducenten. Vanavond is er weer wat te beleven: Goodyear spuit 15 procent omhoog naar ruim 18 dollar.

En zo word je weer geconfronteerd met oude beurstoestanden uit het verleden: Vroeger, dus pakweg 15, 20 jaar geleden kocht je Goodyear in Brussel en die is daar alleen in Euro's te krijgen. Maar in de loop der jaren constateer je dat dat een verdomd slechte markt is voor Amerikaanse aandelen met fluctuaties van vaak meer dan tien procent. De ellende is dat je die aandelen niet kunt omruilen voor de Goodyear-aandelen op de Amerikaanse beurs. Nu maar hopen dat bij deze koersexplosie van Goodyear ik eindelijk eens van een van de laatste beursruïnes afraak: Goodyear in Brussel..... Vergelijkenderwijs 18,5 dollar gedeeld door 1,48 = 12,5 Euro.... Wachten tot maandag....

$ 18,541 +14,45%

Volume18 433 021

Ouverture : 17,870
+Haut : 18,680
+Bas : 17,570
Capitalisation : 3,83 Md$

Goodyear : flambe !


Aujourd'hui à 18h14

(Boursier.com) -- Le titre Goodyear Tire & Rubber flambe de 15% en ce moment à Wall Street, à 18,5$. Le Groupe de l'Ohio leader des pneumatiques a annoncé aujourd'hui, pour son 1er trimestre 2011, des revenus de 5,4 Mds$ en augmentation de 27% en glissement annuel, au plus haut historique. Les volumes unitaires ont progressé de 7% à 46,8 millions. Le management estime que l'activité est parvenue à compenser les coûts de matières plus élevés. Le bénéfice net trimestriel a représenté 103 M$ et 42 cents par titre, contre une perte de 47 M$ et 19 cents par titre un an auparavant. Goodyear anticipe une poursuite de la croissance de l'industrie en 2011, mais aussi une hausse des coûts de matières premières de 25 à 30% sur le reste de l'année.

D.M. - ©2011 www.boursier.com
mjmj
0
Porsche Reports Profit After Volkswagen’s Record First-Quarter Earnings
By Chris Reiter - Apr 29, 2011 3:34 PM GMT+0100

inShare
1More Print Email
Porsche SE, the holding company that owns 51 percent of Volkswagen AG (VOW)’s common shares, posted a profit on higher earnings at VW and its sports-car business.

First-quarter net income was 691 million euros ($1.03 billion), the Stuttgart, Germany-based company said in a statement. Porsche, which reported quarterly earnings for the first time today, did not provide a comparison figure.

VW, Europe’s biggest automaker, posted record earnings before interest and tax of 2.91 billion euros on April 27. Porsche’s carmaking division said this week operating profit more than doubled to 496 million euros. Porsche said it expects to generate a profit this year before potential changes to the value of options on the Porsche car business.

The company, which is controlled by the Porsche and Piech families, agreed to combine with VW in August 2009 following a failed attempt by the sports-car maker to acquire its larger rival. The merger may be delayed until next year because of German investigations into allegations of Porsche share-price manipulation and U.S. lawsuits.

Porsche raised 4.9 billion euros in a rights offering earlier this month. Proceeds from the share sale decreased net debt to 1.8 billion from 6.7 billion euros. A further reduction will take place after VW’s planned dividend payout of 2.20 euros a share next month, Porsche said.

The two companies agreed to merge after Porsche racked up more than 10 billion euros in debt in its failed effort to gain control of VW.

Shares Gain

Porsche preferred shares rose as much as 56 cents, or 1.2 percent, to 49.20 euros and was up 0.4 percent to 48.83 euros as of 4:28 p.m. in Frankfurt trading. The stock has dropped 4.2 percent this year, valuing the company at 15 billion euros.

VW is satisfied with the progress of integration and still sees a 50 percent chance that shareholders approve the deal this year, Hans Dieter Poetsch, chief financial officer at both VW and Porsche, said earlier this week. VW took a 400 million-euro charge last quarter on the value of an option to buy the rest of Porsche’s sports-car business. VW owns 49.9 percent of the unit.

VW, based in Wolfsburg, Germany, more than tripled first- quarter net income to 1.6 billion euros, led by demand for Audi’s revamped A8 sedan and new A7 Sportback as well as VW’s Tiguan compact sport-utility vehicle.

China Demand

VW expects rising demand in China to help boost revenue and earnings before interest and taxes this year. Its Chinese joint ventures contributed 557 million euros to first-quarter earnings. The Porsche car-making business more than doubled Ebit after a revamp of the Cayenne SUV led to a 62 percent gain in deliveries of its best-selling model.

Luxury-car makers, including Bayerische Motoren Werke AG and Daimler AG’s Mercedes-Benz, are anticipating record demand this year, boosted by growing wealth in China and rebounding spending in the U.S. Porsche aims to double global sales to about 200,000 cars by 2018 by adding models such as a compact SUV and increasing sales in emerging markets.

Investors claim Porsche misled them by denying through much of 2008 that it intended to acquire VW. Porsche said in October of that year it controlled most of VW’s common stock, causing the shares to surge as short-sellers raced to cover their positions. Porsche has denied the charges.

To contact the reporter on this story: Chris Reiter in Berlin at creiter2@bloomberg.net

To contact the editor responsible for this story: Chad Thomas at cthomas16@bloomberg.net
[verwijderd]
0
Morgen cijfers bij misschien wel ´s werelds meest prestigeuze premiemerk, sowieso het merk met het groottse marktaandeel.
De zeer sterke verkoopgroei bij zowel ´kernmarke´ BMW als ook dochtermerken Mini en Rolls-Royce, doen me hopen dat de BMW-cijfers die van Daimler qua dynamiek nog (ruim) gaan overtreffen.
Steeds belangrijker worden echter de toenemende risico (grondstofprijzen - €/$ - VS - Japan). Ik betwijfel daarom of de 80€ in die omstandigheden nog haalbaar wordt. Dat BMW Daimler ook de komende tijd blijft outperformen daar ben ik echter vrij zeker van.

Warburg Research hebt Ziel für BMW auf 79 Euro - 'Buy'

Warburg Research hat das Kursziel für BMW nach Absatzzahlen von 72,00 auf 79,00 Euro angehoben und das Votum auf "Buy" belassen. In Reaktion auf das starke Auftaktquartal des Autobauers und den positiven Jahresausblick habe er seine Gewinnschätzungen erhöht, schrieb Analyst Marc-Rene Tonn in einer am Montag veröffentlichten Studie. Auch der Produktmix mit den starken Absätzen der 5-er-Reihe sehe sehr gut aus.

AFA0033 2011-05-02/13:25
Bijlage:
Mintzkov
1
zullen we deze er ook maar even bijzetten ?

[i]Op vrijdag 29 april rapporteerde Daimler AG kwartaalresultaten die op de beurs in Frankfurt uiterst lauw werden ontvangen. Maar bij nadere analyse vallen mij die bedrijfsresultaten toch bepaald niet tegen. De omzet steeg in het eerste kwartaal van 2011 in lijn met de verwachtingen van analisten met 17% naar 24,7 miljard euro.

De winst voor belastingen en rente (EBIT) bedroeg 2,03 miljard en daarmee presteerde het Daimler-concern toch wel iets beter dan analisten hadden verwacht. En het is nota bene ook nog eens een verdubbeling ten opzichte van 2010. De nettowinst steeg met 59% naar 1,06 miljard euro, waarmee op groepsniveau de nettowinstmarge uitkwam op 8,2%.

Daimler kon bovendien indrukwekkende resultaten melden in de verkopen van vrachtwagens (+28%) en van de verkopen in China (+85%). De orders voor vrachtwagens in de Verenigde Staten zijn liefst verviervoudigd!

Turnaround
Daimler AG is duidelijk bezig is met een turnaround. Met de resultaten over het eerste kwartaal van 2011 werd de lijn van het vierde kwartaal van 2010 verder doorgetrokken. In het vierde kwartaal van 2010 werd immers weer winst geboekt na een verlies in dezelfde periode van het voorafgaande jaar.

Over het vierde kwartaal van 2010 steeg de omzet van Daimler al naar 26,4 miljard euro, 23,8% hoger dan dezelfde periode van het voorafgaande boekjaar. De toename van de verkopen in West-Europa en in Zuidoost-Azië was toen al veel groter dan de daling in Noord-Amerika.

Omdat het bedrijfsresultaat in die regio fors steeg en ook de divisie Vrachtwagens al een fors herstel van de omzet liet zien, sloeg het bedrijfsresultaat van een verlies van 224 miljoen euro om naar een winst van 393 miljoen euro. Daimler verwacht een significante groei van het bedrijfsresultaat in 2011.

Chrysler
Met de merken Mercedes-Benz en Maybach positioneert Daimler zich in de top van de luxueuze personenautomarkt, waar het de op een na grootste producent ter wereld is. Daimler is ook ’s werelds grootste vrachtwagenfabrikant.

Daimler heeft een budget voor onderzoek en ontwikkeling beschikbaar van 20,4 miljard euro, waarvan een belangrijk deel zal worden besteed aan elektrische en hybride auto’s. De verkoop van personen- en vrachtwagens wordt ondersteund door Daimler Financial Services.

Daarnaast heeft Daimler nog een belang van 22% in vliegtuigproducent EADS (Airbus). Daimler fuseerde in 1998 met Chrysler, maar deze combinatie voldeed niet aan de verwachtingen. In 2007 werd de Chrysler-divisie verkocht aan private equity-investeerder Cerberus Capital Management.

Katalysatoren
China is ’s werelds grootste automarkt en de op twee na grootste afzetmarkt voor Mercedes-Benz. In 2011 verwacht Daimler in China honderdduizend Mercedessen te kunnen verkopen en in 2015 liefst driehonderdduizend, om aan de vraag naar luxe personenwagens van de nieuwe elite te kunnen tegemoet te komen.

Ook de partijbonzen in China laten zich graag in een prestigieuze Mercedes, Audi of BMW rondrijden. Liever een ster op de motorkap dan een auto die met hamer en sikkel uit de Chinese klei is gebakken! In veel opkomende markten stijgen de verkopen van luxe auto’s veel harder dan die van andere personenwagens.

•De verkopen van Mercedessen in China trekken dus sterk aan
•Ook de verkopen van trucks stijgt sterk.
•In de Airbus-onderneming zullen de komende jaren de orders sterk toenemen.
•De bedrijfsresultaten zullen dus sterk verbeteren.
Met dit cyclische aandeel speelt u in op het aanhoudende herstel van de wereldeconomie. Sommige analisten hebben zorgen geuit over de modelcyclus van Mercedes, maar met een nog steeds goed draaiende E-Class-serie en een nieuwe A-, CLS-, M- en G-klasse die Mercedes dit jaar op de markt zal brengen en een nieuwe S-klasse in 2012, zal Mercedes goede verkoopresultaten blijven boeken.

U kunt nog instappen
Op grond van de waardering en het grotere koerspotentieel verkies ik het aandeel Daimler momenteel boven dat van BMW en Volkswagen (Audi), automerken die ook sterke troeven in handen hebben op de groeimarkten van de nieuwe rijken in Brazilië, India, Rusland en China en andere opkomende markten.

BMW en Audi behalen momenteel weliswaar hogere winstmarges en de Daimler-vrachtwagendivisie blijft met winstmarges van 6,6% bovendien nog achter bij de grote concurrent Volvo (in chinese handen!), maar voor Daimler ligt nog een groter turnaroundpotentieel in het verschiet dan bij deze andere merken.

De gerapporteerde cijfers over het eerste kwartaal zijn naar mijn mening te lauw ontvangen en ik vind het dan ook onterecht dat de koers van Daimler in 2011 tot dusver achterblijft bij de concurrenten en de Duitse beurs.

Richting 70 euro
Met een koers van 52,05 euro betaalde een belegger op 29 april nog geen 10 keer de getaxeerde winst per aandeel voor 2011; voor 2012 bedraagt de koers-winstverhouding nog geen 8,5. Het aandeel steeg in 2010 sterk, maar de koersontwikkeling bleef achter bij de toename van de getaxeerde winst per aandeel.

Kortom, het aandeel werd feitelijk alleen maar goedkoper. Daimler levert bovendien een dividendrendement van meer dan 3,5% op. Analisten hebben gemiddeld een koersdoel van 63,70 euro, maar ik voorzie op basis van mijn eigen berekeningen dat de koers binnen twaalf maanden wel naar 70 euro zou kunnen oplopen.

Beleggers krijgen daarmee een ster in hun portefeuille voor een prikkie. Vol gas dus voor meer dan 25% koerspotentieel...
[/i]

www.iex.nl/Column/63271/Daimler-doen....

en deze :

Daimler presteert solide

2 mei | 11:06

DAIMLER(EUR 52 - Kopen / Recommended List) heeft vrijdag cijfers gepubliceerd over het eerste kwartaal. De cijfers waren solide en grotendeels in lijn met de verwachtingen van de markt. Ondanks de voorzieningen die Daimler moest treffen voor schade die geleden werd als gevolg van de ramp in Japan, handhaaft het bedrijf de prognoses. Wij blijven bij ons Kopen-advies voor DAIMLER.

De omzet van Daimler steeg in het eerste kwartaal met 8% en kwam uit op EUR 24,7 miljard; dit komt overeen met de verwachtingen van de markt. De operationele winst bedroeg EUR 2,03 miljard, een stijging van 71%. Dit is iets beter dan analisten hadden becijferd. Daimler blijft bij de eerder afgegeven prognose voor het hele jaar 2011, waarbij een beduidend hogere operationele winst wordt voorzien.

De truckdivisie van Daimler moest een voorziening nemen van EUR 49 miljoen ten gevolge van de ramp in Japan. Een fabriek van Fuso, het belangrijkste truckmerk van Daimler op de Aziatische markt, moest tijdelijk gesloten worden als gevolg van de aardbeving, waardoor het productieproces daar stil kwam te liggen.

Wij menen desondanks dat de truckdivisie voor Daimler het meeste opwaarts potentieel te bieden heeft. De divisie profiteert momenteel van een herstel in Noord-Amerika en Europa. Het jaar begon al goed voor de truckmarkt, met een eerste kwartaal waarin de operationele winst verdriedubbelde tot EUR 415 miljoen. Het aantal orders voor trucks ligt momenteel op het hoogste niveau sinds 2008.

Daarnaast biedt de huidige waardering van het aandeel ruimte voor een stijging. Het aandeel heeft een koers/winst verhouding van 8,4 (op basis van de verwachte winst in 2012), tegen een historisch gemiddelde van 10,2. Wij blijven dan ook bij ons Kopen-advies; het aandeel blijft tevens gehandhaafd op onze Recommended List.


www.abnamro.nl/nl/beleggen/beurstrend...

Om af te sluiten met :

www.analist.nl/berichten/2011/05/02/9...

grt Mintzkov

disclaimer : long Daimler

ffff
0
Goh, dat vind ik leuk! Jij ook al long Daimler!

Ik al sinds de Qatarezen er naar keken en onlangs zoals jezelf nog postte bijgekocht. Hoe rijker deze wereld wordt hoe meer consumenten in zo'n "Made in Germany"-wagen willen rondrijden.

Ik vind het wel leuk dat Atitlan steeds over BMW post. Die heb ik namelijk nog niet in mijn kwartet......

Peter
[verwijderd]
0
Peter en Mintzkov,

In Duitsland is ook verreweg iedereen long in Daimler en dan vind ik het natuurlijk erg leuk dat mijn eigenwijze visie op BMW tot nu toe wordt beloond, en BMW sinds een half jaar een duidelijk beter verkoopmomentum heeft dan Daimler:)
Iets wat bovendien geldt voor de andere BMW-merken.
Zodra dit verandert neem ik afscheid van BMW.
BMW was de afgelopen maanden daarnaast mijn beste trading aandeel.
Met traden is nu met autoaandelen imo sowieso (veel) meer te verdienen dan met het innemen van longposities sec.
ffff
0
Met traden is nu met autoaandelen imo sowieso (veel) meer te verdienen dan met het innemen van longposities sec.

Ach, ik ben best tevreden, Atitlan........
[verwijderd]
1
quote:

ffff schreef op 2 mei 2011 19:57:

Met traden is nu met autoaandelen imo sowieso (veel) meer te verdienen dan met het innemen van longposities sec.

Ach, ik ben best tevreden, Atitlan........
Met traden houdt een buy-and-hold belegger zich toch helemaal niet bezig...
Of heeft Dagobert eindelijk zijn strategie gewijzigd?
En kom dan maar op met die trades.
Laat maar zien.

Groet.
voda
1
quote:

Hirsch schreef op 2 mei 2011 20:13:

[...]

Met traden houdt een buy-and-hold belegger zich toch helemaal niet bezig...
Of heeft Dagobert eindelijk zijn strategie gewijzigd?
En kom dan maar op met die trades.
Laat maar zien.

Groet.
Dat was een quote van Atitlan... Wel goed lezen.

Volgens mij ben je nu gewoon bezig sommigen posters "uit te dagen".

Dadelijk ga je te ver....
[verwijderd]
0
quote:

voda schreef op 2 mei 2011 20:20:

[...]
Dat was een quote van Atitlan... Wel goed lezen.

Volgens mij ben je nu gewoon bezig sommigen posters "uit te dagen".

Dadelijk ga je te ver....
Was een quote van de posting van 19.57 uur.

MIJ niet uitdagen voda s.v.p.

Groet.
[verwijderd]
0
Ik denk dat het handiger zou zijn dat Peter, wanneer hij een ander quote (in dit geval inderdaad mij) dat ook duidelijk laat zien, hetzij door gebruik van aanhalingstekens, hetzij met de quote functie van IEX. Dit om zulke verwarring te voorkomen.
[verwijderd]
0
Tamelijk heftig, kennelijk wil ´men´ na de geslaagde emissie veel hogere koersen zien. Van mij mag het, zo ging het vorig jaar ook na de emissie van de Volkswagen Vz.

BRIEF-RESEARCH ALERT-Credit Suisse raises Porsche price target

May 3 (Reuters) - Porsche Automobil Holding SE:

* Credit Suisse raises Porsche price target to 89 EUR from 72 EUR;

rating outperform
[verwijderd]
1
quote:

atitlan schreef:

Ik denk dat het handiger zou zijn dat Peter, wanneer hij een ander quote (in dit geval inderdaad mij) dat ook duidelijk laat zien, hetzij door gebruik van aanhalingstekens, hetzij met de quote functie van IEX. Dit om zulke verwarring te voorkomen.
Peter komt hier nog niet zo lang gun hem de tijd om dat quoten eerst wat onder de knie te krijgen tenslotte is het ook een behoorlijk ingewikkeld complex gebeuren wat je zo maar niet 123 leert....pftttt....wie wil er nog peultjes..?

;-)

ffff
1
Ali Jas,

Je bent een trol en je blijft een trol hè

Heb je nu werkelijk niets anders te doen dan te liggen zeiken en etteren?
Op een uitvoerig antwoord over je CAO van de vakbonden kom je niet meer terug. Maar hier zit Hirsch er helemaal naast en begint weer even te giffen, zoals gisteravond ook al in die andere draad ( Heb je even niets te doen, Hirsch , schreef ik hem in die andere draad) en ja hoor: Je kunt er werkelijk gif op innemen: daar komt Ali Jas weer aan. Als er maar te trollen valt!

Wie nu gewoon de moeite neemt om de draad rustig door te lezen die snapt precies waarover ik het heb. Daarvoor is het helemaal NIET nodig om ieder keer al die vorige postings te quoten. Ik vind dat zelfs vervelend dat voortdurende gequote van vorige postings. Geswoon een beetje je hersen gebruiken en lezen wat de vorige poster schreef en hoe erop gereageerd wordt en je kunt perfect de discussie volgen.
Zo dus niet voor Hirsch. Jammer, maar die maakte zijn opmerking dan ook alleen maar om weer even te jengelen. En daarmee Ali Jas de gelegehneid te geven weer even mee te kunnen jengelen. Heeft ook al niks anders te doen.

En omdat het autoaandelendraadje is: vandaag zwaar in de min en wachten we in dit draadje vol spanning af wanneer Wisselend Alias ons adviseert om de gezakte autoaandelen weer bij te kopen.

En Hirsch, doe eens niet zo onnozel: Na al die jaren weet je best dat ik niet trade maar beheer. Het is jullie al zo vaak uitgelegd.

Ik hoef in autoaandelen niet te traden als ik de virtuele winst op mijn scherm zie verschijnen.

Peter
[verwijderd]
0
quote:

ffff schreef:

Heb je nu werkelijk niets anders te doen dan te liggen zeiken en etteren?


Zo dus niet voor Hirsch. Jammer, maar die maakte zijn opmerking dan ook alleen maar om weer even te jengelen. En daarmee Ali Jas de gelegehneid te geven weer even mee te kunnen jengelen. Heeft ook al niks anders te doen.

En Hirsch, doe eens niet zo onnozel: Na al die jaren weet je best dat ik niet trade maar beheer. Het is jullie al zo vaak uitgelegd.

Peter
Nou nou Peter er zijn er al voor minder verwijderd beetje respect graag niet zo op de man.

Fijne dag nog.
1.974 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX 918,67 0,00 0,00% 05 jun
AMX 924,23 0,00 0,00% 05 jun
ASCX 1.251,21 0,00 0,00% 05 jun
BEL 20 3.906,85 0,00 0,00% 05 jun
Germany40^ 18.638,80 +62,86 +0,34% 05 jun
US30^ 38.802,20 0,00 0,00% 05 jun
US500^ 5.353,96 0,00 0,00% 05 jun
Nasd100^ 19.026,60 0,00 0,00% 05 jun
Japan225^ 38.968,70 0,00 0,00% 05 jun
WTI 74,13 0,00 0,00% 05 jun
Brent 78,41 0,00 0,00% 05 jun
EUR/USD 1,0888 +0,0018 +0,16% 06:45
BTC/USD 70.971,05 -135,43 -0,19% 06:26
Gold spot 2.370,31 +14,92 +0,63% 06:45
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer
BESTEL HIER UW TICKETS VOOR DE IEX BELEGGERSDAG > EEN DAG VOL INSPIRERENDE SPREKERS EN KOOPTIPS!

Stijgers & Dalers

Stijgers Laatst +/- % tijd
ABN AMRO BANK N.V. 15,560 0,000 0,00% 05 jun
ADYEN NV 1.238,200 0,000 0,00% 05 jun
Aegon 5,886 0,000 0,00% 05 jun
Dalers Laatst +/- % tijd
ABN AMRO BANK N.V. 15,560 0,000 0,00% 05 jun
ADYEN NV 1.238,200 0,000 0,00% 05 jun
Aegon 5,886 0,000 0,00% 05 jun

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront